![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De feiten die de tegenpartij aanhaalde werden niet als een aanzet tot haat bevonden Het staat verdorie letterlijk in de tekst "er werd geen meerderheid gevonden enz.... Dat ze dan met andere feiten aankomen hé , maar die hebben ze klaarblijkelijk niet. de Linkiewinkies zijn daar plat op hun bakkes gegaan. ![]() Waar blijft een nieuw proces met nieuwe feiten ? Misschien een volgende keer tegen Dewever, want die is nu het grote gevaar voor linkiewinkieland. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 21 maart 2012 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat linkiewinkie getrol. U verwerpt een vonnis omdat het qua techniciteit perfect in orde is...of anders gezegd: omdat het vonnis kracht en gezegde van gewijsde heeft .... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 maart 2012 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doe ik eigenlijk nog moeite? Ik kan me er even gemakkelijk vanaf maken door alles wat van de tegenpartij komt als "rechtieslechtie-getrol" te bestempelen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5447 | |
|
![]() Citaat:
Ik vindt de manier van posten van die gasten meer zeggen dan wat ze schrijven. Het op de man spelen, trollen, stropoppen gebruiken, 'no real scotsmen' drogreden, reductio ad absurdum drogreden, ... En dit alles gebaseerd op een xenofobe notie dat alles wat niet van onder de kerktoren komt fout is en ons angst moet inboezemen. Dat is niets om u kwaad over te maken, Raf. Dat is iets om medelijden mee te hebben. Het toont aan dat ze gewoon geen argumenten hebben. My 2 cents.
![]() |
![]() |
#5448 |
|
![]() Ge moet zo pathetisch niet doen tegen Raf.
Raf kan er ook niet aan doen dat de ideologie waarvoor hij staat kompleet onverdedigbaar is. Ge zoudt hem beter een hart onder de riem steken wegens onversaagd doorzettingsvermogen. Ik herhaal: het is helemaal Raf zijn fout niet dat pocolinkieworld ideologisch terrein verliest telkens het zijn anti-democratische démarches wil verdedigen. Ik heb een speciaal boontje voor Raf; Ik leg uit: Het VB is de enige partij die de Islam als hemeltergend criminele ideologie tav vrouwen, homo's, andersdenkenden, kinderen enz durft aan te vallen. Je moet het als homosexueel maar doen om de sluipmoord op net die partij te verdedigen die binnen een generatie de allerlaatste verdedigingslinie zal zijn tussen de islam en "in België zijn er geen homo's"....kan je je voorstellen welk een intellectuele spagaat Raf moet doen telkens hij de kaart van pocolinkieworld (en dus ook de kaart van diegenen die hem ideologisch naar het leven staan) moet trekken?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 maart 2012 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5449 |
Gouverneur
|
![]() "Alle elementen van de zaak in acht genomen evenwel, bestaat er in de schoot van de Raad van State geen meerderheid voor om de uitlatingen bovendien te beschouwen als een duidelijk en doelbewust “aanzetten” -in de strikte zin waarin dat woord moet worden begrepen- tot de schending van (een van) de door verzoekers aangevoerde essentiële beginselen voor de democratie."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van dat spagaat dat klopt zeker en vast...het nieuwe linkse proletariaat heeft geen zin in allianties met homotjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar wacht men trouwens op? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5453 | ||
|
![]() Citaat:
Maar vandaag schruwelt de president van Frankrijk nog eens lekker de perverse ideeen van racisme en xenofobie door elkaar Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 maart 2012 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5454 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5455 |
|
![]() wauw mo....wat een omverwerpende denkpyste zeg...chapeau...
Daar heb jij, denk ik, echt over nagedacht... ![]()
![]() |
#5456 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5459 |
|
![]() ![]() Waarom blijft u Raf hier beledigen? Of heeft u echt niet de capaciteit om te zien dat ik enerzijds Raf citeer en er anderzijds commentaar op geef? Ik denk dat het antwoord affirmatief is... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 maart 2012 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5460 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |