Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Steunt u de actie van Inge en Griet voor Gaza ?
Ja 47 45,63%
Neen 56 54,37%
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2010, 00:50   #521
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Heb hier ook eentje:

ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 01:12   #522
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Dat verklaart waarschijnlijk het gebrek aan argumenten van de kant van de zionisten hier...
buiten verzinsels en leugens hebben die nooit argumenten gehad..

de paniek onder de zionisten is blijkbaar wel goed toegeslagen, ook op dit forum. tja, ze worden dan ook betrapt op leugen na leugen
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 01:14   #523
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Het IDF plaatst aangepaste of uit de context gerukte foto's (van zgn. in beslag genomen goederen en wapens op de Marmara) waarvan sommigen dateren van 2003 en anderen van 2006 :
link

This is a classic propaganda technique : while we are busy discussing the authenticity of the photos, they are conveniently masking the fact that, in the eyes of international law, not only is the continuation of the blockade illegal, but, as the occupying power, Israel has the duty to ensure the safe delivery of the humanitarian aid. In addition, the attack on the flotilla in international waters being illegal, the passengers had the legitimate right to rebel, provided they – the passengers – made use of « proportionate force », which was the case.
die israelitische slachters hebben dus weer eens gelogen...
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 02:40   #524
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Heb hier ook eentje:

Je hebt niet op m'n post gereageerd omdat je heel goed weet dat ik gelijk heb. Tegen de geschiedkundige waarheid kan niemand op. En die waarheid is dat Gaza een gevolg is van een massale etnische zuivering door oorlogsmisdadiger Ben Gurion in 1948. (volgens de Joodse, zionistische Israelische historicus Benny Morris, de enige die de oorlog van 1948 zo grondig onderzocht heeft). Israel is sinds de oprichting gefundeerd op het leed en het bloed van het Palestijnse volk. En het hield nooit op, ook nu niet. De blokkade van Gaza, de kolonisatie van Westbank en de annexatie van Oost Jerusalem zijn volstrekt illegaal vanuit het oogpunt van internationale wetgeving. Zelfs volgens Israel's enige bondgenoot de VS.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 02:46   #525
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Dit is al een tijdje bezig hoor.
De nieuwe Rood (links) - Bruin (neo-nazi) - Groen (islam) As
dikke onzin. Israel en Israel supporters zijn al jaren dikke vriendjes met een heel assortiment uiterst rechtse fascisten, zoals het Vlaams Belang, het Apartheidsregime in Zuid Afrika, christelijke fundamentalisten in de VS, enzovoort, enzoverder.
Natuurlijk niet verwonderlijk, als je ziet wat voor een racistische staat Israel is. Een staat waar de Arabische minderheid op verschillende vlakken gediscrimineerd wordt, een staat die een heel volk als rechteloze slaven behandelt en op hun grond aast.
Oud 10 juni 2010, 12:18   #526
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yeeey, nog meer cartoonpropaganda! Net wat we nodig hadden...

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 19:02   #527
Ivan47
Partijlid

Standaard

Waar bevind zich in één bericht de knop [img] ?
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 19:09   #528
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar bevind zich in één bericht de knop [img] ?
Even boven de verschillende vakjes "zweven" met je muis verklapt je hun functie
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 21:45   #529
Ivan47
Partijlid

Standaard

Citaat:
Heb hier ook eentje:

Waar heb je in het bericht de knop [img] gevonden ?
Oud 10 juni 2010, 22:32   #530
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
die schrijf ik zelf - ik doe aan artisanale forumming:

[img] * linkvanhetplaatje * [/img]
Oud 10 juni 2010, 22:36   #531
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
3 berichten met ENKEL de vraag hoe een img in te voegen en niet eens het vierkantje voor je neus kunnen zien
Dat gaat een interessante bijdrage worden. Met een beetje geluk zal hij? de afbeelding moeten uploaden
Oud 10 juni 2010, 22:37   #532
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
die schrijf ik zelf - ik doe aan artisanale forumming:
[img] * linkvanhetplaatje * [/img]
Dat hebben we gemerkt met die reeks foto's
Oud 10 juni 2010, 22:39   #533
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor Ivan47
Oud 10 juni 2010, 22:47   #534
Cdude
Banneling

Standaard

Deze lijkt me toepasselijker
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  4a34aa79_jews.jpeg‎
Bekeken: 102
Grootte:  71,6 KB
ID: 68467  

Oud 10 juni 2010, 23:34   #535
Ivan47
Partijlid

Standaard

Citaat:

Voor Ivan47
Ik dank je.
Oud 10 juni 2010, 23:45   #536
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jij bent een neofascist, dus hebt geen enkele autoriteit om een land een schurkenstaat te noemen.
Een schoolvoorbeeld van het argumentum ad hominem.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 23:58   #537
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je hebt niet op m'n post gereageerd omdat je heel goed weet dat ik gelijk heb. Tegen de geschiedkundige waarheid kan niemand op. En die waarheid is dat Gaza een gevolg is van een massale etnische zuivering door oorlogsmisdadiger Ben Gurion in 1948. (volgens de Joodse, zionistische Israelische historicus Benny Morris, de enige die de oorlog van 1948 zo grondig onderzocht heeft). Israel is sinds de oprichting gefundeerd op het leed en het bloed van het Palestijnse volk. En het hield nooit op, ook nu niet. De blokkade van Gaza, de kolonisatie van Westbank en de annexatie van Oost Jerusalem zijn volstrekt illegaal vanuit het oogpunt van internationale wetgeving. Zelfs volgens Israel's enige bondgenoot de VS.
Max Van Dietschland geeft je gelijk. Voor mijn part kun je het daarmee doen.
Als ik op alle berichten met woorden zoals *** zie boven *** moest reageren dan had ik allang 100 posts/dag en dat is niet mijn ambitie.

Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 11 juni 2010 om 00:01.
Oud 11 juni 2010, 02:19   #538
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Max Van Dietschland geeft je gelijk. Voor mijn part kun je het daarmee doen.
Als ik op alle berichten met woorden zoals *** zie boven *** moest reageren dan had ik allang 100 posts/dag en dat is niet mijn ambitie.
Je reageert er uiteraard niet op, omdat je geen argumenten heb, en je maakt je er gemakkelijk van af zonder enig argument. Ik baseer me op de Joodse, zionistische en Israelische bekende en vermaarde historicus Benny Morris (als je wil kan ik links naar z'n werken geven), de enige die de archieven doorgrondde en de nog levende hoofdrolspelers interviewde. Wat Max van Dietschland en andere antisemieten vinden kan me geen reet schelen, wat bekende historici die boven elke verdenking staan concluderen daarentegen des te meer.
Israel IS gebaseerd op etnische zuivering en leed van de Palestijnen. EN de blokkade van Gaza, de bezetting van delen van Westbank en Oost Jerusalem en de kolonisatie van dit gebied is illegaal volgens zowel verschillende VN resoluties (ik kan ze opsommen als je echt wil) als volgens de conventie van Génève, als zelfs volgens de VS, Israel's enige bondgenoot. Ook de Israelische politiek in de bezette gebieden wordt in talloze internationale rapporten en door bekende human rights groeperingen die je moeilijk van communistische sympathieën kunt verdenken (ze bekritiseren ook landen als Cuba en China) zoals Human rights watch en amnesty international als zuiver racistisch en onaanvaardbaar omgeschreven. Je kunt dus nog duizend keer roepen "het zijn allemaal terroristen" je hebt geen enkele geloofwaardigheid..
Oud 11 juni 2010, 07:24   #539
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je reageert er uiteraard niet op, omdat je geen argumenten heb, en je maakt je er gemakkelijk van af zonder enig argument. Ik baseer me op de Joodse, zionistische en Israelische bekende en vermaarde historicus Benny Morris (als je wil kan ik links naar z'n werken geven), de enige die de archieven doorgrondde en de nog levende hoofdrolspelers interviewde. Wat Max van Dietschland en andere antisemieten vinden kan me geen reet schelen, wat bekende historici die boven elke verdenking staan concluderen daarentegen des te meer.
Israel IS gebaseerd op etnische zuivering en leed van de Palestijnen. EN de blokkade van Gaza, de bezetting van delen van Westbank en Oost Jerusalem en de kolonisatie van dit gebied is illegaal volgens zowel verschillende VN resoluties (ik kan ze opsommen als je echt wil) als volgens de conventie van Génève, als zelfs volgens de VS, Israel's enige bondgenoot. Ook de Israelische politiek in de bezette gebieden wordt in talloze internationale rapporten en door bekende human rights groeperingen die je moeilijk van communistische sympathieën kunt verdenken (ze bekritiseren ook landen als Cuba en China) zoals Human rights watch en amnesty international als zuiver racistisch en onaanvaardbaar omgeschreven. Je kunt dus nog duizend keer roepen "het zijn allemaal terroristen" je hebt geen enkele geloofwaardigheid..
Heb je het over déze Benny Morris, Tomm? Die dit heeft gezegd?

"My turning point began after 2000. I wasn't a great optimist even before that. True, I always voted Labor or Meretz or Sheli and in 1988 I refused to serve in the territories and was jailed for it, but I always doubted the intentions of the Palestinians. The events of Camp David and what followed in their wake turned the doubt into certainty. When the Palestinians rejected the proposal of [prime minister Ehud] Barak in July 2000 and the Clinton proposal in December 2000, I understood that they are unwilling to accept the two-state solution. They want it all. Lod and Acre and Jaffa.[3]
Morris still describes himself as left-wing because of his support for the two state solution, but he has said that his generation will not see peace in Israel.[3] He has said, "I don't see the suicide bombings as isolated acts. They express the deep will of the Palestinian people. That is what the majority of the Palestinians want."[3]
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2010, 08:40   #540
Francientje
Minister

Standaard

En er is nog wat anders wat me hier op dit forum en ook in het algemeen geneert.
Constant worden er door Israel's tegenstanders Joodse auteurs aangehaald die
Palestijnen verdedigen. Constant krijgen we te horen wat deze of gene Israelische
leider zou hebben gezegd.
Hebben de Palestijnen dan verdraaid niemand die, net zoals talrijke Israeliers, met een
compromis voor de proppen kan komen? Of die met een acceptabel voorstel voor beide
partijen voor de proppen kan komen? Die een beetje pragmatiek wil zijn?
Me dunkt anders dat Abbas het net geprobeerd heeft. Maar dat wordt hier dood gezwegen .
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be