![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat zij tegen belgische bomen blijven plakken ook niet...Doordat nederland zijn coffeeshops zo dicht tegen de belgische grens plakt zijn zij wel van de grootste ellende gespaard, alhoewel het dank zij hen is dat het kan gebeuren..Hypocrisie mijn beste...Al eens gehoord waar dit woord voor staat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ik nu beneveld of speedfreak? Wie springt er van de os naar de ezel? Je zegt "Ik vind uw berichten altijd wel er een beetje "beneveld" uitzien..." en i.p.v. dat aan te tonen kom je af met een cowboy-verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In België wordt een gebruiker niet meer vervolgd als hij/zij voor geen overlast zorgt en meerderjarig is. Al de rest is illegaal. Inderdaad zeer hypocriet. De harddrug alcohol is legaal, de softdrug cannabis is illegaal, inderdaad zeer hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Een Marokkaanse kennis van mij schaamt zich rot over dit gedrag van zijn landgenoten en begrijpt niet waarom Nederland zo laks reageert op die boefjes. Niet alleen die drugsrunners, maar ook dat tuig dat de stranden onveilig maakt. Citaat:
Maar de bron van al die ellende licht bij de opvoeding en niet bij de Islam. Maar het zou heel goed zijn als de goedwillende Marokkanen wat meer van zich laten horen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"cowboy-verhalen" ? Ik had het toch niet over de States ? U verwart mij mischien met een andere forummer, mischien hebt u zich van onderwerp vergist ? Niet bij uw positieven ? Teveel feest gevierd dit week-end ? In Maastricht mischien ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ik me van forummer vergis. Jij bent toch degene met het fameuse waarnemingsvermogen, die me nog een antwoord verschuldigd is? http://forum.politics.be/showthread....23#post3335223 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de hoge straffen in thuislanden er oorzaak van zouden kunnen zijn dat hier zoveel criminele drugshandel plaatsvindt.
Onze politici zouden meer op harmonisatie van strafwetten mogen aandringen.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drugsrunners observeren politie
MAASTRICHT - De ruim vierhonderd drugsrunners in Maastricht hebben eigen 'observatieteams' die het doen en laten van de politie in de gaten houden. Ze registreren kentekens en houden bij wanneer de politie uitrukt voor invallen in drugspanden. Een woordvoerster van de politie bevestigde donderdagmiddag dit bericht in de Limburgse kranten. In een taxi trof de politie onlangs een lijst aan met kentekens van onopvallende politiewagens. De politie ziet zich genoodzaakt de eigen auto's steeds van andere kentekenplaten te voorzien. Op zoek naar drugstoeristen laten drugsrunners kompanen meerijden die achterstevoren in de auto zitten om te kijken of de politie hen volgt.
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chokolade. Geen idee hoe lang het duurt voor je er maar enige echte afkickverschijnselen van krijgt, maar indien en als, is een rothumeur voor een tijdje het enige.(maar dat heb ik ook zonder chokolade) Tabak, levenslang krijg je daarvan. Zelfs al stop je. (geen idee, wegens nooit gerookt, maar dat is wat alle rokers me vertellen.)
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik cannabis- of andere druggebruiker moeten zijn? Past het niet in je hokjesdenken dat ook niet-gebruikers voor legalisering zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, als we dezelfde wetgeving hebben op Europees vlak, hoeven de Belgen en Fransen niet meer naar Nederland.
Laatst gewijzigd door artisjok : 24 mei 2008 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat met de Nederlandse drugsrunners? Ik denk dat de drugsrunners naar Maastricht komen omdat er daar veel drugstoeristen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan ik u zeggen dat de waarheid zeggen of verkondigen wel een heldendaad is (zeker in een nep-democratie als den belziek) maar dat de nep-democraten erop reageren als een duivel in een wijwatervat. Dus ik zeg u, ga voort met het verkondigen van de waarheid en laat ze creperen in het vat.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |