![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5301 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pericles gaf het al toe Laatst gewijzigd door artisjok : 19 maart 2012 om 06:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daiwa's stelling was dat "het bekritiseren van vrouwenbesnijdenissen strafbaar is" en dat "het oproepen tot het vermoorden van homo's niet strafbaar is". Ik heb hem proberen duidelijk te maken dat hij vertrekt van de verkeerde premissen. Het bekritiseren van vrouwenbesnijdenissen is namelijk niet strafbaar. Wat de rechter in het Vlaams Blok-arrest bestraft heeft, was niet het bekritiseren van vrouwenbesnijdenissen, maar het misbruiken van het bestaan van dergelijke praktijken om een bevolkingsgroep (de moslims) te stigmatiseren, genre 'moslims voeren vrouwenbesnijdenissen uit, dus zijn het barbaren'. Omgekeerd is het oproepen tot het vermoorden van homoseksuelen wel degelijk strafbaar. Het Openbaar Ministerie van Nederland heeft echter geoordeeld dat het in het boek "De weg van de moslim" niet om een oproep tot het vermoorden van homoseksuelen ging, maar wel over een "zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd". Ik heb geen reden gevonden om aan te nemen dat het Openbaar Ministerie in België daar anders over zou kunnen of moeten oordelen. Dus, Jan van den Berge, O groot forumlicht, wanneer u me de vraag stelde: ...en ik antwoordde daarop: ...waarna u me vervolgens de vraag stelde: ...waarop ik dan weer antwoordde: ...is er dus geen tegenspraak in mijn berichten. Bent u ondertussen ook al tot dat besef gekomen? "Oproepen om homoseksuelen van de hoogste toren naar beneden te gooien" is ook volgens het OM van Nederland strafbaar, alleen heeft het OM in deze geoordeeld dat er in dat boekje geen sprake was van een oproep om homoseksuelen te vermoorden, maar van een zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd. Ben ik blij met deze beoordeling? Neen. Is het een juiste beoordeling? Ik mag hopen van wel. Het OM in Nederland heeft zich de moeite getroost om die beoordeling in een zeven bladzijden lange motivatie uiteen te zetten en aangezien ik geen aanhanger ben van complottheorieën omtrent moslims die met behulp van logebroeders et tutti quanti de wereldheerschappij nastreven, heb ik geen enkele reden om die beoordeling in twijfel te trekken en u evenmin. Als u zich voor één keer de moeite had getroost om de discussie van bij aanvang te volgen, in plaats van als een olifant in een porseleinwinkel binnen te vallen en als u voor één keer de moeite had genomen om te lezen wat ik werkelijk schreef, in plaats van wat u dacht uit mijn berichten te mogen opmaken, had deze zoveelste vernedering u bespaard gebleven. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik stiekem leedvermaak koester voor die zoveelste vernedering. Uw holier-than-thou-attitude op dit forum leverde me al vaker braakneigingen op. U mag van zichzelf dan al van mening zijn dat u de waarheid in pacht heeft, maar ook dat is een mening die ik niet deel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 maart 2012 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5303 |
Banneling
|
![]() zever
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5304 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet seffes aan een zware dag beginnen...
Hoe zit het hier nu? Is er al iemand in geslaagd een citaat te vinden van de VZW's waarvan kan bewezen worden dat het niet de waarheid is? Neen? Dan mag ik nog steeds uitgaan van het feit dat de VZW's zijn veroordeeld wegens het openbaar maken van de waarheid. Bon...
![]() |
#5305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vaak ga je die zelfde vraag, die al meermaals beantwoord werd, nog blijven herhalen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het "juiste" antwoord is het antwoord dat in jou kraampje past? En ik zou daarin moeten tegemoet komen, zelfs al strookt dat in de verste verte niet met de realiteit? Ik dacht het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#5310 | |
|
![]() Citaat:
Geen enkele poster, zelfs de meest zielige sukkel zal dat ontkennen. De VZW's zijn veroordeeld voor het aanzetten tot racisme. kristal! Maar daar gaat de discussie dus al helemaal niet over. De discussie gaat over het feit of zij al dan niet veroordeeld zijn wegens het verkondigen van de waarheid. Tot nu toe is het ganse verenigde, peperdure en overbemande pocolinkieziekenhuis van de media, justitie, parastatalen, gesubsidieerden, vakbonden, loges en andere anti-democraten er dus in het afgelopen decennium (even voorstellen hoevele miljarden euro's die queeste voor de heilige Graal al niet heeft gekost ![]() Het resultaat is dat de kretologie van de anti-democraten enkel kan beschouwd worden als een bevestiging van het feit dat hun dure logebroeder de waarheid als racistisch heeft veroordeeld. Bon! Ik zou niet graag tot de stam van de pocolinkies behoren. Begin er maar eens aan: telkens als er door media, mond aan mond, clandestiene pers, enz de werkelijkheid wordt wergegeven...hoe amechtig zij die werkelijkheid ook willen verdoezelen of vedraaien....voelen zij het lemmet van de dolk van vonnis van hun eigen logehuurling diep in hun zilverlingenbeurs doordringen.... en maken zij zich schuldig aan zelfgeproclameerd "racisme door verscpreiding van de waarheid"....
![]() |
![]() |
#5311 |
Partijlid
|
![]() Racisme? das toch nationale sport van vlaanderen
![]()
![]() |
#5312 |
Partijlid
|
![]() .........
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 19 maart 2012 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt er aan vrouwenbesnijdenis gedaan 'binnen' de islam? Ja of nee?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5317 | |
|
![]() Citaat:
En u "verwijt" het VB om daar tegen te zijn. In een andere draad komt u op voor het toestaan van vrouwendiscriminatie. U blijft maar bewijzen dat u een racist bent. deze draad is dus duidelijk: racisme/Islam/nazisme mag als ze van links komt. De strijd tegen dat racisme is verboden omdat het van rechts komt.
![]() |
![]() |
#5318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() racist het eerste woordje dat men leert wanneer men toekomt in België...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar zijn ze niet voor veroordeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#5320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat heeft men daar niet van gemaakt.
![]() |
![]() |