![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Racisme : natuurlijk of tegennatuurlijk? | |||
racisme is een natuurlijke eigenschap van mens en dier |
![]() ![]() ![]() |
14 | 70,00% |
racisme is iets tegennatuurlijks, een afwijking die dient bestreden te worden |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je verwart het woord "cultuur" met "wij" Brabo! Daar ging het hem net over!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Geniaal!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pelgrim heeft het kennelijk ook niet begrepen.... zouden alle mensen dan toch niet gelijk zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb het wel begrepen, maar geef toe, dat was toch geniaal geschreven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn kat komt uit een nest van drie: 1 ros-gevlekt-tijgerkattin (die van ons) 1 zwarte kater 1 zwart met wit kater Dus die haten alledrie elkaar omdat ze racistisch zijn tegen hun eigen broers en zus? Goeiemorgen. Ik heb zo perthang nog niet zien vechten. Mijn kat met haar zoon daarentegen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wél dat een verkrachter best de grootste racist kan zijn! om in uw wereldbeeld te blijven hangen zal ik misschien best het voorbeeld geven van de kolonialen in de Congo indertijd. Dat begrijpt je vast beter dan het voorbeeld van de groepsverkrachtingen in Brussel, maar het is je vergeven.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn (nieuw) poesje heeft een spierwitte ondergrond, een aangezette grijs getijgerde staart, waarbij de aanzet afgeboord is met een rosse ring. Verder heeft ze twee symmetrische grijs getijgerde trapeziums op haar zijflanken en rosse sloefkes en oortjes! (was haar grijs-getijgerd beatle kapseltje even vergeten) ZIJ komt met alle poezen uit de buurt (wit/witzwart/ros) zeer goed overeen - die ook allemaal over 'onze' tuin lopen - behalve met die rotzak van een zwarte kater, die haar constant aan ONS RAAM komt lastigvallen de smeerlap! Zijzelf heeft geen enkel spatje zwart hé! En kattemoeders met zonen komen dikwijls niet overeen (= normaal ook, kwestie van instinctief incest te vermijden?) de zonen van mijn vroegere (witte) poes zijn bij mijn buren, maar die mochten niet in de buurt van hun moeder komen op volwassen leeftijd. Wisten jullie bovendien dat lapjeskatten per definitie vrouwelijk zijn? En dat spierwitte poezen met blauwe ogen per definitie DOOF zijn? (slechts één zwart of grijs of ros plukje is voldoende om niet doof te zijn)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Idem rosse katers, btw. (volledig rosse, a la Garfield) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lichtere noot: Damiaan Actie voor Marokkanen: BROEDERLIJK STELEN ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Je wordt racist gemaakt, dus lijkt het mij niet dat het aangeboren is. Het argument van circe over katten vind ik maar dom, want na 2000 jaar christendom, dacht ik wel dat we al iets meer humaniteit kenden dan de dieren.
![]() Vlaamse groeten Erwin |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Identiek als katten en waarschijnlijk ook andere dieren. Het verschil met mensen is dat we inderdaad kunnen aanleren dat het een niet-gegronde reactie is. Bij mijn poes gaat dat iets moeilijker.
|
![]() |
![]() |