![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freya is er inderdaad gekomen door mee te doen aan dat onozel spelprogramma waarvan ik de naam vergeten ben. En nonkel Siegfried was ook een goede duw in de rug.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 19 maart 2009 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben absuluut geen fan van Tom, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Tom zwaar gestraft is door de wielerbond. Een normaal mens was in dezelfde omstandigheden nooit voor de rechtbank gekomen (De politie heeft Tom niet betrapt), ik denk dat de rechter hiermee rekening gehouden heeft in zin vonnis.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt een voorbeeld voor de Vlaamse jeugd die jongen. Een echte laffe gemiddelde Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind zelf dat hij de "voorbeeldfunctie" die hij had, ferm met de voeten getreden heeft, de jeugd keek naar hem op. Maar zoals altijd ben ik eerlijk in mijn analyses.
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Onder mediageil begrijp ik de politici die enkel bekend zijn geraakt dankzij hun politieke vader/moeder en enkel dit aspect gebruiken om de media te bespelen ter vrijwaring van hun mandaatjes.
Voorbeelden genoeg natuurlijk: zoontjes Anciaux, Tobback, Michel, De Gucht...en dochtertjes Vandenbossche, Detiège... Stuk voor stuk talentloze onbenullen die enkel hun achternaam moeten bovenhalen om iets te bereiken waar anderen jarenlang moeten voor studeren en werken. Het erge is dan dat zij nog een (compleet overbodige) stem krijgen in de media, die uiteraard vooral geilt op hun achternaam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat stuk Agoria verdriet dat onverkozen de leiding van de Vlaamse regering heeft is anders de laatste weken ook niet van het beeldscherm weg te slaan, jammer genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren dat geen vloeibare drugs die Tom Barman hier invoerde? Wel geen politicus maar komt ook meer dan genoeg op tv. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 maart 2009 om 03:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't es zuste
![]() de kozijn van wespe en gesneden brood ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez jong ! weet gij dat niet ?
De normal, zero of light 55 cent aan de automaat ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Zeg nog eens dat ze bij het VB tegen drugs zijn...
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() blikje schudden en openen... het spuit je neus in, 't is fris, je kickt er van op ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mus, dat is al meer een kalkoen zene, maar taaaaai taaaai ongelooflijk taaaai. Allee, als ge een beetje zicht op vlees hebt dan ziet ge dat meteen. Allemaal pezen. Nee, geef mij maar een lekker mals jong kippetje. Deze oude karamel moeten ze niet in mijn mandje gooien hoor.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2009 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veel blabla, weinig boemboem.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst niet, kan in Europa nog minder vertellen dan hier. De grootste leugens die ze vertelt zijn de vervoerscijfers van De Lijn. Deze worden als volgt geteld. Men gaat ervan uit dat iederen die een abonnement heeft X aantal keren per week, maand of jaar gebruik maakt van de diensten van De Lijn. Er wordt dan een correctie gemaakt afhankelijk van de woonplaats van de abonnee. Ze kunnen er net zo goed 1 miljoen reizigers langs zitten, wie zal het controleren, of beter, wie zal het kunnen controleren. Niet vergeten dat iedere 65 plusser GRATIS zo'n abonnement krijgt. Nee Van Brempt is voor mij totaal onbekwaam.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 28 maart 2009 om 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |