![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had ik echt niet zien aankomen.
Voor de machtshebbers is het alleszins wel nog nodig. In hun eeuwige machtshonger (waarvan de kiesdrempel en het cordon rechtstreeks de ondemocratische gevolgen zijn), kunnen ze immers elk excuus gebruiken om hun grootste concurrent zo lang mogelijk aan de zijlijn te houden. Zelfs wanneer ze de negationismewet goedkeuren en zich zo officieel uitspreken tegen negationisme, gaat het volgens sommige Pietjes nog om een negationistische nazi-partij...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Men" had gedacht dat het VB ging tegenstemmen. Laatst gewijzigd door HAMC : 1 april 2009 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#525 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Minister-President
|
![]() En toch heeft Dewinter gelijk dat er iets mank loopt. Vandaag te lezen op DS dat er ondanks de migratiestop er in 2007 toch nog 67.000 immigranten binnenraakten en vooral door gezinshereniging. We kunnen dus al raden van waar en met welke religie deze komen. Kan Belgie dat nog financieel en ruimtelijk aan? Zo krijg je voortdurend een nieuwe golf ongeintegreerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik heb geen last van iemand die een paar bloemen op een graf gaat leggen, of iemand die bij hem thuis mijmert over "de goeie ouwe tijd" <sic>. U blijkbaar wel. Vraag is wie er dan intolerant is... want bovenstaande kan louter als een 'thought' crime bekeken worden, een échte misdaad is het natuurlijk niet. Bovendien bent u zonder twijfel ook nog eens behoorlijk hypocriet want adepten van andere massamoordenaars als Mohammed of Stalin mogen van u ongetwijfeld wel hun vrije gang gaan, is het niet? Edit: ik bedoel hiermee geenszins dat ik Dewinter als een neo-nazi zie. Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik zie dat niet in zijn doen en laten. Ik denk zelfs dat hij allesbehalve een neo-nazi is, gezien die veelal erg anti-joods zijn en de Islam als een bondgenoot beschouwen. Bovendien kan ik persoonlijk perfect het onderscheid maken tussen het Duits leger van de 2e WO en het politieke systeem. Anderen kunnen dat blijkbaar niet. Of om het zo te zeggen: Ik heb niks met Adolf Hitler of Nazi Duitsland. Het Duitse leger van WO II daarentegen interesseert me wel. Hoe een middelgroot land bijna de wereld op zijn knieën kreeg. Het militaire genie van een Guderian of Von Manstein. Het pathos van de Luftwaffe en zijn 'Experten'... De o-zo-verschrikkelijk 'coole' Duitse uitrusting. Wat zou ik graag pakweg een ME-262, Königstiger of een stuk kleinschaliger zelfs maar een 'eenvoudige' FG-42 in mijn bezit hebben ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 april 2009 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh had je iets anders verwacht? Het gaat hier om mensen wiens ego niet toelaat om hun eigen ongelijk toe te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zelfverklaarde democraten prediken ondertussen de dictatuur wel rustig verder. Kijk bvb maar wat er met de EU grondwet/het verdrag is gebeurd.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het voornaaste probleem ligt bij het dogma "Het VB heeft altijd ongelijk, zelfs wanneer het gelijk heeft".
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb niet de indruk dat jouw moslimvriendjes het hier mee eens zijn.
Laatst gewijzigd door Antoon : 2 april 2009 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat het VB in zijn programa voert is oer slecht maar in tussen hebben de regerende partijen er al wel 80% van in uitvoering gebracht. Dat cordon, dat is succes gegarandeerd. Laatst gewijzigd door Garry : 2 april 2009 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk gemakkelijker om in een volkomen a-historisch universum als het uwe te leven en dan zulke ongefundeerde uitspraken te doen... Liberale luchtverkoper!
![]() |
![]() |
#536 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De geopolitieke strekking rond het Sino-Amerikaanse conflict is in enkele jaren tijd volledig verdrongen door deze neocon-kliek, terwijl China een véél grotere en reële bedreiging is voor al wat "westers" is (natuurlijk niet voor de apatride financiële kliek die de baas is in het Westen). Heel het neocon-gedoe is één groot afleidingsmanoeuvre in functie van de Amerikaans-zionistische kliek.
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge weet niet waarover ge spreekt, dat heb ik al gezegd. Als ons onderwijs niet gesubsidieerd was, dan waren nitwits als gij nu al lang in een Chinese sweatshop aan het werken. D�*t zijn de geneugten van de kapitalistische politiestaat van de 21ste eeuw.
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geloof maar dat mijn ouders genoeg geld hebben om privé onderwijs te kunnen betalen. ![]() Het enige wat ik daar op kan zeggen is; doe vooral waar je zin in hebt, maar klaag niet als je wordt afgedaan. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 april 2009 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |