![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Dus vond god communisme uit en op 1 mei zag hij dat het goed was.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ken jij een voorbeeld van een theorie waar we geen verklaring voor hebben maar die we wel aanvaarden? Dan kan ik die hypothese even testen?
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
zeker als je naar de basishypotheses gaat kijken die meestal aangenomen worden omdat men emperisch vaststelt dat bepaalde grootheden zich telke male ondeling zus of zo gaan verhouden : mogelijke verklaringen waarom ze dat doen volgen meestal later vanuit een totaal andere hoek neem gewoon al de meeste behoudswetten in de klassieke fysica ... dat zijn vrij 'logische aanvaardbare' zaken maar het waarom daar hebben ( hadden ) we het gissen naar |
||
![]() |
![]() |