![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat vrouwen minder geilen op kinderen die naakt zijn dan mannen met pedofiele neigingen, wanneer toezicht nodig zou zijn, laat dan enkel vrouwen dit doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() Pedofilie is voornamelijk een 'mannenhobby'...net als verkrachten...
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 april 2012 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gingen die mee op kamp?
![]() Die vrouwen hadden een abosessieve binding met hun partner met ver grensoverschrijdend gedrag, wat dus ene totaal ander probleem is dan toezicht onder een douche, gooi eens niet alles op één hoop! |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() Er is toch een verschil tussen een meeloper (medeplichtige in een zwakke positie) en de initiatiefnemer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwau, dat verschil maak ik niet echt, als jij dat wel wilt doen is jouw goed recht hoor. Ik vind gewoon dat de meeloper net zo erg is, misschien zelfs nog wel erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() denken jullie nu echt dat de nonnekes nooit weesmeisjes hebben misbruikt?
hoe naief. in een nonneklooster ging het er even straffeloos aan toe als bij de paterkes en ook daar was goede naam vd kerk belangrijker dan de kindjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb jij het nu allemaal weer over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of denkt ge misschien dat iemand die weigert zijn broek naar beneden te trekken voor de schoolarts zich "bloot stelt" (haha) aan gerechtelijke vervolging? Praktisch zijn er honderden manieren om hier onderuit te komen. Ofwel schrijven uw ouders een briefje dat het kind "ziek" is, ofwel zorgt de huisarts voor zo'n briefje, of ge werkt gewoon niet mee (gaan ze u als straf 100x laten schrijven "ik moet mijn broek uittrekken voor de schoolarts"?). Ik ben zowel in het eerste, derde als vijfde middelbaar niet geweest naar dat medisch schooltoezicht. Briefje van ma volstond (aangezien het schoolreglement stelde dat de leerling 3 dagen per jaar afwezig mocht blijven mits een ziekenbriefje van de ouders). Nooit geen gezever mee gehad. Nu heb ik blijkbaar driemaal de wet overtreden! Stoute ik toch! Moeilijker wordt het natuurlijk indien de ouders weigeren zo'n briefje te schrijven. In dit geval hoop ik gewoon dat de puber "de ballen" heeft om gewoon te weigeren zijn broek af te trekken, uiteindelijk kunnen ze daar weinig tegen inbrengen (indien ze dan fysieke dwang zouden gebruiken krijgen ze zelf een klacht aan hun "broek"(haha) wegens aanranding.
![]() |
![]() |
#536 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie wilt er nu op kamp met een bende regelneven die een reglement van duizend en één pagina's opstellen. "er wordt naakt gedoucht onder toezicht van de begeleiders blablabla" "iedereen moet zijn bord opeten blablabla" "niemand mag beginnen eten voor een gebedje te doen blablabla" Is het de bedoeling dat het een soort bootcamp wordt?
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 16 april 2012 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#538 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#539 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door je kinderen te wapenen, van bij hun geboorte tot ze bij je weggaan, maak je ze sterker dan de pedo's. Eén van de onontbeerlijke wapens is: geen enkele volwassene kan je verplichten iets met je lichaam te doen dat je niet wil. Je hoeft die stinkende nonkel dus geen kus te geven als je niet wil, en je hoeft je niet te laten knuffelen door de buurvrouw of je oma als je dat niet wil. Je zegt dan gewoon: nee, dat wil ik niet, en dat moeten zij respecteren.
![]() |