![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: moet knuppel veranderen van avatar? | |||
ja! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
ja! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
ja! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
ja! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Jazeker heeft wat teveel tango's gedronken vanavond , kben vanmorgen naar de markt geweest tliepen daar wel 30 knuppels rond alleen kunnen die niet met een computer werken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... De anciaux familie nam het in handen... en het ging van erg naar erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Doe eens verder, jom!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 5 juni 2008 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mvg, Jazeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Ik ben dan ook dikwijls in de klinch gegaan met hem. Hij vond mij te radicaal, ik vond de Volksunie maar slappe kost. Nu ja, 't kan verkeren. Hugo Schiltz is nog op zijn begrafenis geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK neo-liberaal???? O mijn god (mocht ik een god hebben)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=79 Niet moeilijk dat jullie mekaar graag hebben , ge maakt alletwee krak dezelfde blunder ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik was de volksunie beu door Bertje's project ID21. Ik ben N-VA lid geweest en heb nu met veel plezier die vlaamse vlaggen bestel die het VB gratis uitdeeld en ik geef ze uit binnen mijn familie. Dat is nu eens een positieve actie. Ik zal N-VA even ontzien maar de volksunie was het speeltje geworden van de gekke bert anciaux en het werd tijd dat die grap ging stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |