![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je moet eigenlijk dat arrest eens lezen. Het is een zeer duidelijk en goed onderbouwd document.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde zaken vind ik mensonterend, maar ik mag dit niet systematisch afkeuren want soms lijkt dit er op dat ik daardoor een bepaalde bevolkingsgroep in een slecht daglicht stel!!?? Mogen syndikaten niet meer systematisch mistoestanden aanklagen omdat dit de bazen in een slecht daglicht stelt!!?? Mag ik nu bv niet systematisch aanklagen dat Vlamingen in Brusselse ziekenhuizen niet in eigen taal geholpen worden, omdat ik daardoor de Frankofonen (alhoewel de meerderheid brave mensen zijn) in een slecht daglicht stel? Je ziet dat dit voor vele interpretaties vatbaar is. Als we even vergelijken met Nederland: Wilders krijgt politiebescherming, hoewel die man nogal wart anders vertelt dan FDW in zijn wildste dromen. Die laatste sleept men hier voor de rechtbank. De strijd voor mensenrechten, tegen racisme enz vertoont soms eigenaardige tegenstrijdigheden. Laatst gewijzigd door luc broes : 6 januari 2008 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Het is allemaal zo klaar als pompwater.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ah ja? Wanneer gebeurde dat? En waar en waarom? Bijlange niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
2) Wie bepaalt wat mijn doel is? een 'Gentse' of een antwerpse rechtbank? Niet zo simpel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims wel. Het is die bevolkingsgroep die door de kritiek geviseerd wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Let wel, ik speel het spelletje mee. En heb niets tegen syndikaten of bazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Komaan Luc, een klein beetje ernstig blijven hé...
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? WerkGEVERS zijn een andere bevolkingsgroep dan WerkNEMERS.
Zelfstandigen hebben zelfs een apart sociaal statuut! Wat heb jij nodig om een aparte bevolkingsgroep te definieren? Huidskleur of haarkleur? of penislengte?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Beste Raf, ik ben doodernstig;
Ik wil juist maar aantonen hoe vatbaar die wetgeving is voor allerlei interpretaties. En dus hoe slecht die wetgeving is. Ik ben volledig akkoord dat we moeten streven naar een goed functionerende maatschappij waarin iedereen zich goed voelt. De ongecontroleerde en massale immigratie van mensen uit totaal andere culturen zorgt voor zeer grote problemen die men dan tracht regelen door wetten die niet veel uithalen en meestal specifiek gericht zijn tegen de autochtonen. De Witte van het fameuze centrum voor racismebestrijding zegde letterlijk dat discriminatie van een meerderheid (autochtonen dus) door een minderheid (allochtonen dus) onmogelijk is. Problemen moeten in de eerste plaats bij de wortel aangepakt worden. Bv de huwelijksmigratie waarbij telkens van nul moet herbegonnen worden en kinderen zonder voldoende taalkennis de school verlaten zonder diploma en aldus terechtkomen in de werkloosheid of erger. Antiracismewetten hebben daar geen vat op. Zoals je ziet ben ik meer dan 'een klein beetje ernstig'! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Verhofstadt heeft dat in de voorbije 8 jaar overduidelijk aangetoond. Begroting nu plots toch niet in evenwicht!? Geert, je bent een toonbeeld van objectiviteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ik was het echt vergeten dat er in belgië een immigratiestop is. Enig idee waarom zovele allochtonen school verlaten zonder diploma? en kom nu niet af met 'racisme' hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe veel is "enorm" veel?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat dat hier ter zake doet, maar waarom de vraag stellen als je het antwoord al bij voorbaat uitsluit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan men immigratie controleren als er een immigratiestop is, Waarom bezetten illegalen kerken als er een gecontroleerde immigratie is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat importhuwelijken met de verse-pas-vanachter-de-geit-maagdelijke-dochter van nonkel Rachid, niet tot "immigratie" behoort, maar onder "de liefde van mijn leven" valt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Schoolachterstand van allochtonen is te wijten vooral aan gebrek aan taalkennis. Allochtone meisjes doen het op school veel beter dan allochtone jongens. En dat alles wordt door jou veroorzaakt door 'racisme'!!?? 'een beetje ernstig blijven hé!' Herinner je je nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |