![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die klimopdinges worden zo dik als een arm hé, en die kruipen overal waar je net niet wil dat ze gaan. de klimhortensia is mijn lievelingsplant, maar bij mij is die zoooo gelukkig dat die meters per jaar groeit en ik kan er niet meer aan. En als je die snoeit dan bloeit hij niet meer het jaar daarop. We gaan dus een modus vivendi moeten gaan vinden, maar hij blijft prachtig! Wat te denken van wijnranken (druivelaar), beetje ondersteuning en de trossen vallen in het najaar in je mond (niet dit jaar, zelfs mijn merels hebben me verlaten wegens geen druif te zien). en ja, ook prachtig de nu rode wilde wingerd... maar net zoals bij klimop: als dat rond je ramen hangt, weet dan dat er een hééééééééééle wereld aan insecten bij je langskomen. héél leuk in een reportage van Attenborough, iets minder op je kopkussen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het spijt mij, maar zelfs deze conservatief begrijpt de situatie van jongeren. De jongeren van vandaag zijn conservatiever dan hun ouders. Zo ouders zo kroost. De kroost verandert gelukkig nog net wel, de ouders zeker niet meer.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 oktober 2008 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En notabene: die gasten zitten toch allemaal grotendeels aan den dop. Misschien kunnen ze beter eens uitleggen dat cultuur iets is dat je doet in je vrije tijd en als hobby. En dat hoe edel het professionaliseren van cultuur mag klinken, als ze niemand vinden die het wil betalen, dat ze dan wel mogen veronderstellen dat hun talent niet goed genoeg is om van te leven en dus dat ze zoals de gewone mens maar hun gewone talenten moeten gebruiken om te overleven van de gewone dingen in het leven. JA: YVES CULTUUR BUDGET op 0 euro is een daad van goed bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het topsportbudget mag trouwens ook gehalveerd en gebruikt worden voor sport in de breedte. |
|
![]() |
![]() |