![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als advokaat zou je nogal uitgelachen worden in de rechtzaal.
![]() |
![]() |
#522 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik stel trouwens vast dat het een algemeen BUB-trekje is: Wie het niet eens is met jou, mag je met terugwerkende kracht beschuldigen van neiging tot collaboratie... ![]() Laatst gewijzigd door zorroaster : 21 oktober 2004 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#524 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() Steeds hetzelfde thema ! Wees dan ook eerlijk !
|
![]() |
![]() |
#526 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() Ik benantwoord alleen, op dezelfde manier, de onbeleefdheid van uw vrienden. Moesten die correct zijn en een valabele argumentatie gebruiken, dan zou ik wel degelijk een echte discussie aangaan !
Maar ja ...... |
![]() |
![]() |
#528 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of Pelgrim, die je al minstens drie keer voor Blokker hebt versleten, hoe heeft die jou zo gebelgd? Laatst gewijzigd door zorroaster : 21 oktober 2004 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
#529 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat mijn grofheid er in bestond dat ik mij als (veronderstelde) Nederlander in de discussie moeide, en dat ik er een andere mening op na hield dan hem... Twijfelen aan het vaderland? Wat een insolentie!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() Ossaert heeft Uzelf zijn antwoord gegeven. Verder, wens ik daarover niet te spreken.Maar bekijk de algemene toon van uw vrienden ....
|
![]() |
![]() |
#531 |
Minister-President
|
![]() Dus, als ik het goed voorheb, heeft u een pesthekel aan Nederlanders en aan mensen met een andere mening? Fijne democraat bent u!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
#532 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Even serieus : carlos is het prototype van de wannabe : hij wou wel, de gelegenheid was er, maar de moed niet. En nadien liep hij voorop met den driekleur in zijn pollekes. Ben eens benieuwd hoe hij echt gestemd heeft tijdens de koningskwestie...
![]() |
#533 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#534 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin daar eens mee, tot dan beschouw ik je niet langer als geloofwaardig.
![]() |
![]() |
#536 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen,enkel wie bij NVA of VB zit, beschuldig ik (6)
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() Het is absoluut zekers dat wij bevrijd werden van het nazi en duitsgespuis door Staf Declercq, Elias, Robert Vergelen Vande Wiele, Borms, Karel Dillen, en tuti quanti.Dat de hulp van het Verzet aan de geallieerden ontegensprelijk die bevrijding heeft verspoedigd ( zie haven van Antwerpen ). Maar ja, zij waren nog niet geboren !
|
![]() |
![]() |
#538 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#539 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De HULP van de geallieerden heeft de bevrijding bespoedigd? Sukkelaar. Zonder de geallieerden had je jezelf de rest van je leven in de bossen moeten verstoppen. Feit is natuurlijk dat je op 1 punt gelijk hebt. Het merendeel van de Vlaams Nationalisten op dit forum waren toen waarschijnlijk nog niet geboren. Hoe haal jij het dan nog in je hoofd om mensen hier te beschuldigen van collaboratie. Oetl*l.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#540 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()