![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kwakkel-maar-aan reputatie is ondertussen al lang niet meer van tel. Ducati's bollen goe en blijven tegenwoordig ook goed bollen. Natuurlijk gaat het ooit ook wel eens mis maar zal ik de gevallen eens gaan opnoemen die ik ken van mensen die sukkelen met een Japanner of een Duits? Nee hoor, betrouwbaarheid is tegenwoordig geen probleem meer bij Ducati. Je moet ze echter nog steeds zorgvuldig behandelen. Netjes op tijd correct onderhoud laten uitvoeren helpt daar al een heel pak. En dat kost geld ja, vandaar dat er al eens snel naar zelfsleutelarij gegrepen wordt en daar houden Ducati's niet van. Omdat ze nu eenmaal die fantastische Desmodromische klepbediening hebben. Weinig scholen waar ze je leren hoe je die moet stellen denk ik. Vandaar; kies een vakman en betaal wat meer. Zie je dat niet zitten; koop dan een Japanner ofzo maar laat dat geen reden zijn om Ducati wat te gaan liggen afkraken, want (lees de internationale pers er maar op na) ze bouwen tegenwoordig schitterende motoren.
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat typische asymmetrische geluid dat het gevolg was van ene piston die boven is en de andere die bijna boven is wordt nu ook door Harley zelf nagemaakt vermits dat bij de laatste series (V-Rods) de graden van de cilinders veranderd zijn maar ook de slag. De slag werkt nu zoals Japanse motoren, ene piston boven en ene beneden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Harley koop je dan ook nog als "basis" ...
Ik denk dat de meeste mensen die er ene kopen er wel wat aan veranderen . Dat heb je met andere merken zo niet ... ![]() De V-rod vind ik eigenlijk niet echt Harley , 'k weet niet waarom , maar die past niet bij het merk ... ![]()
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jammer dat deftig optrekken al een ferme noot kan kosten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het niet te druk is, kan ik intens genieten van een ritje. Ik eis in de mate dat het budget me toelaat dan ook altijd voor een wagen met comfort (niet noodzakelijk luxe, maar wel comfort). Zo zal ik meestal wel extra betalen voor een goede car stereo met genoeg luidsprekers (in mijn huidige en vorige zaten er acht). Maar wat je verder zegt is wel waar. Je bent autoliefhebber 4 life. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet dan ook les 1: operatie "optrekken" afblazen als er een boom recht op je afkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet dan ook geleefd hebben eh jaz
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet te lang moeten revalideren, mag ik hopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en liefst wat langer ook. Enne, niet om effe de macho uit te hangen, maar je spreekt tegen iemand wiens verkeersstrafblad uit 2003 hopelijk dit jaar gaat vervallen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vier maanden (beenbreuk, armbreuk, sleutelbeenbreuk + nog wat oppervlakkige "blutsen") Was in '92.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nog niet vervallen?
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtbank heeft me toen tot ergens een maand (ik ben het vergeten) in 2009 een verkeersstrafblad gegeven. Dus ergens dit jaar vervalt het wel. Ik ben wel geflitst geweest laatst en toen heeft men er geen rekening mee gehouden maar dat was 2008.
Maar goed. Met 1 week rijbewijs kwijt en 550 euro boete kwam ik er nog goed vanaf om tegen 180 (met correctie) geflitst te zijn geweest. Dat verkeersstrafblad moest ik er wel bij nemen. Gelukkig trekken de flikken dat niet goed na. Anders was mijn boete voor te snel rijden in 2008 een pak hoger geweest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telefoontje plegen en om de minuut eens kijken of je truck niet intussen in het midden van een vierbaksbaan aan het zwalpen is terwijl je toch wel voor dat telefoontje op het meest rechtse baanvak aan het rijden was. Heb vanavond nog zo een geval gehad. Zware vrachtwagen van Colruyt die ineens over de pechstrook reed en dan weer met een paniekbeweging naar het eerste baanvak stuurde. Die aanhanger zwalpte natuurlijk naar het tweede baanvak en daar was volle paniek. Tijd om die flitsers eens weg te halen en de ware rijstijl van sommige weggebruikers onder de lens te nemen. Gewoon burgerwagens met agenten laten rondrijden en gevaarlijk gedrag in het verkeer laten beboeten. Lijkt me veel effectiever dan een camera zetten. Een 30-tonner zal nooit geflitst worden maar kan wel een ravage aanrichten. Net als de VW passat die steeds remt voor de flitspaal. |
|
![]() |
![]() |