Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2008, 23:16   #41
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ach, gewoon een paar Duitse toeristen die hier eens de bloemetjes komen buitenzetten, en een beetje baldadig doen na een overvloed aan Belgisch bier. Maar...niet eens vechtpartijen, enkel wat lawaai en schreeuwen...Veel zever over weinig last, vind ik.
Allochtonen die mensen aanvallen op straat, ze doodslagen zelfs, en elke vrijdag in hun tempels haat prediken, dat ziet me er veel ernstiger uit. En d�*�*r zegt niemand niks over: dat m�*g niet !
Zoals ik al zei, een voedingsbodem voor fascisme.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 00:01   #42
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Multicultureel

Een multimiljonair wordt 50 jaar en geeft een groot feest in zijn tuin met zwembad. Hij nodigt iedereen van de buurt uit, ook Ahmed, de enige Marokkaan uit de buurt.

Op een gegeven moment roept de miljonair; “ Ik geef 1 miljoen aan digene die durft te vechten met de alligator die in het zwembad zit”. Hij had het nog maar juist uitgesproken of Ahmet lag al in het water te vechten met de alligator. Hij vocht een strijd op leven en dood en slaagt er in het beest te wurgen.

Flink gehavend kruipt hij uit het zwembad. De stom verbaasde miljonair zei: “ Ahmed, beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me”. Rot op met dat miljoen zei Ahmed.

De Miljonair: “ Mijn Porsche dan?
Ahmed: “ Die wil ik ook niet”.
De miljonair: “Maar wat wil je dan?”
Ahmed: “ De naam van die klootzak die me in het water geduwd heeft!!!”
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 00:15   #43
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Uiteraard, dat ontken ik ook niet. Maar mits een grondig nieuwe en meer menswaardige aanpak zouden nieuwe orde stromingen een grote meerwaarde betekenen voor Vlaanderen.

De nieuwe Orde stromingen komen tenmiste op voor belang van ons volk, het behoud van onze cultuur en de bescherming van ons blanke ras. Dit kan ook op een andere manier toegepast worden dan via genocide hoor.
Ik geef je daarin gelijk. Gans dat B&H gebeuren is zo uitermate reactionair dat niemand het ook maar overweegt om nog au serieux te nemen. Men zou er beter aan doen om er eens een hedendaagse invulling aan te geven.
Verder zou ik het best wel grappig vinden moest men voor een paar stomme concerten zo'n gans circus opstarten, te meer omdat het inderdaad is omwille van "bewijs"materiaal dat op een privé aangelegenheid zou gefilmd zijn. IS het wel in Bellegem gefilmd? IS het wel een concert van B&H Vlaanderen? IS er niet met het beeldmateriaal geknoeid?? etc etc als dat allemaal al redenen zijn om een onderzoek te openen. Dan mag men eens een camera hangen op menig trouw/communie/vrijgezellenfeest. Daar zijn ook wel flink wat inbreuken op de huidige wetten op te tekenen. Zoals immer in België: 1 grote grap gans het gerecht.

Verder zou ik de heren politici/politie er willen op wijzen HEEL GOED na te denken wat men wenst. Men haalt altijd het voorbeeld aan van Duitsland, maar daar heeft het verbieden van B&H slechts het tegenovergesteld effect gehad. Namelijk: de beweging is VOLLEDIG ondergronds gegaan, bestaat nog altijd, is zelfs sterker dan ooit (de oude vijandschappen onderling zijn bezworen tegen de gemeenschappelijke vijand), groter dan ooit en de rechts politieke partij NPD heeft er enkel maar voordeel uit gehaald want nog nooit zijn er zoveel jongeren lid geweest als sinds het verbieden van B&H.
Een tweesnijdend zwaard maw. En eerlijk gezegd: idioot als onze huidige politici zijn,gaan ze er evengoed met open ogen intrappen.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 00:18   #44
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Maar wat hebben die gasten nu eigenlijk misdaan? Onnozel zijn is toch geen misdaad?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 00:37   #45
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Kleine nuance: het mag nergens in het buitenland (daarom komen ze hier)+ hun voorvaderlijke geestesgenoten zijn verantwoordelijk voor de dood van miljoenen joden.... Sektes zijn verboden, ook in België, wel neo-nazi's zijn een uit te roeien sekte,maar dan wel via wettelijke weg - heeft niets met vrije meningsuiting te maken
Vreemd zoals die blokkerkes sympathie kunnen opbrengen voor neonazis...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 00:53   #46
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vreemd zoals die blokkerkes sympathie kunnen opbrengen voor neonazis...
Vreemd hoe jij daarentegen nooit je smoel opentrekt als het over volgelingen van Stalin, Lenin of Trotski gaat... als het N-woord valt daarentegen, ho ho, dan ben je een heuse spraakwaterval...
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 04:03   #47
De Zachte Anarchist
Burger

De Zachte Anarchist's schermafbeelding

Standaard

Wat mij betreft mag men bij een volgende dergelijke gelegenheid de ramen en deuren dichtkitten en de gaskraan openzetten. Veel zal er niet aan verloren gaan. In het beste geval een paar getuigschriften van het beroepsonderwijs bouw en schrijnwerkerij, maar in géén geval een meningsuiting, laat staan een vrije meningsuiting.

Kan men eigenlijk geen biodiesel maken van die oliedomme varkens?
Oud 3 mei 2008, 05:41   #48
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Kan men zomaar een organisatie vervolgen op basis van illegaal verkregen "bewijsmateriaal" verkregen op een intern privé-feestje ?
Wat met het grondwettelijk recht op vergadering ?
Als langharige Folk-liefhebber sta ik zeer ver van organisaties als "Blood & Honour" maar waarom mogen skinheads zich niet artistiek uiten ?
Teksten van Metal-groepen waarin opgeroepen wordt tot moord, brandstichting, vervolging van Christenen, verheerlijking van Satan.... mogen wel ???
Idem dito met de vaak provocerende teksten van Rap-en Hip Hop groepen.

Weeral 2 maten en 2 gewichten ?
Citaat:
"I learned the awesome power of disobedience from Dr. King who learned it from Gandhi, and Thoreau, and Jesus, and every other great man who led those in the right against those with the might.
Disobedience is in our DNA. We feel innate kinship with that disobedient spirit that tossed tea into Boston Harbor, that sent Thoreau to jail, that refused to sit in the back of the bus, that protested a war in Viet Nam.

In that same spirit, I' m asking you to disavow cultural correctness with massive disobedience of rogue authority, social directives, and onerous laws that weaken personal freedom.

But be careful. It hurts. Disobedience demands that you put yourself at risk. Dr. King stood on lots of balconies. You must be willing to be humiliated, to endure the modern-day equivalent of the police dogs at Montgomery and the water Cannons at Selma. You must be willing to experience discomfort. Now, I'm not complaining, but my own decades of social activism have left their mark on me. Let me tell you a story.

A few years ago, I heard about a -- a rapper named Ice-T who was selling a CD called "Cop Killer," celebrating the ambushing and of murdering police officers. It was being marketed by none other than Time/Warner, the biggest entertainment conglomerate in the country -- in the world. Police across the country were outraged. And rightfully so. At least one of them had been murdered. But Time/Warner was stonewalling because the -- the CD was a cash cow for them, and the media were tiptoeing around because the rapper was black. I heard Time/Warner had a stockholders meeting scheduled in Beverly Hills, and I owned some shares of Time/Warner at the time, so I decided to attend the meeting.

What I did was against the advice of my family and my colleagues. I asked for the floor. To a hushed room of a thousand average American stockholders, I simply read the full lyrics of "Cop Killer" -- every vicious, vulgar, instructional word:

I got my 12-Gauge sawed-off. I got my headlights turned off. I'm about to bust some shots off. I'm about to dust some cops off.

It got worse, a lot worse. Now, I won't read the rest of it to you. But trust me, the room was a sea of shocked, frozen, blanched faces. Time/Warner executives squirmed in their chairs and stared at their shoes. They hated me for that. Then I delivered another volley of sick lyrics brimming with racist filth, where Ice-T fantasizes about sodomizing the two 12-year-old nieces of Al and Tipper Gore:

She pushed her butt against my --

No. No, I won't do to you here what I did to them. Let's just say I left the room in stunned silence. When I read the lyrics to the waiting press corps outside, one of them said, "We can't print that, you know." "I know," I said, "but Time/Warner is still selling it."

Two months later, Time/Warner terminated Ice-T's contract. I'll never be offered another film by Warner Brothers, or get a good review from Time magazine. But disobedience means you have to be willing to act, not just talk."

Charlton Heston.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 07:04   #49
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Die B&H club heeft niemand iets misdaan. Dat het een 'racistische' club betreft is totaal irrelevant. Vrijheid van vergadering en vrijheid van meningsuiting zijn er voor iedereen, of voor niemand. Wanneer de ene niet vrij is, dan is de andere - die niet verboden wordt - ook niet meer vrij, doch gepriviligieerd; en privileges zijn er om vroeg of laat afgeschaft te worden.

Vooruitstrevenden zeggen dat racisme geen mening is doch een misdaad. Maar het is niet door te zeggen dat een mening een misdaad is, dat die mening ook een misdaad wordt. Een koe wordt ook geen paard door te zeggen dat die koe een paard is. Een mening is nooit een misdaad; het is een mening.

Het nummertje dat rond B&H wordt opgevoerd is pure politieke propaganda, in dienst van de gebruikelijke globalistische agenda. Objectief is er niks aan de hand, en indien men de 'zaak' niet kunstmatig had opgeklopt had 99,99% van de bevolking hier niks van gehoord. Het is een 'probleem' dat volkomen artificeel uit de grond wordt gestampt. De subjectiviteit van de heisa rond B&H wordt duidelijk wanneer men de behandeling van deze wouldbe-nazi's vergelijkt met die van communisten of islamieten. Die behoren ook tot totalitaire stromingen die historisch gezien met buitensporig bloedvergieten en intellectueel obscurantisme kunnen geassocieerd worden. Maar hier wordt geen heisa verkocht; integendeel, dit soort clubs wordt gesubsidieerd en naar omhoog gepraat.

De laatste weken zijn er een heleboel berichten geweest over mensen die échte misdaden plegen maar direct weer worden losgelaten; die tot drie jaar gevangenisstraf krijgen wat dan niet wordt uitgevoerd enz. Tegen die achtergrond gezien zijn de inspanningen die het regime zich getroost om diegenen te vervolgen die géén misdaad plegen, nog meer verwerpelijk.
Oud 3 mei 2008, 07:22   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Die B&H club heeft niemand iets misdaan. Dat het een 'racistische' club betreft is totaal irrelevant. Vrijheid van vergadering en vrijheid van meningsuiting zijn er voor iedereen, of voor niemand. Wanneer de ene niet vrij is, dan is de andere - die niet verboden wordt - ook niet meer vrij, doch gepriviligieerd; en privileges zijn er om vroeg of laat afgeschaft te worden.

Vooruitstrevenden zeggen dat racisme geen mening is doch een misdaad. Maar het is niet door te zeggen dat een mening een misdaad is, dat die mening ook een misdaad wordt. Een koe wordt ook geen paard door te zeggen dat die koe een paard is. Een mening is nooit een misdaad; het is een mening.

Het nummertje dat rond B&H wordt opgevoerd is pure politieke propaganda, in dienst van de gebruikelijke globalistische agenda. Objectief is er niks aan de hand, en indien men de 'zaak' niet kunstmatig had opgeklopt had 99,99% van de bevolking hier niks van gehoord. Het is een 'probleem' dat volkomen artificeel uit de grond wordt gestampt. De subjectiviteit van de heisa rond B&H wordt duidelijk wanneer men de behandeling van deze wouldbe-nazi's vergelijkt met die van communisten of islamieten. Die behoren ook tot totalitaire stromingen die historisch gezien met buitensporig bloedvergieten en intellectueel obscurantisme kunnen geassocieerd worden. Maar hier wordt geen heisa verkocht; integendeel, dit soort clubs wordt gesubsidieerd en naar omhoog gepraat.

De laatste weken zijn er een heleboel berichten geweest over mensen die échte misdaden plegen maar direct weer worden losgelaten; die tot drie jaar gevangenisstraf krijgen wat dan niet wordt uitgevoerd enz. Tegen die achtergrond gezien zijn de inspanningen die het regime zich getroost om diegenen te vervolgen die géén misdaad plegen, nog meer verwerpelijk.
Mij moet je niet overtuigen.
En vooruitstrevenden zijn niet te overtuigen.
Zijn zijn allang overtuigd door de regimepropaganda.
Oud 3 mei 2008, 07:29   #51
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist Bekijk bericht
Wat mij betreft mag men bij een volgende dergelijke gelegenheid de ramen en deuren dichtkitten en de gaskraan openzetten. Veel zal er niet aan verloren gaan. In het beste geval een paar getuigschriften van het beroepsonderwijs bouw en schrijnwerkerij, maar in géén geval een meningsuiting, laat staan een vrije meningsuiting.

verlaag jezelf niet tot hun niveau, schat.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 07:33   #52
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist Bekijk bericht

Yes! Oproep tot massamoord. En "schat" genoemd worden door Driewerf? Dag Marty...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 07:35   #53
Gargamel
Banneling

Standaard

Waarom zou het in feite niet mogen.Het voorbeeld komt toch van "hoger",zelfs van zogenaamd koninklijken bloede.
Of was het prins Harry niet die stond te pronken met een hakenkruis en Hitlergroet

En aan de andere kant...Zijn ze zo gevaarlijk ???
Hoeveel WTC -torens hebben die gasten al naar beneden gehaald ?????
Niet dat ik iets moet hebben van dat nazigedoe,maar Hitler was een trieste episode in de geschiedenis.
Alwaar mo geschiedenis maakt in verleden,heden en zelfs toekomst,en dat zonder ophouden.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 3 mei 2008 om 07:41.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 07:53   #54
rainbox
Schepen

Standaard

Jean-Marie Le Pen zou interviews in Belgïe zonder probleem kunnen maken
rainbox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 08:56   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
Ook al deel ik hun gedachtengoed niet, eerder integendeel, ik ben nog altijd voor het recht op vrije meningsuiting en dat geldt voor iedereen en voor elke mening.

Zolang ik zelf mijn onblanke, onVlaamse, toch gedoopte, toch Vlaams-broebelende eega maar mag houden en tonen.
Ik vrees ervoor, dat jij je eega zal mogen houden of nog maar tonen van deze "beschermers van het zuivere blanke ras"

Ik citeer nogmaals hun teksten
"Slijp de lange messen op de stoep en steek ze in dat Jodenlijf, bloed moet vloeien...."
"Negers, hang ze allemaal op. Joden, hang ze allemaal op. Homo's, hang ze allemaal op. Moslims, hang ze allemaal op. Drugdealers, hang ze allemaal op. Mietjes, hang ze allemaal op. Hang de IRA op."
Je kan dit nog bekijken
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html
ook Nederland wil blood and honour verbieden.
http://yelloman1.blogspot.com/2007/0...od-honour.html
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 09:34   #56
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Waarom niet? Is Katholiek, Vlaams en blank per definitie slecht misschien?
Neen, het is te gelimiteerd. Ik ben geen katholiek, om te beginnen, en sommige van mijn Vlaamse kennissen zijn niet blank.
Oud 3 mei 2008, 09:38   #57
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Neen, het is te gelimiteerd. Ik ben geen katholiek, om te beginnen, en sommige van mijn Vlaamse kennissen zijn niet blank.
Hetzelfde geld voor mij, maar dat maakt van blanke Vlaamse Katholieken geen slechte mensen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 09:39   #58
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
we willen toch allemaal dat onze kinderen zich nog steeds thuisvoelen in een blank, katholiek en Vlaams Vlaanderen.
Neen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 09:47   #59
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
indien men de 'zaak' niet kunstmatig had opgeklopt had 99,99% van de bevolking hier niks van gehoord.
In de jaren '60 en '70 bestond dat soort nozemgroepjes ook, maar geen haan kraaide er over en ze hadden dus niet de minste invloed. Vandaag worden ze door het mei '68-establishment tot voorpaginanieuws gebombardeerd, waardoor labiele jongeren de weg gewezen wordt en de nozems steeds meer aanhang krijgen. Is er iets spannender dan bij een geheime vriendengroep te horen, die door de staat gevreesd en vervolgd wordt en door de mainstream media uitgespuwd?

De haatdragende bejaarde 68-ers zijn hun kleinkinderen aan het criminaliseren.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 10:20   #60
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Parket overweegt neonazi's Blood & Honour aan te pakken
Parket zou er beter aan doen om de rooie VRT en diene duits die dat gefilmd heeft te vervolgen. Moest de rooie VRT en diene duits dat niet uitgezonden en of gefimd hebben (zonder toelating) dan had niemand hiervan gehoord. Natuurlijk zit hier méér achter, zeg maar politiek spelletje om de rechtsen in het verdoemhoekje te stoppen. Maar gelukkig zijn ze hiermee vrij laat op de proppen gekomen. De Vlamingen weten wel beter en kennen ondertussen de klappen met de zweep die sommige politieke partijen ten onrechte gebruiken. Of dacht u dat het gerecht onafhankelijk is v/d politiek? ..... Trouwens hoelang hebben de politiekers erover gedaan om tot dit scenario te komen en om het gerecht te gebruiken als zweep!
Voor smeergeld, corruptie, nepotisme en belastingen, stem op het socialisme!
We leven NIET in ’n democratie, maar in een particratie!

Laatst gewijzigd door MisterXYZ : 3 mei 2008 om 10:24.
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be