![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5501 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5502 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Rechts denkt over links: debielen, mongolen, dommerikken,.... Links over rechts: ze hebben niet mijn mening maar iedereen mag zijn mening hebben. Ik ben liever open minded dan zo een bekrompen en vooral onverdraagzaam karakter te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5503 |
Parlementslid
|
![]() Dat vind ik ook. Dat ze in een moskee met brandbommenlopen vind ik niet gek. Bij de paters,nonnekes, priesters, landbouwers, leerkrachten zitten er ook soms rare kwieten tussen.
Op zich heb ik niets tegen geloof als mensen er kracht kunnen uitputten, ook al ben ik niet gelovig. Als er mensen zijn die willen geloven, laat ze dan doen. Alleen vind ik dat de excess effecten zoals bij katholieken: al het geld naar de rijken! En bij moslims het onderdrukken van de vrouw neveneffecten die bestreden moeten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5504 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die twee feiten vielen net wel binnen die periode van 60 dagen. De RvS oordeelde daarover dat ze niet aanzetten tot ... enz. Het was wel degelijk een inhoudelijk oordeel. Het zijn de andere feiten die daardoor wegvielen. Die hadden enkel in het dossier kunnen gebracht worden indien minstens 1 van die 2 feiten had kunnen beschouwd worden als zijnde vijandig tegen het EVRM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5505 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() mocht ik een rock ster zijn zou ik het een "groupie" noemen...maar wie weet hoe lelijk Mo (bweik, de naam alleen al) wel niet is....
![]() |
![]() |
#5506 |
Banneling
|
![]() Is rechtsie wechtsie het tegenovergestelde van linkie winkie? weinig creatiefs. Dat kan beter.
Je kan niet verwachten dat we dat ook nog eens zelf uitvinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5507 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja ik ben heel lelijk...heb geen vrouw...en heb geen geld...uhuhuh... Jij bent god...VEEL TE MOOI...en hebt een goed karakter... Whahahahahahaha, dit was btw sarcasme. Als je zo laag moet vallen om op die manier te beledigen Fies ![]() Laatst gewijzigd door Modjo : 23 maart 2012 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5508 |
Parlementslid
|
![]() Dat is net de pointe... omdat linkie winkie zo laag gevallen is rechtsie wechtsie de perfect tegenpool. Waarom moeite doen, dat zouden de rechtsie wechtsies juist willen
Laatst gewijzigd door Modjo : 23 maart 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Je hebt hier een paar dagen geleden toch ook een compleet eigen zinsontleding uitgevonden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5510 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5511 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5512 | |
|
![]() Citaat:
Die vooroordelen blijven u parten spelen hé? ![]()
![]() |
![]() |
#5513 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5515 |
|
![]() oeps...tja...inderdaad...nu u het zegt...als u het zo bekijkt...en met deze argumenten zijn we natuurlijk nog niet aan de nieuw patatjes hé...
![]()
![]() |
#5516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom zelf met argumenten i.p.v. om de 5 pagina's te zeggen "Nog steeds geen racisme" na tonnen quotes die wel op racistisch zijn. Of wat is racisme dan? Wat wil u zien en wat wilt u niet zien? Verdedig het maar met schijnheilige en hypocriete ontkenningen en dubbelnicks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |