![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar je moet toch weer focussen op het anders-gepigmenteerde? Blijven we dan niet diescriemieneren? Zouden we niet kunnen zeggen hooggepigmenteerd (naar analogie met hoogblond)? Hoog- heeft een positieve connotatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mij valt vooral de benaming van ons onderwijs op. Vrij onderwijs is eigenlijk religieus onderwijs en dus alles behalve vrij. Ik stel dan ook voor om de benaming 'vrij onderwijs' voor te houden voor die instellingen waar de lln in alle vrijheid hun eigen levensvisie kunnen ontwikkelen en laat ons de rest noemen zoals het is: religieus onderwijs.
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enneuh, geloof me vrij, katholieke scholen zijn niet meer wat ze geweest zijn op dat vlak. Laatst gewijzigd door Aeternitas : 28 december 2007 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat is wat het is, het woord vrij wordt toch wel vrijelijk en niet geheel naar waarde gebruikt.
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hollanders zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Ik stel al jaren voor om randdebiel in plaats van kroonprins te zeggen, maar het pakt blijkbaar niet.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Wat ik nooit gesnapt heb:
- btw-plichtigen: degenen die geen btw betalen. - niet btw-plichtigen: diegenen die btw betalen. Yoeps, 2000 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door cor : 28 december 2007 om 17:09. |
![]() |
![]() |