![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het amerikaanse rentebeleid nadert het "point-zero". Op dat ogenblik heeft men geen enkele vat meer op de economie, en mag men zo veel biljetten bijdrukken als men wil, het helpt niet meer. Gevolg: hyperinflatie, failed state, roep naar sterke leider, de democratie wordt gesloten (voor zover die niet reeds gesloten is), ... George Orwell - 1984
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 19 oktober 2008 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Muahhaha
![]() Sommige mensen geloven toch alles he ? Allez.. hopelijk geraak ik nog door immigratie wanneer ik Vrijdag in Atlanta aankom... Of voeren ze me onmiddelijk af naar een concentratiekamp ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is geen kwestie van 'geloven' maar van onderzoeken. En wat je niet bevalt of niet wil dat er gebeurt, dat tegenhouden. Interessant is de visie van Naomi Wolf:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor meer info: bekijk Naom Chomsky and the media (te vinden op youtube in 17 delen)
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U moet die quote eens goed lezen. Ze schrijft dus: "Als de verkiezingen niet uitdraaien zoals ik dat wil, dan zijn het geen echte verkiezingen." Een mooi staaltje van anti-democratisch denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Goed lezen? Man, ge maakt er een karikatuur van
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On October 19 th , Senator Joe Biden, guaranteed that if elected, Barrack Obama would be tested by an international crisis within his first six-months in power. “Mark my words. It will not be six months before the world tests Barack Obama like they did John Kennedy. Watch, we're gonna have an international crisis, a generated crisis, to test the mettle of this guy.” (bron) Als Obama niet toetreedt tot de samenzwering mag gevreesd worden voor zijn leven. Is dat niet waar Palin op aanstuurt door Obama "een terrorist" te noemen? Is dat niet wat men echt wil uitlokken? De moord op Obama?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 oktober 2008 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen idee. Het ziet er alleszins niet meer naar uit dat de verkiezingen gaan uitgesteld worden. Het enigste dat ik weet is dat cruciale informatie om iets te begrijpen van het politieke (wereld)toneel steeds wordt achtergehouden, infeite is politiek een strijd om informatie. Ik begrijp dan ook niet waarom wij denken dat we in een democratie leven als we niet zien waarvoor we kiezen of niet kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() vertel me dat ge tenminste de link gelezen hebt alvorens tot die conclusie te komen...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd begint te dringen ...
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, wat wordt het morgen?
Martial law en miljoenen mensen in de "FEMA death camps"? Gewoon verkiezingen? Wat een suspense, zeg! (Ik verheug me alvast al op de uitleg die we overmorgen zullen krijgen.)
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten ze ginder momenteel toch geen verkiezingen te houden, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan toch democratie? De smeerlappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |