![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik vindt dit héél mooi, bottines. De broek in de laarzen k�*n wanneer het lage laarzen zijn en een naauwaansluitende broek. Zeker niet met jeans ozo. Voor lange laarzen passen rokjes, korte rokjes. ![]() Ik heb nog foto's van mn moeder als jonge vrouw met laarzen (25 of 30 jaren geleden) en ik vind dat héél mooi. Zowel de broek in de laarzen, of de laarzen onder het mantelpakje. Héél cool.
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ik heb het voor het eerst drie jaar of langer geleden in Amsterdam gezien. Vroeger vond ik het heel erg fout.
Tegenwoordig ben ik er al aan gewend en vind ik het soms zelfs mooi. Het hangt er vooral van af of 'het plaatje klopt'. Als dat zo is, kan iemand dragen wat hij of zij wil en is alles 'correct'. (Indien niet krijg je idd het 'barbie goes horsebackriding' of 'boerin zoekt man' gevoel. ![]() Edit: ik begrijp overigens de vrouwen die dat doen wel. Je koopt dure botten die hoog zijn, en je broek eroverdoen verbergt ze wat vaak ook zonde is. En met wat pech blijken je broeken niet breed genoeg om over je laarzen te gaan. Of zijn je botten zo breed, dat ze wat vulling van de opening tussen je been en de laars goed kunnen gebruiken, of dat ze gaan 'flapperen' waardoor je telkens de bovenrand tegen je broek ziet komen bij het stappen, wat ook geen zicht is.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 januari 2008 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga kort zijn: vrouwenlaarsjes of bottekes zijn gewoon
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die broek, mensen. Die broek!
Wie heeft haar in hemelsnaam die broek aangeraden? Vrouwenemancipatie is leuk geweest. Vrouwenstemrecht, vrouwen in bestuursraden, etc... Allemaal geen probleem. Maar de korte broek is en zal het monopolie van de man blijven! Vrouwen, jullie staan er niet mee. Als je je onderste ledematen wil showen, draag dan een kleed of een rok. Maar aub geen korte broek.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
En daarmee ben ik het volmondig mee eens: vrouwen passen helemaal niet in korte broekjes, en zeker niet het type broekjes zoals hierboven (gruwel) lijkt meer iets voor oude ongehuwde lelijke dame's.
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://users.pandora.be/koenvw/opmenbottinekes.htm
We hebben er in Aalst zelfs een liedje over....op men bottinekes...met een hoog Arf gehalte welteverstaan....maar daar zijn we de dinsdag dan ook sterk in hé ;o) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben ook wel zwaar fan van de combinatie laarzen + rok. Erg vrouwelijk en ook vaak echt wel stijlvol (tenzij de rok te kort is natuurlijk).
|
![]() |
![]() |