![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals deze mensen komen enorm bij in deze periode,worden heel vaak ziek
Bij ons in mijn bedrijf werken er meer dan 50% Moslims Laatst gewijzigd door duveltje382 : 20 september 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Pascalleke, een Bomaworst en een dagschotel.. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is dat voor ongeloofelijke bullshit ?!
![]()
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet ver te zoeken naar de talrijke inbreuken van dat woord. Als ze die attitude gaan hanteren, ga nog meer vreten. Desnoods in één van hun VZW's. Zeker weten. Niemand gaat mij vertellen wat ik al of niet mag eten en wanneer. Zeker geen moslims. Ik ga onze moeizaam opgebouwde beschaving niet ondergraven met gewoontes die doen denken aan een jaar of 400 terug. No way. Laatst gewijzigd door hurricane : 25 september 2008 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.rtlinfo.be/rtl/news/artic...ant+le+ramadan Il poignarde son frère qui fume pendant le ramadan Een korte vertaling: "In de namiddag werd Yassin (17) door zijn grote broer Hicham (22) met een keukenmes in de buik gestoken. Het gebeurde in het ouderlijk huis waar ze rammadanden. Het broertje is buiten levensgevaar. Aanleiding voor deze steekpartij was het feit dat het slachtoffer betrapt werd op het roken van een cigaret. _________________ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
We moeten ons inderdaad aanpassen aan de islam: met de ramadan moeten restaurants maar eens gunstiger prijzen aanbieden en als de ramadan in de zomer valt, dan moeten de gemeenten idere zater- en zondag picknicks organiseren! Bovendien moeten holebikoppels worden aangemoedigd om hun geaardheid nog meer in de kijker te zetten! En ach, dan is't misschien nog een goed idee om de oude godenbeelden van onder het museumstof te halen en in't openbaar wat wierook voor ze te branden. Zo zouden we moeten reageren. De mohameddanen laten ons geen keus. AHMES: "niet-moslims moeten ook maar meer respect tonen voor moslims". Vind je dat België mohameddanen benadeelt? Het is bevreemdend in een land te leven waar het planten van een boom verwerpelijker is dan het kelen van een schaap. Laatst gewijzigd door Heiden : 4 november 2008 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Honger is een primair instinct.
Ik ben van mening dat ik als levend wezen zulke instincten moet volgen, zoniet breng ik mijn gezondheid in gevaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Awel, uit respect voor onze moslim gasten ga ik morgen ochtend een grote vlag met de kop van de Mo uit men raam hangen. Dat moeten onze nieuwe heersers toch appreciëren.
En ook nog eens bedankt voor mijn nieuw signatuur. Er zat toch één goede zin in je post. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees er het pact van Omar maar eens op na: http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |