![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Inderdaad, het zou maar wat te gek zijn als BDW Belgie versterkt, dan heb ik alles gezien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat het binnenhalen van buitenlanders betreft: Ik dacht niet dat LDD en hun voorman vrij links te noemen zijn? Wie zit steeds te schreeuwen om duizenden (goedkope) buitenlanders naar hier te halen?
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Als men werk zoekt en er geen vindt is het geen schande, maar wel een zeer treurige zaak om werkloos te zijn. Als men liever niet werkt en er dus ook geen zoekt is het wel een schande om werkloos te zijn. Dat geldt ook voor een werkloze zuster (al dan niet van BDW)
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U zou natuurlijk de fabrieken laten stilvallen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
De fabrieken zijn er voor de mensen en niet omgekeerd. Er moet ook nog wat ruimte over blijven om te leven!
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang dat er gesjoemeld wordt tegen 100 per uur is daar geen oplossing. Ambtenaren zijn de kabouters die te veel weten zij volgen alle dubieuze operaties geleid door bepaalde politicussen. Stop de corruptie en dan kun je alles opkuisen. En dat moet er niemand meer zwijgen voor de anderen. Ook geen partijen meer voor elkander! Nu is het een rotte wereld waar iedereen moet zwijgen voor iedereen en dat ook doet uit eigen belang. Het is hoogtijd dat het vlakaf gezegd wordt zoals het is. Opkomen voor onze kinderen moeten wij doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ons landje is trouwens een exportlandje). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die zijn baas in dit geweldige landje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was het examen te moeilijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is ons al zoveel beloofd! proprere handen, fondsen voor de partijen en noem maar op maar wat blijkt het gesjoemel gaat gewoon verder. En het toppunt is dat diegene die het aanklagen (klokkenluiders) buiten vliegen terwijl dat de anderen gewoon terug de eed afleggen in een Vlaams parlement die tcoh wel een voorbeeldfunctie zou moeten geven of niet? Wij het volk moeten leren solidair zijn bij het behandelen van onze problemen en toekomst. Anders gaan wij verzuipen terwijl dat zij verder profiteren tot in het oneindigen. Dat moeten wij begrijpen "eendracht maakt macht! " of " l'union fait la force" De rest daar luisteren zij niet naar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee ik redeneer hier gewoon zuiver economisch, en het is de meest correcte redenering en stel dat ik zou examens meedoen, dan zou op basis van mijn intelligentie, vermoedelijk alle stapjes al gezet zijn. De stappen die ik neem, haal ik meestal |
|
![]() |
![]() |