Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 18:36   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Voila se dan verstaan we elkaar. Veel klimop, bosranken, klimhortensias, wilde wingerd en af en toe een muur met een mooie grafitie erop. En ergens een paar oefenplaatsen op afgelegen bruggen ofzo.
En als er belhamels dan taggen op een electriciteitskast ofzo dan gaat dat zelfs niet lelijk zijn omdat de omgeving dat dan opvangt. Het schoonheidsfoutje.
Als alles grijs is echter ... . Dan verhevigt dat idd het troosteloze effect.
ja jong!

die klimopdinges worden zo dik als een arm hé, en die kruipen overal waar je net niet wil dat ze gaan.

de klimhortensia is mijn lievelingsplant, maar bij mij is die zoooo gelukkig dat die meters per jaar groeit en ik kan er niet meer aan. En als je die snoeit dan bloeit hij niet meer het jaar daarop. We gaan dus een modus vivendi moeten gaan vinden, maar hij blijft prachtig!

Wat te denken van wijnranken (druivelaar), beetje ondersteuning en de trossen vallen in het najaar in je mond (niet dit jaar, zelfs mijn merels hebben me verlaten wegens geen druif te zien).

en ja, ook prachtig de nu rode wilde wingerd... maar net zoals bij klimop: als dat rond je ramen hangt, weet dan dat er een hééééééééééle wereld aan insecten bij je langskomen. héél leuk in een reportage van Attenborough, iets minder op je kopkussen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 19:10   #42
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dat is het resultaat van de "mensen" die onze jongeren alles toelaten.
Geen waarden,geen respect.........
Respect voor wat?
Het spijt mij, maar zelfs deze conservatief begrijpt de situatie van jongeren.
De jongeren van vandaag zijn conservatiever dan hun ouders.
Zo ouders zo kroost. De kroost verandert gelukkig nog net wel, de ouders zeker niet meer.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 21 oktober 2008 om 19:11.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 19:19   #43
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Het is inderdaad een schande.
Het centraal stations is pas geschilderd, en is nu reeds op sommige plaatsen volgeklad met lelijke graffiti.
Inderdaad, een goede week is dat mooi geweest
Oud 21 oktober 2008, 21:20   #44
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Hopelijk wordt zijn budget gehalveerd door de huidige crisis.
dat is de eerste bezuiniging die ik zou inschrijven, de aandelenmarkt gaat niet crashen omdat je de cultuursubsidies afschaft.
En notabene: die gasten zitten toch allemaal grotendeels aan den dop.

Misschien kunnen ze beter eens uitleggen dat cultuur iets is dat je doet in je vrije tijd en als hobby. En dat hoe edel het professionaliseren van cultuur mag klinken, als ze niemand vinden die het wil betalen, dat ze dan wel mogen veronderstellen dat hun talent niet goed genoeg is om van te leven en dus dat ze zoals de gewone mens maar hun gewone talenten moeten gebruiken om te overleven van de gewone dingen in het leven.

JA: YVES CULTUUR BUDGET op 0 euro is een daad van goed bestuur.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 05:48   #45
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ja jong!

die klimopdinges worden zo dik als een arm hé, en die kruipen overal waar je net niet wil dat ze gaan.

de klimhortensia is mijn lievelingsplant, maar bij mij is die zoooo gelukkig dat die meters per jaar groeit en ik kan er niet meer aan. En als je die snoeit dan bloeit hij niet meer het jaar daarop. We gaan dus een modus vivendi moeten gaan vinden, maar hij blijft prachtig!

Wat te denken van wijnranken (druivelaar), beetje ondersteuning en de trossen vallen in het najaar in je mond (niet dit jaar, zelfs mijn merels hebben me verlaten wegens geen druif te zien).

en ja, ook prachtig de nu rode wilde wingerd... maar net zoals bij klimop: als dat rond je ramen hangt, weet dan dat er een hééééééééééle wereld aan insecten bij je langskomen. héél leuk in een reportage van Attenborough, iets minder op je kopkussen.
Overlast aan insecten heeft dikwijls te maken met een ontwricht leefmilieu. Ik heb nog in een chalet aan het water gewoond en had binnen nooit insecten en dat zonder muggenraam (muggenraam is dus wel handig). Maar het was daar redelijk rustig veel vogels, vleermuizen, egels, kikkers, ... . Nu in de stad heb ik al veel meer last gehad.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 05:52   #46
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
dat is de eerste bezuiniging die ik zou inschrijven, de aandelenmarkt gaat niet crashen omdat je de cultuursubsidies afschaft.
En notabene: die gasten zitten toch allemaal grotendeels aan den dop.

Misschien kunnen ze beter eens uitleggen dat cultuur iets is dat je doet in je vrije tijd en als hobby. En dat hoe edel het professionaliseren van cultuur mag klinken, als ze niemand vinden die het wil betalen, dat ze dan wel mogen veronderstellen dat hun talent niet goed genoeg is om van te leven en dus dat ze zoals de gewone mens maar hun gewone talenten moeten gebruiken om te overleven van de gewone dingen in het leven.

JA: YVES CULTUUR BUDGET op 0 euro is een daad van goed bestuur.
0 euro zou ik nu ook niet zeggen, het houdt mensen van de dop maar de laatste jaren is er echt wel teveel tegen gesmeten. Ze hadden Anciaux beter staatssecretaris voor ontwikkelingssamenwerking gemaakt want hoewel ik van die man niet veel moet hebben is hij wel een goed politicus en weet hij budgetten binnen te halen als geen ander.
Het topsportbudget mag trouwens ook gehalveerd en gebruikt worden voor sport in de breedte.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be