![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister-President
|
Bruno,
Ooit was ik een Belgische patriot. Vlaamse vader, franstalige moeder, tweetalig, koningsgezind, officier van het Belgisch leger ("ik zweer getrouwheid aan de Koning, ...", enz. enz. Zo ongeveer rond de dood van Boudewijn ben ik beginnen te beseffen dat België eigenlijk niet bestaat : er is Vlaanderen en er is Wallonië. Twee totaal verschillende mentaliteiten. Het had kunnen werken. Maar het werkt niet en erger nog, het werkt hoe langer hoe minder. Geen enkele partij is nog bezig met België. Je hebt Vlaamse partijen en je hebt Waalse partijen, en ze hebben hun eigen visie's, hun eigen oplossingen. Karel De Gucht heeft gelijk als hij zegt dat het land aan het verdampen is. Het is gedaan Bruno en jouw beledigende en misprijzende posts zullen het verdampingsprocess enkel versnellen. Hoe je erin zal slagen meer Vlamingen voor jouw stellingen te winnen door op ze te spuwen is mij een raadsel. Binnen een paar legislaturen zal elke Belg een keuze moeten doen. Ik heb de mijne al gedaan. Het wordt Vlaanderen, het land van mijn vader. |
|
|
|
|
#42 |
|
Schepen
|
[b][size=6]OPGELET....![/[/size]b]
ALLE BERICHTEN VAN ... "BLOKKERS" .... IN OPDRACHT VAN DE PARTIJ...! GEWOON .... PROPAGANDA...! ![size=6]NIET MEER LEZEN OF REAGEREN[/size]!![size=3][/size]
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de rest is uw commentaar puur fatalisme. Zo bouw je geen gezonde maatschappij op. Wij spuwen niet op de Vlamingen, integendeel, wel spreken we de flaminganten tegen. Enfin, de jeugd denkt helemaal niet zoals u. Die is Belgisch-gezind en méér dan ooit gewonnen voor het unitarisme en zeker niet voor het Vlaams-nationalisme. Dat is voor hen een ideologie van het verleden. |
|
|
|
|
|
#46 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
Mag ik er u aan herinneren dat haar nog nooit officieel de vraag werd gesteld na een objectief debat? Peilingen zonder zulk een voorafgaandelijk debat maar mét separatistische manipulatie wijzen echter uit dat de meerderheid van de Belgen gewonnen is voor nationale eenheid. En dat aantal kan nog groeien als wij ook eens onze zeg mogen doen in de media.
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
Ik denk niet dat u ons verantwoordelijk kan stellen voor het IQ van uw kiezers. Soort zoekt soort.
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|