Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 maart 2004, 19:38   #41
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim

mister Geert "houten klaas" Bourgeouis.
So what?

Die man moet aan politiek doen niet als een of andere omhooggevallen TV-BV de idioot uithangen in elk onnozel programma eh.
Oud 24 maart 2004, 19:42   #42
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

besta passage is eigenlijk dit

Citaat:
Democratie betekent voor hem dat iedereen recht heeft op zijn mening. Wie aan dat recht verzaakt, is een crimineel
goede tekst trouwens.
Oud 24 maart 2004, 19:44   #43
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Vooral die papegaai-metafoor is onwaarschijnlijk leuk. Hoe bedenkt hij ze toch...
zorroaster is offline  
Oud 24 maart 2004, 20:52   #44
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno*
Geschiedvervalser Bart DW krijgt blijkbaar méérdere malen per week vrije tribune in DS. Zielig.
Tiens? Hoeveel keren hebben we jou al niet betrapt op "revisionisme" en andere zware historische fouten?

Bart De Wever is wél bekend als een gerespecteerd historicus die aan tal van standaardwerken over de geschiedenis heeft meegewerkt. Wat stelt u daar tegenover?
Oud 24 maart 2004, 20:56   #45
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Geschiedvervalser Bart DW krijgt blijkbaar méérdere malen per week vrije tribune in DS. Zielig.
Tiens? Hoeveel keren hebben we jou al niet betrapt op "revisionisme" en andere zware historische fouten?

Bart De Wever is wél bekend als een gerespecteerd historicus die aan tal van standaardwerken over de geschiedenis heeft meegewerkt. Wat stelt u daar tegenover?
Ach, zo schreef Benno het dus zo schrijft Bruno het ook maar. Had u eigenlijk beter van hem verwacht?
zorroaster is offline  
Oud 24 maart 2004, 21:00   #46
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Neen, ik moet bekennen van niet.

Zolang de belgicisten enkel maar wild kunnen spartelen en met water spatten, zal de stroom gaan in de richting van een zelfstandig Vlaanderen. Goed zo!
Oud 24 maart 2004, 22:12   #47
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Zeg Tantist, ge moet uw onderschrift aanpassen, hoor. Tacitus is geloof ik weer terug bij de BUB.
Oud 24 maart 2004, 22:46   #48
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:

Ach, zo schreef Benno het dus zo schrijft Bruno het ook maar. Had u eigenlijk beter van hem verwacht?
Tantist, doe nu eens niet flauw. Gerespecteerd historicus , komaan zeg, de man is assistent aan de KUL. Hij dénkt misschien dat-ie Burke is. Dat wel.
Bruno* is offline  
Oud 24 maart 2004, 22:49   #49
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, ik moet bekennen van niet.

Zolang de belgicisten enkel maar wild kunnen spartelen en met water spatten, zal de stroom gaan in de richting van een zelfstandig Vlaanderen. Goed zo!
Leuk gesprekje. Denk je nu écht dat ik niet meteen vanmorgen een tekst heb geschreven met daarin een repliek tégen Bart De Wever. Denk je nu echt dat ik daar niet van geniet zelfs ?. En hij zal wel gepubliceerd worden, even geduld.
Bruno* is offline  
Oud 25 maart 2004, 15:55   #50
Timmy T
Vreemdeling

Standaard

Ik wacht vol ongeduld op je commentaar. Waarschijnlijk zal het even ongenuanceerd zijn als je vorige reacties...
Ken uw plaats Bruno; elke keer dat je in debat ging met Bart de Wever kwam je niet verder dan wat holle slogans. Hij veegde telkens de vloer aan met je (en dat meerdere keren per avond), en als je dat dan in de gaten kreeg begon je maar te roepen en te schelden totdat zelfs Mia Doornaet je tot de orde moest roepen. Op de UA werd je zelfs door de zaal ronduit weggelachen...
Zelfs mensen die den belgique aanhingen beaamden je zwakke nietszeggende betoog (lees:geroep). Gelukkig had Bart de Wever het verstand om zich daar niet in mee te laten slepen...
Timmy T is offline  
Oud 26 maart 2004, 15:55   #51
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Interesseren mij gene moer (ze interesseen me wel, maar ik leef in het heden). Als ik morgen naar het Districtshuis zou moeten om een nieuwe pas te halen waarop staan dat ik burger van de EU ben met als subnationaliteit Ingwonië een nieuw gecreeërde deelstaat van de EU
die behalve het huidige België, Nederland - Friesland, Luxemburg,
een groot stuk Noord Frankrijk en nog wat van de Länder
Nordrheinwestfalen en Niedersachsen bevat zou ik me hoogstens verbaasd maar niet geschokt voelen. Dat de stad Brussel echter van dit
welvarende deel van de EU geen deel zou uitmaken omdat het het federaal district geworden is zou ook niet slecht zijn.

De separatisten en nationalisten die zich vooral op deze draad weer eens verenigd hebben kunnen misschien een schoon vlag voor Ingwonië
ontwerpen ?

O ja : diegenen die nog nooit van Ingwonië gehoord hebben kunnen het misschien aan assistent Bart de Wever vragen - hij zal dat wel kennen.
1handclapping is offline  
Oud 26 maart 2004, 16:02   #52
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Tantist, doe nu eens niet flauw. Gerespecteerd historicus , komaan zeg, de man is assistent aan de KUL. Hij dénkt misschien dat-ie Burke is. Dat wel.
Aah, hij is maar een assistent? Ja, dat maakt hem meteen een geschiedvervalser natuurlijk...
Maar u mag dat altijd opmaken uit zijn wetenschappelijke publicaties, zoals hij ook voorstelde aan Barnard. Dat in tegenstelling tot ene zelfverklaarde historicus cum magna laude die dacht dat aartshertog Frans-Ferdinand de zoon was van keizer Frans-Jozef, het steevast over Staf Declerck heeft (ondanks de tiendelige werken over de collaboratie die hij beweert te lezen)...
zorroaster is offline  
Oud 26 maart 2004, 16:40   #53
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
elke keer dat je in debat ging met Bart de Wever
elke=1. Vlaamse rekenkunde, zeker? Ik nodig hierbij nogmaals geschiedvervalser ( ) Bart De Wever uit tot een nieuw debat in hetwelk ik hem met de grond gelijk zal maken.
Bruno* is offline  
Oud 26 maart 2004, 16:41   #54
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Aah, hij is maar een assistent? Ja, dat maakt hem meteen een geschiedvervalser natuurlijk...
Nee, maar ook niet tot een "gewaardeerd historicus".

Citaat:
Maar u mag dat altijd opmaken uit zijn wetenschappelijke publicaties, zoals hij ook voorstelde aan Barnard. Dat in tegenstelling tot ene zelfverklaarde historicus cum magna laude die dacht dat aartshertog Frans-Ferdinand de zoon was van keizer Frans-Jozef
Zelfverklaard? Delen ze aan de KUL dan gratis diploma's uit?

Citaat:
het steevast over Staf Declerck heeft
We zullen maar zwijgen over de tientallen schandalige stel- en spelfouten der Vlaamsgezinden.
Bruno* is offline  
Oud 26 maart 2004, 18:38   #55
Timmy T
Vreemdeling

Standaard

Dat zou ik zwaar durven betwijfelen bruno... na je "optreden" op Ufsia waar Bart de Wever met jou compleet de vloer heeft aangeveegd (en dat zelfs enkele malen heen en weer) en je niet verder kwam dan enkele nietszeggende holle en vooral domme uitroepen (op een normaal stemvolume kon je blijkbaar niet discussiëren) denk ik niet dat je daar toe in staat bent...
Bespaar jezelf een tweede complete afgang zodat je niet door een hele aula uitgelachen wordt!! (een beetje zelfkennis is hiervoor nodig bruno...)
Timmy T is offline  
Oud 27 maart 2004, 02:16   #56
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
het steevast over Staf Declerck heeft
We zullen maar zwijgen over de tientallen schandalige stel- en spelfouten der Vlaamsgezinden.
Die zijn dan ook geen historici cum magna laude die pronken met tiendelige werken over de collaboratie en het VNV, nietwaar?
Of verwacht u van Kershaw dat die "Hidler" schrijft?
zorroaster is offline  
Oud 27 maart 2004, 02:25   #57
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy T
Dat zou ik zwaar durven betwijfelen bruno... na je "optreden" op Ufsia waar Bart de Wever met jou compleet de vloer heeft aangeveegd (en dat zelfs enkele malen heen en weer) en je niet verder kwam dan enkele nietszeggende holle en vooral domme uitroepen (op een normaal stemvolume kon je blijkbaar niet discussiëren) denk ik niet dat je daar toe in staat bent...
Bespaar jezelf een tweede complete afgang zodat je niet door een hele aula uitgelachen wordt!! (een beetje zelfkennis is hiervoor nodig bruno...)
Hoe kan geschiedvervalser De Wever nu de vloer met mij aanvegen wanneer ik van de ganse avond welgeteld (inleiding daargelaten) twee zinnen heb gezegd? Het was gewoon een slecht debat.
Ik wed op twee vaten bier dat ik er de vloer mee aanveeg. Te nemen of te laten.
Bruno* is offline  
Oud 27 maart 2004, 02:26   #58
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Die zijn dan ook geen historici cum magna laude die pronken met tiendelige werken over de collaboratie en het VNV, nietwaar?
Of verwacht u van Kershaw dat die "Hidler" schrijft?
Nee, maar van De Wever wel
Bruno* is offline  
Oud 27 maart 2004, 09:04   #59
luc broes

Standaard

Wat een interessante en wetenschappelijke discussie!
luc broes is offline  
Oud 27 maart 2004, 09:09   #60
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy T
Hoe kan geschiedvervalser De Wever nu de vloer met mij aanvegen wanneer ik van de ganse avond welgeteld (inleiding daargelaten) twee zinnen heb gezegd? Het was gewoon een slecht debat.
Ik wed op twee vaten bier dat ik er de vloer mee aanveeg. Te nemen of te laten.
Die twee zinnen die u zei waren zo gortig, dat u op dat ogenblik al had afgedaan in het debat. Trouwens u wilde heel veel zeggen toen Bart
De Wever aan het woord was, maar toen u het woord kreeg kon u niet veel zeggen.

En ik wil gerust voor die 2 vaten bier wedden, ik zal ze met plezier opdrinken.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be