![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 maart 2021 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die lijst voor Amerika niet veel uitmaakt. Terrorisme is niet zo gevaarlijk voor de bevolking als werkloosheid en lage lonen. De regularisaties die hij weer wil doen trekken veel meer volk aan en zetten weer neerwaartse druk op de lonen.
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men gaat wat met George Floyd gebeurd is voorkomen door ... een politiehervorming, de 'George Floyd Justice in Policing Act'. Want de problemen liggen niet aan generatiearmoede en de Afro-Amerikaanse cultuur maar aan racisme en de politie. ftw.
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk Boduo, dat bedoel ik nou net met verder kijken dan de verpakking. In katzwijm vallen voor een vrouw kan iedere loser maar dat betekent daarom niet dat ze een groot politiek talent is. Aan u om mij te overtuigen van het tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die eigenlijk al jaren dood is of ik heb teveel naar de The Mymmy (movies) gekeken. (respect voor hip-hopster Sofie Boutella die de rol echt wel goed neergezet heeft)
![]() Kamala ziet haar kans schoon, nog even wachten ... Wat kan de wereld verwachten van de nieuwe Amerikaanse president Joe Biden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik val niet in katzwijm maar ik vind ze gewoon charmant. Bijna als een Française (hm). Ze moet toch politieke talenten hebben anders was ze nu geen vice-president van zo'n land . De tijd van Trump-lullen is voorbij. Laatst gewijzigd door Boduo : 4 maart 2021 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is nog aan 't warmlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja zeg...mogen we nu nooit eens lachen met Biden. Lijkt wel een virtueel president, compleet afgeschermd van spontaan live contact met publiek.
WH Cuts Virtual Feed After Biden Says He’s ‘Happy To Take Questions’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() US exceptionalism is dead, long live US exceptionalism
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2021 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Brave mensen bestaan niet in de toppolitiek. En Biden heeft er 50 jaar in de toppolitiek opzitten.
Oorlogsmisdadiger bvb lijkt mij perfect op Biden toepasbaar en dat is niet compatibel met 'brave mens' in mijn ogen. 'Seniele oorlogsmisdadige' lijkt me meer toepasselijk om eerlijk te zijn.