![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij maar wachten op het eerste nummer van de "Crucke" met als hoofdartikel "anuscorrecties".
![]() (sorry... kon het niet laten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is in mijn ogen allesbehalve een feministe. Een feministe gaat zich niet bezighouden met dingen zoals "laten we allemaal een naam geven aan onze vagina" en "laat je vagina corrigeren zodat je weer "in" bent". Een echte feministe veegt daar ronduit haar voeten aan!
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Koen Crucke weet je zelfs niet eens meer wat voor- en achterkant is...
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan de voorkant hangt waarschijnlijk zo'n tsjoepke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde de vergelijking "gezicht" en "anus".
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 september 2008 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Maar opkomen voor de rechten van de vrouw en tegelijkertijd vrouwelijk blijven, dat vind ik een pak nastrevenswaardiger en ideologisch mooier dan een feministische vrouw die soms zelfs haar eigen vrouwelijkheid lijkt te verachten en te willen verbergen, wat ik altijd jammer vind. Daarnaast doet ze aan seksuele opvoeding onder de bevolking, of probeert ze dat toch te doen heb ik de indruk. Ze wil misvattingen uit de wereld helpen en laten zien hoe bepaalde organen echt zijn bv, met haar penis- en vaginaboek. En Kim: propageert zij schaamlipcorrecties? Weet je dat zeker? Bij gezonde vrouwen? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 september 2008 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |