![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw vergelijking loopt mank. Franken en Vandalen waren volkeren. De Mohammedanen zijn geen volk. Laatst gewijzigd door De Groene Chinees : 11 april 2008 om 11:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals Alliance for Europe of the Nations. Profiel lijkt zelfs bij VB te passen. De grootste partij in deze alliantie is de grootste partij van Ierland, Fianna Fáil. http://en.wikipedia.org/wiki/Allianc...of_the_Nations |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet zeveren. Veebee papt aan met de grootste vijand van volksnationalisme in Frankrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sommigen zien er dan ook geen probleem in om rond bepaalde punten samen te werken met partijen waarmee men het niet volstrekt eens is. Dit in tegenstelling tot de zogenaamde links-"nationalisten" in Vlaanderen (alsof een onafhankelijk Vlaanderen ooit links zal zijn, wat een grap).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit spel wordt gespeeld, maar hoe serieus het gespeeld wordt zal slechts tijdens de Spelen duidelijk worden. 'Iets' verstorends dat daar gebeurd zou verstrekkende gevolgen kunnen hebben vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed wel dat een onafhankelijk Vlaanderen tamelijk "links" zou worden doch daarom niet minder nationalistisch; Eigen Volk Eerst.
Even wat gelezen over die Franse Hr Le Pen; minstens verwarrend vind ik zijn opvattingen over de Holocaust, ik denk niet dat er twijfel mogelijk is over de grote aantallen vermoorde Joden. Vermoedelijk heeft hij weer wèl gelijk dat de Duitse bezetters zich fatsoenlijker gedroegen dan ooit door een leger in oorlogstijd ergens vertoond en minstens fatsoenlijker dan de legers van de uiteindelijke overwinnaars zich in Duitsland manifesteerden, hoewel ik ook wel eens las dat de Duitse troepen in Oost-Europa zich ruwer zouden hebben gedragen dan in onze westelijke landen. Le Pen's kennelijke afkeer van de Joden kan ik niet plaatsen; is er ja of nee iets waar van zijn bewering dat minstens 1 Frans staatsman "neveninkomsten" verwierf uit een Joodse organisatie? Ik las hier iets over maar nergens een duidelijke weerlegging. Hoeveel is er waar van een verhaal dat Hr Le Pen in Noord-Afrika mensen gemarteld zou hebben? Echt sympathiek komt deze man bij mij niet over. http://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Marie_Le_Pen
![]() |
#50 |
|
![]() "Volksnationalist" lijkt Hr Le Pen mij wel degelijk, echter niet sympathiek genoeg voor mij om op te stemmen.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Al wie zedig zwijgt over Tibet waneer de bonzen en de managers vette economische contracten in China gaan ondertekenen en nu staat te janken over boycot van de Olympische Spelen is SCHIJNHEILIG en zou beter zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Hoe meer partijen zien dat het foutloopt in China, hoe beter; en dan kan het mij niet schelen uit welke hoeken dat komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mja dat moet toch genuanceerd worden. De grootste vijand van het volksnationalisme is Republikeins Frankrijk, de mannekes van de drievoudige leugen "liberté, egalité, fraternité ou la mort". En in het FN zijn nu net zeer grote en diverse groepen van aanhangers van het anti-republikanisme! Gaande van de RKK-aanhang tot ook wel degelijk volknationalisten en conservatieve revolutionairen allerhande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw fantasien niet voor werkelijkheid nemen, het enige wat het VB en het FN gemeen hebben is vreemdelingenhaat en permanent malcontent zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken er zelf en heb ze ontmoet op een meeting van het FN in Rijsel. Er zijn veel FN'ers die menen dat de regionale identiteiten bijdragen tot de rijkdom van Frankrijk. Het enige verschil met gewone volksnationalisten is dat ze niet voor onafhankelijkheid zijn maar wel voor de regionale identiteiten van de volkeren en groepen. Laatst gewijzigd door Pavolini : 11 april 2008 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op dat vlak is ultraliberaal Dedecker eigenlijk nog consequent, door openlijk zijn afkeuring voor een boycot of zelfs maar vermenging van politiek en Spelen te uiten. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 11 april 2008 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Voor mij mogen ze gerust die spelen aflasten, maar toch vraag ik mij af waar al dat volk was toen China zich kandidaat stelde? Ik was er toen al tegen, maar veel tegenstand heb ik toen niet gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet zeveren. Veebee papt aan met de grootste vijand van volksnationalisme in Frankrijk. en baaj de weej, ik heb vandaag nog met rechtsen vergaderd. |
|
![]() |
![]() |