Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 oktober 2004, 10:33   #521
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Tja, voor u is het allicht een spijtige zaak dat er mensen zoals Carlos bestaan hebben. Het is mede dankzij hen dat uw droomstaat, olv de grote leider Staf niet heeft mogen bestaan.
Weeral een hoop beschuldigingen uit het ijle.

Als advokaat zou je nogal uitgelachen worden in de rechtzaal.
Oud 21 oktober 2004, 10:46   #522
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Tja, voor u is het allicht een spijtige zaak dat er mensen zoals Carlos bestaan hebben. Het is mede dankzij hen dat uw droomstaat, olv de grote leider Staf niet heeft mogen bestaan.
Proficiat aan Carlos, en al diegenen mee in het verzet hebben gestreden, hoe klein hun inbreng ook moge geweest zijn.
Ja, Hitler lag te bibberen in zijn bed vanwege het Belgische verzet, dat valt niet te ontkennen... Een beetje serieus blijven dus. Dat het Derde Rijk weg is hebben we te danken aan de Amerikanen, Engelsen en Russen die met miljoenen gevallen zijn, niet aan Carlos en zijn kompanen.

Ik stel trouwens vast dat het een algemeen BUB-trekje is: Wie het niet eens is met jou, mag je met terugwerkende kracht beschuldigen van neiging tot collaboratie...

Laatst gewijzigd door zorroaster : 21 oktober 2004 om 10:46.
zorroaster is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:49   #523
carlos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
En gij beleeft het precies nog steeds.

Ik heb ooit een oudoom gehad in een tehuis die de ganse dag riep 'de moffen zijn er! de moffen zijn er!'
Wat een voorbeeld ! Hebt U niets anders ... zwijg dan liever
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:50   #524
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Hoe ou bent U echter ? Hebt U 1940 gekend en beleefd ? Zekers niet ....
Het jaar 1940 is ondertussen alweer 64 jaar voorbij, meer dan een halve eeuw. Het zou dus niet ongepast zijn wat manieren te kweken tegenover Nederlanders en Vlaamsgezinden, want buiten uw BUB-fanclub neemt men niemand serieus die meent op een internetforum andere mensen te vertellen dat ze moeten zwijgen of oprotten.
zorroaster is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:57   #525
carlos
Banneling

Standaard

Steeds hetzelfde thema ! Wees dan ook eerlijk !
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:01   #526
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wees dan ook beleefd.
zorroaster is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:11   #527
carlos
Banneling

Standaard

Ik benantwoord alleen, op dezelfde manier, de onbeleefdheid van uw vrienden. Moesten die correct zijn en een valabele argumentatie gebruiken, dan zou ik wel degelijk een echte discussie aangaan !
Maar ja ......
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 12:14   #528
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik benantwoord alleen, op dezelfde manier, de onbeleefdheid van uw vrienden. Moesten die correct zijn en een valabele argumentatie gebruiken, dan zou ik wel degelijk een echte discussie aangaan !
Maar ja ......
U mag me dan eens aanduiden waar Ossaert, de man die je vanwege zijn nationaliteit aanraadt op te krassen of te zwijgen, een dergelijke grofheid tegen jou tentoon heeft gespreid...

Of Pelgrim, die je al minstens drie keer voor Blokker hebt versleten, hoe heeft die jou zo gebelgd?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 21 oktober 2004 om 12:14.
zorroaster is offline  
Oud 21 oktober 2004, 12:36   #529
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat mijn grofheid er in bestond dat ik mij als (veronderstelde) Nederlander in de discussie moeide, en dat ik er een andere mening op na hield dan hem... Twijfelen aan het vaderland? Wat een insolentie!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline  
Oud 21 oktober 2004, 12:55   #530
carlos
Banneling

Standaard

Ossaert heeft Uzelf zijn antwoord gegeven. Verder, wens ik daarover niet te spreken.Maar bekijk de algemene toon van uw vrienden ....
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 13:30   #531
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Dus, als ik het goed voorheb, heeft u een pesthekel aan Nederlanders en aan mensen met een andere mening? Fijne democraat bent u!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:07   #532
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
En gij beleeft het precies nog steeds.

Ik heb ooit een oudoom gehad in een tehuis die de ganse dag riep 'de moffen zijn er! de moffen zijn er!'
Hoezo? Is de Carlos uwen oom??

Even serieus : carlos is het prototype van de wannabe : hij wou wel, de gelegenheid was er, maar de moed niet. En nadien liep hij voorop met den driekleur in zijn pollekes. Ben eens benieuwd hoe hij echt gestemd heeft tijdens de koningskwestie...
Oud 21 oktober 2004, 14:09   #533
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Ik denk dat mijn grofheid er in bestond dat ik mij als (veronderstelde) Nederlander in de discussie moeide, en dat ik er een andere mening op na hield dan hem... Twijfelen aan het vaderland? Wat een insolentie!
Tja, en dan te zeggen dat Carlos bij de goeden hoorde...?? Hij is gewoon geen haar beter.
Oud 21 oktober 2004, 14:10   #534
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Besef jij dan eindelijk eens dat jullie tijd al lang voorbij is.
Oud 21 oktober 2004, 15:00   #535
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ja ......
Je bent me nog steeds bewijsvoering verschuldigd voor de beschuldigingen die je me in verschillende discussies al hebt toegeslingerd.

Begin daar eens mee, tot dan beschouw ik je niet langer als geloofwaardig.
Oud 21 oktober 2004, 15:10   #536
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ja, Hitler lag te bibberen in zijn bed vanwege het Belgische verzet, dat valt niet te ontkennen... Een beetje serieus blijven dus. Dat het Derde Rijk weg is hebben we te danken aan de Amerikanen, Engelsen en Russen die met miljoenen gevallen zijn, niet aan Carlos en zijn kompanen.

Ik stel trouwens vast dat het een algemeen BUB-trekje is: Wie het niet eens is met jou, mag je met terugwerkende kracht beschuldigen van neiging tot collaboratie...

Neen,enkel wie bij NVA of VB zit, beschuldig ik (6)
Oud 21 oktober 2004, 15:47   #537
carlos
Banneling

Standaard

Het is absoluut zekers dat wij bevrijd werden van het nazi en duitsgespuis door Staf Declercq, Elias, Robert Vergelen Vande Wiele, Borms, Karel Dillen, en tuti quanti.Dat de hulp van het Verzet aan de geallieerden ontegensprelijk die bevrijding heeft verspoedigd ( zie haven van Antwerpen ). Maar ja, zij waren nog niet geboren !
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 17:23   #538
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is absoluut zekers dat wij bevrijd werden van het nazi en duitsgespuis door Staf Declercq, Elias, Robert Vergelen Vande Wiele, Borms, Karel Dillen, en tuti quanti.Dat de hulp van het Verzet aan de geallieerden ontegensprelijk die bevrijding heeft verspoedigd ( zie haven van Antwerpen ). Maar ja, zij waren nog niet geboren !
Het is Verbelen, zatlap! 8)
Volksstormer is offline  
Oud 21 oktober 2004, 17:29   #539
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

MaaslandLuc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De HULP van de geallieerden heeft de bevrijding bespoedigd?
Sukkelaar. Zonder de geallieerden had je jezelf de rest van je leven in de bossen moeten verstoppen.
Feit is natuurlijk dat je op 1 punt gelijk hebt.
Het merendeel van de Vlaams Nationalisten op dit forum waren toen waarschijnlijk nog niet geboren. Hoe haal jij het dan nog in je hoofd om mensen hier te beschuldigen van collaboratie. Oetl*l.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline  
Oud 21 oktober 2004, 17:47   #540
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hoe durft gij mijnheer Carlos zo te beledigen, onbeleefd stuk geboefte! Mijnheer Carlos heeft voor ons allen gestreden in den Oorlog! Hoe durft gij hem zo schandelijk te behandelen!!
Volksstormer is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be