![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha nee, zelfs hier in dit aardse tranendal mogen ze al copuleren met "wat hun rechterhand bezit" - slavinnen (misschien ook wel mannelijke slaven?). (dat is dan buiten hun vier vrouwen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat als ik antwoord zou geven op u vraag, dat u mij toch niet zal geloven. de vraag die u stelde elke moslim mens zal zeggen ja de koran is neergezonden via de engel gabriel. Dat is iets waar wij moslims in geloven Citaat:
Citaat:
Citaat:
doet men het bewust dan is hij daarvoor verantwoordelijk, doet men het onbewust dan word het hem vergeven. ook als men dit niet wist. voor de rest maak je nogmaals geen zorgen om mij. ik eet geen knoflook, ik slaap niet tijdens mijn gebed, want dan ben ik bezig met het reciteren van de koran, vervolgens ik let niet op het kleedje voor me neus, maar ik zit in me gedachten met die soera en haar betekenis. Citaat:
nou vertel wat is er mis met die buren van je. Citaat:
heb je last van moslims die de koran als A la carte gebruiken? maar wat betekend A la carte? Maddox ken ik niet.
![]() |
![]() |
#523 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#524 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
leuk hé mensen bespotten. ik lust ten eerste geen cola. ten tweede zamzam water is het lekkerste water dat ik ooit heb gedronken, en de lekkere dadels from mekka.
![]() |
![]() |
#525 |
Gouverneur
|
![]() @circe
heb je het snel gemeld? omdat ik je een *******f noemde. daarom kreeg ik daarvoor zeker een berisping. jij zelf bent de grootste forumlid die hier het meeste onzin verkondigt. je komt met dingen zonder er een uitleg bij de vermelden, je kopieert en plakt hier het meest. maar je staat nu op mijn negeerlijstje.
![]() |
#526 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar de soera over ui en knoflook, specificeerd "rauwe ui of knoflook". U mag perfect ui en knoflook eten hoor. Alleen bent u dan niet gewenst in de moskee. Burkhari I-812 en Burkhari VII-362 363. Trouwens, ik kan me voorstellen dat Mohamed,vrede zij met hem, in die dagen van halitosis toch de omstandigheden in zijn eerste gebedsruimtes wou verbeteren. Spijtig genoeg was het de 7de eeuw, en was mondwater, tanden poetsen en deodorant absolut niet wijd verspreid, noch betaalbaar voor de gewone man. Citaat:
Citaat:
Wat betreft Boedhisten. Die hebben geen religie, maar een levensbeschouwing, hun voorgedaan door Boedha. Die nooit pretendeerde een goddelijk geinspireerde profeet te zijn, maar gewoon een man die introspectief naar de zin van het leven zocht, en dat heeft verwezelijkt op zijn manier. Ergo, je kan perfect Boedhist zijn die aspecten van de Hindoe goden aanvaard. En ik vind het een schitterende afspraak, Ik kan de goden niet lastigvallen. Awel, dat zij mij dan ook met rust laten. Helaas luisteren hun volgelingen soms niet al te goed. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Maddox De 3 regels van maddox staan hier nog niet bij. Maar om U een plezier te doen. 1) Niks doen bij iemand anders wat je zelf niet graag hebt. Ik word niet graag bestolen, dus steel ik niet. 2) Niet betrapt worden. Je mag alles doen, zolang je niet betrapt word. Wel oppassen met regel 1. 3) Behulpzaam zijn. Indien iemands acties je beinvloeden, wil dat zeggen dat die persoon dat graag heeft. Ergo, Regel 1 werkt ook andersom. Een dief wil bestolen worden, een moordenaar vermoord, een verkrachter verkracht. Wel oppassen met regel 2. Citaat:
![]() |
![]() |
#527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn hier enkele leden wiens bloed ik zou kunnen drinken (figuurlijk dan) maar negeerlijstjes vind ik maar flauw. Trouwens als je een berisping krijgt dan zal ze wel verdiend zijn volgens de richtlijnen van dit forum. (ik ben niet voor die regels maar regels zijn regels en die zijn er om nageleefd te worden. ik ben zelf als meerdere malen geband van marokko.nl om in mijn ogen dwaze redenen maar het zijn hun regels).
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ow dus jij was een m.nl lid. en marokko.nl moet naar het afvoerputje. maar wat was jou nick dan op m.nl?
![]() |
![]() |
#529 | |||||||||
Gouverneur
|
![]() oke
Citaat:
dat zou kunnen. Citaat:
Citaat:
ik ben ook blij dat je voor je gebed de rituele wassing kan uitvoeren voor het gebed. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
oke
![]() |
![]() |
#530 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn nick verschilt niet zoveel van deze hier. Ben je daar ook lid ofzo. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nee ![]()
![]() |
![]() |
#532 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger was ik daar een regelmatige poster, maar sinds enkele "nutjobs" het nodig vonden om (doods)bedreigingen te uiten per mail en pm, ben ik er een tijdje mee gestopt. Voor de rest kan je daar boeiend debat voeren.
![]() |
![]() |
#533 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ps: het vetgedrukte is niet waar denk ik het judaïsme blijft ook groeien...
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Gouverneur
|
![]() mja zeker?
![]() |
#535 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja hoor. Ook ik bak er wat van als het echt moet ![]() Judaisme? geef me daarvan de desbetreffende percentage.
![]() |
![]() |
#536 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() right...
Citaat:
srry ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#538 |
Gouverneur
|
![]() -
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 29 maart 2008 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als gelovige lijkt het me juister om de rol van die profeten te milderen naar wat ze zijn: de visies op die ene god volgens die ene persoon. Het hele boekje aan regels dat je moet volgen om een goed moslim of christen of jood te zijn, is gewoon te belachelijk voor woorden omdat dat alles komt van 1 persoon die BEWEERT ofwel de zoon van god te zijn ofwel beweert de belangrijkste profeet ervan te zijn. En om de dingen in perspectief te plaatsen: de "heilige" plaats Mekka is de plaats waar Mohammed ooit is verjaagd omwille van zijn "verkondigingen". Hij heeft die plaats later gewoon met een leger veroverd. Klinkt niet echt als een profeet die het goed kon uitleggen. Citaat:
Ik ben trouwens ongelovig. Of niet helemaal, want ik ben eigenlijk een agnost. In mijn visie kan je niet weten of er een god is of niet. Maar het bestaan van zoiets immens en raars als het universum laat die optie wel open. Dus ik ben ook geen atheist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
End note: open hier eens een draadje over in het juiste subforum. Wil gerust met je in discussie gaan, maar we zitten hier echt in het verkeerde subforum (mijn excuses aan Dronkoers) |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Hadiths zijn in de 11de eeuw gestopt, omdat de wildgoei van "ik heb gehoord van" uitleg de spuigaten overliep, en de toenmalige schriftgeleerden hebben er dan een bepaald punt achter gezet; alles voor dat punt is een heilig schrift, en alles daarna gewoon menselijk en niet toe te schrijven aan Mohamed of Allah. Citaat:
Maar om daarvoor een verplichting van Allah, de rechtvaardige over te gooien, vind ik een beetje bij de haren getrokken. Hetzelfde voor oksel en kruisgeuren. Een beetje is zelfs lekker, maar als het bruine miasma uit de kleren sijpelt, vind ik het teveel van't goeie. En een rituele wassing. Er zijn nog vele andere momenten dat dat "moet" gebeuren. Ik probeer me nog steeds voor te stellen hoe een godvruchtige moslim in Mohameds groep na een geslaagde overval, sorry religieuze reiniging van een groep heidenen, en bijkomend genieten van de vrouwelijke oorlogsbuit zich kon reinigen. Citaat:
Eneuh, onze buurman en buurjongens zeggen steevast een "Bonjour, ça va?", maar ma, "extra ma" en "tante" zie je gewoon in elkaar krimpen als ze me gewoon zien paseren. En niet omdat ik hun zou afblaffen. Neen, ik denk integendeel, stel je voor dat ik vriendelijk zou zijn en dat hun buren het zouden zien, de schande voor de familie.... Citaat:
Maar ik stel me vragen bij het groeiratio van de Islam. Probeer maar eens in Iran geen Moslim te zijn. Of in Darfur.
![]() |