![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in feite berust 'rechts' zich één en al op taboes in de meer ruimere zin van dat woord dit was er één... euthanasie is er bv eentje, maar het gaat veel verder dan dat in principe hebben ze over meest uiteenlopende onderwerpen vastgewortelde veronderstellingen waar verder niet aan mag geroerd worden wat doen ze dan precies met zaken waar de collectieve maatschappij het er al lang over eens is dat er over te praten valt ? precies, onder de noemer vrije meningsuiting duwen ze elk gesprek netjes terug in die verder onbespreekbare hoek waar ze het hebben willen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Healey is helemaal gek aan het worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik goed praat wat deze kerel heeft gedaan, maar zijn straft staat wel in vergelijking met wat hij heeft gedaan.
Hij is namelijk een kinderlokker en misbruiker, maar in juridische termen is er dus geen sprake van verkrachting, want verkrachting betekend in juridische termen iemand tegen zijn wil dwingen tot sexuele handelingen. Iets waar hier geen sprake van was, daar de meisjes zelf en vrijwillig naar hem gingen, zonder enige dwang van hem. En wie denkt dat Dutrou een veel te zware straf heeft gekregen in verhouding met andere kinderlokkers, moet eerst maar eens goed beseffen dat Dutrou geen kinderlokker is, maar een massa-ontvoerder en massa-moordenaar, die zijn luste bot vierde op zijn ontvoerde minderjarige gevangenen. Dutrou heeft dus een hele reeks opeenvolgende misdaden begaan tegenover zijn slachtoffers. Hij was zelfs niet eens verlegen om 2 jonge tieners gewoon de honger en dorst dood te laten sterven om zichzelf te beschermen tegen het gerecht. Als het nodig had geweest, dan had hij ook zijn laatste slachtoffers gewoon die zelfde dood bezorgd om zijn eigen vege lijf te redden. Dutrou en Fourniere zijn dus helemaal niet te vergelijken met kinderlokkers, daar het hun ergste misdaden niet het misbruik van kinderen is, maar de massa-moorden van vrouwlijke tieners. Dutrou verdiend voor mij zelf de hongerdood en Fourniere de marteldood, dat zijn de straffen die in vergelijking staan met hun misdaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik dan zie wat de pc allemaal uit hun mouw schudden om de wandaden van (weeral eens) één van hun beschermelingen te verdoezelen, dan is het niet enkel walging dat me opwerpt maar een zeer diepe verachting. Mensen die zelfs kinderen offeren om hun multiculturele droom in stand te houden ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 23 januari 2008 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Nu weten we gelijk wat voor ène dat hij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
plus kinderen zijn te naïef om dit te kunnen beslissen. jij werkt niet met kinderen zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Je kan je afvragen of kinderen echt te naïef zijn of dat ouders te beschaamd zijn om het uit te leggen. En wat de wet zegt, kan me gestolen worden. Ieder kind kan uitmaken wat hij wil en wat niet, aldus; een eigen wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, een kind dat dit niet, niet volgens de wet, niet volgens iedereen die maar een beetje met kinderen werkt. ze zijn véél te beïnvloedbaar en moeten beschermd worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ja, kinderen zijn beïnvloedbaar en naief. Volwassenen ook. Zowat alle mensen zijn dat. Als jij kinderen wil voorstellen als willoze, keuzeloze robots, dan is dat jouw zaak. Merk op dat ik hier niet pleit voor of tegen pedoseksualiteit. Ik wens daar geen normatieve uitspraken over te doen. Ik probeer wel het punt te ondersteunen dat sommige kinderen wel degelijk op jonge leeftijd bezig zijn met seksualiteit (Die kinderen ooit al eens beziggehoord? Hoe was je zelf? Hoe waren je leeftijdsgenootjes?) en dat dat doodnormaal is. Ik zie hier veel meer de taboes en de waarde(voor)oordelen van "volwassenen" spreken dan wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Kinderen hechten nu eenmaal autoriteit aan wat volwassenen zeggen en doen. Daar kan je niet omheen.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ooit al met kinderen van die leeftijd gewerkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie niet in waarom zo iemand veroordeeld dient te worden. Edit: voor de duidelijkheid. Indien er geen geweld bij te pas kwam. Als dit artikel heeft verzwegen dat de kerel in kwestie ook dreigde met een vorm van geweld, is het natuurlijk een geweldsdaad en dus afkeurenswaardig. Maar dat staat er niet... Er staat dat de kinderen vrijwillig teruggingen... Ik zie dus geen reden om die kerel te veroordelen. Volgens mij zijn jullie jaloers omdat hij wél jong vlees kan krijgen en jullie niet. (Ik ben echter beschaafd en wil geen jong vlees. Jullie daarentegen...)
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 23 januari 2008 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg mannen, dat is een BELGISCHE WET, hé. Moet je daar niet tegen zijn? Neen? Ah, als het u goed uitkomt niet? En als het u slecht uitkomt niet? Bescherm kinderen tegen zichzelf zoveel je wilt - ik doe gezellig mee. Maar daarom moet je mensen nog niet opsluiten die er in slagen seksuele activiteiten met kinderen te doen, terwijl dat niet tegen hun zin is.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees: 'ze het zelf willen'. Dus ik zie het probleem niet? Indien ze het niét zelf willen, hadde ze er weg kunnen blijven. Integendeel, ze gingen er vrijwillig naartoe... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |