Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2008, 12:26   #41
Francientje
Minister

Standaard

Ja wel, ondertussen werken jullie toch maar leuk met Israelische software en slikken jullie made in Israel medicijnen , maar geen zorg hoor. Het moet allemaal de deur uit
omdat diverse ngo's , beregend met Europese centen-voor-die-arme-Palestijnen willen
dat Israel er het loodje bij neerlegt of gewoon zijn deuren opent voor vijf miljoen personen die hun vrije tijd door brengen met o.m. het vermoorden van hun zusjes of
echtgenoten die mogelijk, misschien, je weet het niet maar het zou kunnen, een scheve
schaats hebben gereden.
Alsjeblieft, geen niet langer aan Broederlijk delen en oxfam. want het geld dat daar overblijft nadat ze hun superdure administraie hebben betaald gaat dus DEFINITIEF niet
naar huis en tuin menselijke noden.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 12:33   #42
terzijde
Burger

terzijde's schermafbeelding

Standaard

Misschien moesten de Israëli's en de Palestijnen gewoon eens wat vaker met elkaar vrijen. Dan is dat volk-versus-volkprobleem over een paar generaties toch vanzelf opgelost? Aha!
Oud 24 juli 2008, 12:38   #43
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Dat is utopisch gepraat, als iedereen zo zou denken dan hadden we wellicht een betere oplossing voor het hele conflict. De veiligheidsmuur is helaas de enige oplossing geweest tot nu toe om terreur in te perken.
Pover oplossingske wel, hé. Een prettig element in het landschap zou ik dat nu niet onmiddellijk noemen.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 12:52   #44
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Kijk, de Palestijnen moeten nu maar es uitmaken van wie ze afstammen.
Want eerst wilden ze arabieren zijn en toen afstammelingen van de
philistijnen en nu zouden ze plotseling afstammelingen van arme joden
bekeerd tot Islam willen zijn. Ik DUIZEL.
Ja Francientje, meer boterhammekes eten, hé. Jij wordt rap duizelig, zo te zien. Misschien ook wat worteltjes eten, dat is goed voor de ogen.

Citaat:
Van wat ik gezien heb zijn de meesten Arabieren pur sang.
Dat waren de Joden ook zoveel eeuwen terug. Dat is één van de reden waarom ze vervolgd werden in Europa. Dat is nog altijd de reden waarom de haarkleur 'blond' veel verkocht wordt aan Joodse vrouwen. Pakt niet bij mij. Ik blijf bij L'Oréal nr. 4. En sedert dat ik wéét waar ik vandaan kom, huppel ik 10 keer lichter door het leven.

Citaat:
Ze hebben nooit een natie op dat grondgebied opgericht.
Ze waren daar wel de autochtone bevolking, hé meisje.

Citaat:
En hoe dan ook het volstaat niet dat je ergens een tent opslaat om te mogen brullen: 'het is hier allemaal van mij.' Zeker niet als je bondgenoten links en rechts heel vrolijk heel veel mensen uit hun huizen hebben verjaagd zonder dat een kat daarom mijauwde.
Dat is dik met de haren getrokken, poesje. Afleidingsmanoeuver, om de aandacht af te leiden van de 800.000 Palestijnen die door Joden uit Israël zijn verdreven. Is dat dan echt zo onmogelijk om Israël op een rechtvaardige manier te verdedigen. Moet dat altijd op zo'n klote manier gebeuren.

Citaat:
Maar zoals ik al eerder gezegd heb: ik ben de hele discussie kotsbeu.
Ja, en ik ben dat Joods racisme kotsbeu, en nog wel in de eerste plaats omdat jullie je ermee in je eigen voeten mitrailleren.

Citaat:
Ik suggereer voor de zoveelste keer dat we een zes miljoen of zo antizionistische moslims die nu leuk in Belgie en andere Europese landen de
Palestijnse zaak verdedigen terug naar hun thuislanden zenden en Israel
gewoon naar de azurenkunst laten verhuizen met al zijn hebben en houden.
Gek dat de reacties op dit voorstel uitblijven.
We hebben al voorgesteld om Beieren te ontruimen, maar Duitsland was daartegen. Beieren is een veel mooier stukje grond.
Neen, Israël is voor diverse redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen, wel degelijk het plekje bij uitstek om een veilige plek voor Joden te organiseren. Maar dat moet wèl op een eerlijke, en rechtvaardige manier gebeuren.

En stommiteiten zoals Iran platbombarderen op basis van paranoïde mythes is wat de Joodse gemeenschap kan missen als kiespijn, maar nu zijn het toch wel uitgerekend zij zeker die dat persé willen doen. Mijn haren gaan er van recht staan.
Oud 24 juli 2008, 12:58   #45
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja wel, ondertussen werken jullie toch maar leuk met Israelische software en slikken jullie made in Israel medicijnen , maar geen zorg hoor. Het moet allemaal de deur uit
Rustig, rustig! Last van de warmte zeker. Het moet niet allemaal de deur uit. Het moet alleen maar eerlijk, en rechtvaardig. Dat dat niet gemakkelijk is, dat wil ik nog aannemen.

Citaat:
Omdat diverse ngo's , beregend met Europese centen-voor-die-arme-Palestijnen willen
dat Israel er het loodje bij neerlegt of gewoon zijn deuren opent voor vijf miljoen personen die hun vrije tijd door brengen met o.m. het vermoorden van hun zusjes of echtgenoten die mogelijk, misschien, je weet het niet maar het zou kunnen, een scheve schaats hebben gereden.
Het is met dat soort racisme dat je jezelf ongenietbaar maakt.
De incorporatie door een groot aantal Joden van het antisemitisme is één van de belangrijkste problemen voor Israël. Misschien wel het grootste probleem.

Citaat:
Alsjeblieft, geen niet langer aan Broederlijk delen en oxfam. want het geld dat daar overblijft nadat ze hun superdure administraie hebben betaald gaat dus DEFINITIEF niet naar huis en tuin menselijke noden.
Man, man, man!!!
Oud 24 juli 2008, 13:05   #46
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Zijt gij zeker dat ge niet lichtjes naar antisemitisme neigt, of op zijn minst zwaar iets tegen joden hebt? Ik herinner u ook aan uw uitspraak dat de joden een wreed volk zijn...
Ja, daar ben ik zeker van.

Laatst gewijzigd door system : 24 juli 2008 om 13:05.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 13:24   #47
Francientje
Minister

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Francientje : 24 juli 2008 om 13:26.
Oud 24 juli 2008, 13:24   #48
Francientje
Minister

Standaard

[quote=Francientje;3587579][quote=Linda;3587529]
Dat is dik met de haren getrokken, poesje. Afleidingsmanoeuver, om de aandacht af te leiden van de 800.000 Palestijnen die door Joden uit Israël zijn verdreven. Is dat dan echt zo onmogelijk om Israël op een rechtvaardige manier te verdedigen. Moet dat altijd op zo'n klote manier gebeuren.

Ja, en ik ben dat Joods racisme kotsbeu, en nog wel in de eerste plaats omdat jullie je ermee in je eigen voeten mitrailleren. quote

Wow. Hoe doen jullie het. 800000 palestijnse vluchtelingen in 1948? Kijk
maak het mooi rond. Een miljoen. Of als je dan toch op je fantasiepaard
zit, waarom géén tien miljoen
Oud 24 juli 2008, 13:25   #49
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac
Dat is utopisch gepraat, als iedereen zo zou denken dan hadden we wellicht een betere oplossing voor het hele conflict. De veiligheidsmuur is helaas de enige oplossing geweest tot nu toe om terreur in te perken.
enige oplossing?

Vreemd toch dat de oplossing waar HEEL DE WERELD achterstaat (excl. Israel & USA) nooit werd geimplementeerd... nl. die van 2 volwaardige staten naast elkaar.

Ondertussen gaat Israel gewoon door met grondgebied annexeren DMV diezelfde veiligheidsmuur...
Het is helemaal niet geïnteresseerd in een status-quo.

Geef de mensen iets om op te bouwen ipv af te breken & het geweld zal zienderogen afnemen...
Oud 24 juli 2008, 13:31   #50
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
enige oplossing?

Vreemd toch dat de oplossing waar HEEL DE WERELD achterstaat (excl. Israel & USA) nooit werd geimplementeerd... nl. die van 2 volwaardige staten naast elkaar.

Ondertussen gaat Israel gewoon door met grondgebied annexeren DMV diezelfde veiligheidsmuur...
Het is helemaal niet geïnteresseerd in een status-quo.

Geef de mensen iets om op te bouwen ipv af te breken & het geweld zal zienderogen afnemen...
PARDON? Maar Israel heeft ingestemd met het oprichten van een Palestijnse
staat. Daar gaat het dus niet langer om.
De Palestijnen willen én een eigen jodenvrije staat én het recht om zich als
volwaardige burgers in Israel te mogen vestigen (het land van hun voorvaderen weet je wel, ook al heeft die voorvader daar amper twee jaar gewoond, lol.)
Oud 24 juli 2008, 13:37   #51
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
PARDON? Maar Israel heeft ingestemd met het oprichten van een Palestijnse
staat. Daar gaat het dus niet langer om.
De Palestijnen willen én een eigen jodenvrije staat én het recht om zich als
volwaardige burgers in Israel te mogen vestigen (het land van hun voorvaderen weet je wel, ook al heeft die voorvader daar amper twee jaar gewoond, lol.)
Dat is dus flagrant gelogen. Ze eisen dat ze zich als volwaardige burgers, niet als untermenschen zoals dat nu is, in het land van hun voorvaderen mogen vestigen.

Je hebt al dezelfe rauwe, negatieve stijl als Circe. Geen wonder dat er mensen zijn die een negatief beeld van Joden krijgen. Bij jou zijn ze aan het goede adres daarvoor.
Oud 24 juli 2008, 13:39   #52
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Misschien moesten de Israëli's en de Palestijnen gewoon eens wat vaker met elkaar vrijen. Dan is dat volk-versus-volkprobleem over een paar generaties toch vanzelf opgelost? Aha!
Lol. Probeer je het hoge aantal 'eremoorden' in de Palestijnse gebieden nog
hoger op te voeren?
Oud 24 juli 2008, 13:39   #53
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
hoger op te voeren?
Oud 24 juli 2008, 13:44   #54
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Dat is dus flagrant gelogen. Ze eisen dat ze zich als volwaardige burgers, niet als untermenschen zoals dat nu is, in het land van hun voorvaderen mogen vestigen.

Je hebt al dezelfe rauwe, negatieve stijl als Circe. Geen wonder dat er mensen zijn die een negatief beeld van Joden krijgen. Bij jou zijn ze aan het goede adres daarvoor.
Wat is flagrant gelogen?
Ik herhaal: ze willen zelf een Jodenvrij land en danzich inderdaad als volwaardige
burgers in een ander land te kunnen vestigen. Om daar de boel 1. leeg te
zuigen en 2. de baas te kunnen gaan spelen.
Je hebt dit verdraaid net bevestigd. Ze willen dus twéé landen.
Oud 24 juli 2008, 13:48   #55
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
hoger op te voeren?
Een keer is nog niet genoeg, blijkbaar. Het binnen het eigen clubje trouwen is wel een idee wat door de Joden is bedacht, en daar nog het sterkst aanwezig is.

Ter attentie van BenIsaac. Overloop Francientje hier eens, blader eens terug in haar posts. Zij is een typisch voorbeeld van een Joodse die er iets van kan racistisch prietpraat te verkondigen.
Oud 24 juli 2008, 13:49   #56
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is flagrant gelogen?
Ik herhaal: ze willen zelf een Jodenvrij land en danzich inderdaad als volwaardige
burgers in een ander land te kunnen vestigen. Om daar de boel 1. leeg te
zuigen en 2. de baas te kunnen gaan spelen.
Je hebt dit verdraaid net bevestigd. Ze willen dus twéé landen.
Wartaal. Te lang in de zon gelegen.
Francientje jij bezorgt de Joodse gemeenschap een slecht imago.

Laatst gewijzigd door Linda : 24 juli 2008 om 13:51.
Oud 24 juli 2008, 13:52   #57
Francientje
Minister

Standaard

[quote=Linda;

We hebben al voorgesteld om Beieren te ontruimen, maar Duitsland was daartegen. Beieren is een veel mooier stukje grond.
Neen, Israël is voor diverse redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen, wel degelijk het plekje bij uitstek om een veilige plek voor Joden te organiseren. Maar dat moet wèl op een eerlijke, en rechtvaardige manier gebeuren.

.[/QUOTE]

Nee, Beieren interesseert ons dus niet. Ik heb het over de Franse en de Italiaanse azurenkust, het terugzenden van alle moslims daar naar de
'landen van hun voorvaderen' en het verhuizen als volwaardige staat van
Israel naar de Franse en de Italiaanse azurenkust. De Fransen en de Italianen
zeggen vast niet nee want ze geraken zo meteen van hun probleembevolking verlost. Krijgen in ruil toegang tot patenten , super uitvindingen, etc etc. Vast vinden al onze antizionistische moslimvrienden die oplossing fantastisch. en de Israeli's komen in hetzelfde klimaat en
bij de middellandse zee terecht.
De voorwaarde blijft: HETZELFDE AANTAL ANTIZIONISTISCHE MOSLIMS hier
BUITEN.

Laatst gewijzigd door Francientje : 24 juli 2008 om 13:55.
Oud 24 juli 2008, 13:57   #58
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Wartaal. Te lang in de zon gelegen.
Francientje jij bezorgt de Joodse gemeenschap een slecht imago.
Lol. Je hebt zelf bevestigd wat ik poste, even daarvoor.
Oud 24 juli 2008, 14:00   #59
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, Beieren interesseert ons dus niet. Ik heb het over de Franse en de Italiaanse azurenkust,
Citaat:
het terugzenden van alle moslims daar naar de
'landen van hun voorvaderen'
en het verhuizen als volwaardige staat van Irael naar de Franse en de Italiaanse azurenkust.
En de autochtone Fransen en Italianen die daar wonen gaan blij zijn dat de Joden daar de plak gaan komen zwaaien, en hen tot untermenschen degraderen zeker.

Dat geleuter over deporteren, uitbannen dat is nu net waar onze Joden 2000 jaar onder geleden hebben, en jij zit hier zomaar zonder blikken of blozen voor datzelfde afschuwelijke gedrag te pleiten. Dat kan ik nu eens niet gewoon worden, Joden die dezelfde prietpraat verkopen als de moordenaars van de 6 miljoen holocaustslachtoffers. Ik ben daar iedere keer weer door van slag.

Citaat:
De Fransen en de Italianen zeggen vast niet nee want ze geraken zo meteen van hun probleembevolking verlost. Krijgen in ruil toegang tot patenten, super uitvindingen, etc etc.
Uitvindingen zullen dan toch niet gedaan zijn door elementen als jij.
Mij ogen rollen seffens nog uit mijn hoofd.
Oud 24 juli 2008, 14:01   #60
terzijde
Burger

terzijde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol. Je hebt zelf bevestigd wat ik poste, even daarvoor.
Ben je zelf een Joodse, Fransientje? Of bezorg je dat volk als buitenstaander gewoon graag een slechte naam? Ik snap het niet zo goed.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be