![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het jou te doen om het nieuwe evangelie volgens Marcus te "snappen" en afstand te nemen van hen die het volgens jou "niet snappen" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() Dat is inderdaad het enige antwoord dat we van La Belgique kunnen verwachten; het is inderdaad moeilijk zijn eigen francofone grootheidswaanzin als regelrechte corrupte onzin, die er niet voor terugschrikt de elementaire mensenrechten ondergeschikt te maken aan zijn bekrompen taaltoestanden, onder ogen te zien. En waarom? Enkel en alleen omdat een francofone maffia aan de top van la Belgique zich ongestoord wil verder verrijken op de rug van alle Belgen, de franstaligen door hen onder te dompelen in een francofoon anti-Vlaams bad, want zogezegd alle leed is het gevolg van de Vlaamse numerieke meerderheid die de francofonie niets gunt (men verzwijgt natuurlijk dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun slecht beleid en dat ze die Vlaamse meerderheid al lang aan banden hebben gelegd) en de Vlamingen overdonderen ze natuurlijk met alle zonden van Israël; hun francofone bekrompenheid wordt de Vlaamse bekrompenheid, hun francofone inhaalzucht wordt het Vlaams egoïsme dat hen niets gunt.... De Vlamingen mogen nog zo verdraagzaam zijn, voor de inhaligheid van de francofonie op gebied van geld, taal, grond, het zal nooit genoeg zijn. Een vraag: kunt u mij zeggen wat de francofonie zoal opgegeven heeft om een vreedzaam bestaan van twee volkeren in België mogelijk te maken? Niets! Altijd en overal kennen ze maar één leuze, we verdedigen de francofonie. Indien Belgique niets oplevert voor de francofonie hoeft het voor hen niet meer. Ze zeggen het zelf klaar en duidelijk, nog meer bewijzen nodig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem nooit wraak, vrienden! Laat dat maar aan God over, want Hij heeft gezegd: "Als er gestraft moet worden, doe Ik dat. Ik zal het wel betaald zetten." Romeinen, 12:19
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 februari 2014 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Vlaamse verzuchtingen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2014 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dank voor zoveel financiële solidariteit hebben de Franstaligen Brussel volledig verfranst en zijn ze nu volop bezig aan de verfransing van de Vlaamse Rand . Is het dan verwonderlijk dat de Vlamingen weg willen van deze verarmende en verfransende Belgische staats structuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 februari 2014 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten zijn nu eenmaal feiten. Ook al hoort u dat blijkbaar niet zo graag.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2014 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit staat ingeschreven in de grondwet. Waarom stap je niet naar het grondwettelijk hof met je "verzuchtingen " ?
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb veel respect voor mensen die besluiten om elders hun fortuin na te jagen. Naar waar trek jij naar toe ?
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() Dat geld inderdaad voor het katpotbelaste Vlaanderen, ondanks dat het vroeger zoveel rijkdom heeft opgebracht voor la Belgique. Feiten zijn feiten, maar u wenst u liever te houden bij de sirenezang van die prachtige zo verdraagzame maar in feiten zo aardsbekrompen en egoïstische staatsfrancofonie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij gelooft dat de belastingen verminderen als de transfers stoppen geloof jij nog in politici.
![]() |
![]() |