![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens u zijn de wetswijzigingen, het feit dat de rechter een logebroeder was, het feit dat de loge openlijk oproept om het Blok professioneel te bestrijden, het feit dat de aanklagers toegeven dat het om een politiek proces ging, enz...."theoriën". Iedereen weet echter dat deze feiten zwart op wit bewezen zijn. Maar zelfs al geven de daders zelf toe dat dit een gemanipuleerd politiek proces was....toch gaat het daar niet over. Neen. Het gaat over het feit of de VZW's veroordeeld zijn omdat zij de waarheid hebben gesproken. De loerjagers van het Blokproces hebben ondanks hun miljarden overheidssteun geen enkel citaat kunnen vinden waar de VZW's de waarheid niet zouden hebben gezegd. De logebroeder heeft dus een partij verboden omdat haar VZW's de waarheid hebben gesproken. Welke semantische twist hij daarbij aan die waarheid heeft gegeven is totaal irrelevant. Het was de waarheid. Dit mijnen brave Raf zijn feiten. En ik ben het voor de 100 volle procenten met u eens dat het enige wat u, en bij uitbreiding gans de pocolinieworld, daar tegen kan inbrengen het volgende is: "het is niet waar".
![]() |
![]() |
#5342 |
|
![]() Neen...
Maar als ze de christenen en andere niet moslims op dit tempo blijven uitroeien dan zal dat in de nabije toekomst wél zo zijn
![]() |
#5343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U valt wéér door de mand, Van den Berge. Wordt dat niet wat pijnlijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gecontroleerde oppositie in het cordon sanitaire (gaza strip). Arm Belgie... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 19 maart 2012 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet louter mijn mening, beste dubbelnicker die niet lang op dit forum zal vertoeven; dat is ook de mening van het Hof van Beroep.
![]() |
![]() |
![]() |
#5350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, u heeft helemaal niks aangetoond, buiten het feit dat u niet in staat bent een eenvoudige Nederlandse tekst te lezen en te interpreteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#5351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U komt daarmee nadien aangehold, terwijl u in het door mij aangegeven deel van het betoog uzelf weerspreekt. Zo eenvoudig zit het in elkaar. Nu, met uw hele uitleg geeft u impliciet natuurlijk weer dat u fout zat, maar, naar vaste gewoonte, kunt u dat vanzelfsprekend niet over de lippen krijgen. Toch bedankt voor de stilzwijgende bekentenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna een half uurtje zachte Zionistische praat, smakelijk. Laatst gewijzigd door zonbron : 19 maart 2012 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 maart 2012 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5356 | |
|
![]() Citaat:
U bent veel te intelligent om niet te weten dat de VZW's enkel de waarheid hebben verteld. Nu terug naar onze discussie: Zou er één linkie rondlopen die beseft welk een verschrikkelijke belediging die logebroeder richting islam heeft geprojecteerd? Die pummel heeft met zijn vonnis de facto duidelijk gemaakt dat de waarheid over de islam zo erg is dat het voor de ogen en oren van de gemiddelde humanistische West Europeaan én de talrijke islamieten moet verboden worden. Hij heeft dus niet alleen het ganse justitiële apparaat, de democratie en het gezond verstand te kakken gezet, neen, hij heeft bovendien de islam ook nog eens de grond ingeboord. Daarenboven heeft hij de islamitische Jan met de pet nl "Achmed met de tulband" nog eens tot in zijn ziel beledigd door de waarheid over de islam als "hatelijk" te connoteren.
![]() |
![]() |
#5357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, Van den Berge, Als u niet zo zelfgenoegzaam was en de berichten in kwestie erop na zou lezen, zou u inzien hoe verkeerd u zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten spreken voor zich: in de opeenvolging van de discussieberichten maakte u een uitschuiver. Niet erg natuurlijk, maar voor u blijkbaar toch een brug te ver zoiets onmiddellijk recht te zetten. Mij om het even, eens te meer werd echter bevestigd wat we allang wisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor. We zijn er nog steeds niet uit. De rechter heeft in zijn arrest zelfs letterlijk gesteld dat het bekritiseren van de islam moet kunnen. Er is echter een verschil tussen "bekritiseren" en "stigmatiseren". Alleen daar gaat het over. Volgens de rechter ging het bij het Vlaams Blok niet om "bekritiseren", maar om "stigmatiseren", louter en alleen met het doel om haat jegens die bepaalde bevolkingsgroep aan te wakkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mij niet gelaten. U maakt er maar van wat u wil. Ik ben er van overtuigd dat de meelezer voldoende intelligent is om in te zien dat u hier weer languit op uw bek bent gegaan en dat u zich nu weert als een duiveltje in een wijwatervat om de aandacht daarvan af te leiden. Hier staat beschreven op welke manier u precies op uw bek bent gegaan: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5302 Voor mij volstaat dat en dat zal het voor u ook moeten doen.
|
![]() |
![]() |