![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Dit debat heeft aan het imago van BDW geen afbreuk gedaan. BDW blijft de beste debater/spreker onder de huidige generatie politici. En wij Vlamingen houden nu eenmaal van de underdog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Wat Vander Kelen betreft zie mijn vorige mail.. Zijn vragen waren inderdaad (zoals gewoonlijk) ondermaats en weinig zaaks. Daarentegen waren de vragen van een François De Brigode, een Johanne Montay en voornamelijk Bertrand Henne wel "to the point". Maar misschien beheerst u niet voldoende het Franse taaleigen ??? Verder begrijp ik ook niet wat uw zinnetje "dat de ondervragers geen inhoudelijke argumenten hebben om de staatshervorming tegen te houden" hier komt doen. U schijnt de bedoeling van het programma "Répondez �* ma question" nog altijd niet te snappen... Het is aan de ondervraagde politicus (en niet aan de journalisten) argumenten naar voor te brengen en dit op een precieze, eerlijke en bevattelijke wijze, zoals uitdrukkelijk in het begin van de uitzending werd gezegd... Het is de politicus die op de rooster wordt gelegd en niet de journalist.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ergst van al vond ik de houding van Luc Vanderkelen : je moet het maar doen jezelf zo op een plateau presenteren als Flamand de service, als nuttige idioot van dienst. Het tegenovergestelde zou ondenkbaar zijn : een Mangain of Milquet die in door een franstalige hoofdredacteur in het Nederlands op de rooster gelegd wordt in een debatprogramma op de VRT. Ondenkbaar gewoon. Wat moeten ze in hun vuistje lachen met die nuttige Vlaamse idioot de service. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 oktober 2008 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bekijk toch nog maar eens opnieuw de uitzending, dan merkt u wel dat de journalisten BDW wel degelijk laten uitspreken.. Tel bvb ook eens het aantal onderbrekingen en bijkomende vragen dan komt u tot een heel ander besluit. Dat de journalisten hem tot de orde roepen als hij de vraag wil ontwijken of als hij rond de pot wil beginnen draaien is heel normaal.. Het behoort tot de regels van het spel .. Maar natuurlijk, als u politiek geëngageerd bent, is het wellicht niet mogelijk dat u de intellectuele eerlijkheid kan opbrengen om dit in te zien.. ![]() Vergeet a.u.b. niet deze uitzending is geregistreerd en ze is derhalve zeer gemakkelijk te analyseren en te controleren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kan de server niet vinden
![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 10 oktober 2008 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan er niet aan doen, maar ik vind dit gewoon niet fair. Je kunt op bepaalde vragen gewoon geen goed antwoord geven, veel van die vragen moet je gewoon in een context zien...beetje een triestig programma
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Niet alleen Vander Kelen is de Vlaamse idioot van dienst... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook op de fora van de franstalige kranten dezelde commentaren. Soms gebruiken ze mooie metaforen : de mooiste vond ik : BDW is als een brok graniet waar zelfs een journalistieke tsunami geen vat op heeft .
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 10 oktober 2008 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Juist ja. Laat persoonlijke oprispingen aan mijn adres maar achterwege
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() BDW zit in mijn top vijf van beste Vlaamse debaters van de afgelopen 20 jaar.
Op deze uitzending heeft hij evenwel een beginnersfout gemaakt...ik weet niet hoe het komt maar deze fout maakt hij normaal NOOIT. Hij heeft namelijk het tempo dat hij helemaal in het begin volledig naar zich toetrok gaandeweg afgegeven (vermoeidheid??). Eerste regel in een debat: het is úw tempo en niet dat van de pit bulls. Bekijk maar eens een interview van ouwe gouwe Louis Tobbac. Hij kan een debat volledig naar zijn hand zetten zonder ook maar één zinnig ding te zeggen: klasse! In een normaal debat kan je je herpakken...in een andere taal is dat zoveel moeilijker... Maar toch vind ik dat BDW goodwill bij de Vlamingen gescoord heeft. Hij heeft ook hopelijk geleerd nooit meer in een andere taal in debat te gaan tegen drie vooringenomen journalisten-tegenstrevers. De RTBF zijn meesters in ondertiteling en dubbing...laat ze dat maar bewijzen.. Een klotedebater als de zoon van big loulou (Michel) maakt zo'n fout nooit. Mediatraining?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 oktober 2008 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Inderdaad...die indruk had ik ook...
![]() |
#57 |
|
![]() Ik heb de aflevering compeet kunnen zien op internet en vind het bewonderenswaardig hoe Bart Dewever zijn mening verdedigde. Respect hiervoor.
Het programma mag dan wel een nieuwe stijl hebben van de direkte vraag- direkt antwoord, maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat er wat teveel moeite gedaan is om hem in het hoekje te drijven - wat, spijtig voor hen, totaal niet lukte - integendeel. De gezichten van de vragenstellers zijn de moeite om es door een gedragswetenschapper te laten analyseren. De Terzake samenvatting tracht ook al op ludieke wijze de geloofwaardigheid van Bart Dewever te kraken, duidelijke vorm van partijdigheid als ge het mij vraagt. Hij dient de Vlaamse zaak enorm en mijn stem blijft hij krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Dat zou wel es goed kunnen, weet u misschiens met zekerheid dat die er niet zullen komen
![]() Maar wat ik bedoelde is dat ik mij goed kan vinden in wat Bart Dewever zegt en dat hij dan ook mijn stem blijft krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zei poisson niet, ze zei: "hij blijft mijn stem krijgen"
![]()