![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij en zij is isslam ten voeten uit. Wij molsims en de kafir die moeten bestreden en onderworpen worden. 'Wij' en 'zij'.
![]() |
#42 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij hebt duidelijk weinig kaas gegeten van de Catechese. Citaat:
"Back to the beginning"... terug naar de Zoroasters ? Want dat waren de tijdgenoten van de Joden, maar dan in het Perzische rijk. Je weet wel, wat nu Iraq en Iran is...
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
want ik kan u ook een voorbeeld uit Brussel halen die een hele marokkaanse gezin heeft gedood, of een ander belg die in Borgerhout een marokkaan doodschiet, of een imam in Oekraïne op straat vermoorden en ga zo verder.. da's toch zeer duidelijk onzin je vergeet de honderd duizenden die doodgaan in derde wereld he, echt een probleem, media is verschrikkelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 7 april 2009 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zelfs als je Mohammed als de laatste profeet beschouwd, dan is dit niet per se incompatibel met het aanvaarden van de B'ab, of Al-Mahdi zoals de Jafari. Een Soenniet die een Christen vraagt om Mohammed zomaar als profeet te aanvaarden is zoals een Twaalver die een Soenniet zomaar vraagt om Al-Mahdi als laatste imam te aanvaarden. Citaat:
![]() Ik erken wel dat ik waarschijnlijk dichter bij liberale moslims sta dan bij fundamentalistische christenen, maar het lijkt me nogal vreemd om dit dan "islamitisch(er)" te gaan noemen. Een moslim die een burka niet als een verplichting ziet is ook niet "christelijker" dan een die dit wel doet. Het lijkt me een beetje naamgeverij zonder inhoud.
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 7 april 2009 om 19:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik zou da niets van de joden of christenen verwachten da ze hun geloof islamitischer zouden moeten maken indien er sprake was van laatste profeet jezus of mozes in de oude en nieuwe testament. mohammed en de heilige boeken van de islam is een ander verhaal da je 't verschil niet inziet brengt u op verkeerde weg waar u over andere religies spreekt. Laatst gewijzigd door Jürgen Todenhöfer : 7 april 2009 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik vergeet niet de honderdduizenden die in de derde wereld doodgaan, maar stel me wederom vragen bij de rijke oliesjeiks die hun petrodollars liever in het bouwen van moskeeën steken dan in het lenigen van de hongersnood in bijvoorbeeld Ethiopië. "Broederlijk" ? Hmmmm... Hebt U al gegeven ? Hebt U al een persoonlijke bijdrage geleverd aan een derde wereld-land ? (Ik wel. Toevallig. Onlangs nog. Persoonlijke gift die persoonlijk werd afgeleverd door een familielid, dus zekerder kun je haast niet zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() zie maar, daarom is het zo da wanneer het christendom islamiseert, de christen en moslim beter vrienden worden, dan bestaat fanatisme ni meer tegen elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Atheïsme bestaat ook nog, hé? En wij zijn niet zo dol op vrijheidsbeperkende maatregeltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 9 april 2009 om 18:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder zijn de fundamentalisten ook de islamitische versie van de socio-economische en zelf democratische revolutionaire bewegingen tegen het oude regime. Alleen kiest men in de islamitische wereld voor een religieus geïnspireerde sociale strijd. Wat hun goed recht is natuurlijk. Ze moeten het gewoon niet hier komen doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 10 april 2009 om 16:12. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Moah jong, als de Moslims zelfs al onder elk�*�*r het niet eens zijn en elkaar afslachten... echt, ik snap gewoon niet waar ge dat waandenkbeeld vandaan haalt dat Christenen en Moslims broeders zouden worden. Als een Christen zich tot Moslim bekeert, dan is de vraag: Soenni of Shia ? En geloof me, op die vraag bestaat er geen goed antwoord want de Soenni's en Sjiieten moorden elkaar constant uit !!!
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Ik tegen mijn broer.
Ik en mijn broer tegen onze vader Onze vader tegen de ooms. Onze ooms en vader tegen de familieclan. Mijn clan tegen de ander clans ... en met zijn allen tegen Israel. Stel je de vraag: moeten homo's van een grote hoogte naar beneden gegooid worden of moeten ze worden gestenigd, dan dan zal je zien dat de Ilam helemaal niet zo monolitisch is. De meningen verschillen. Stel de vraag of Israel vernietigd moet worden en de Islam is wel monolitisch. Dit is allemaal heel menselijk gedrag. Wie heeft er niet een bericht in de krant gelezen in de trant: twee families hebben ruzie en vechten De politie komt er aan en wil de partijen van elkaar scheiden. Beide partijen keren zich tegen de politie. Van moment tot moment en van plaats tot plaats kan van wat ons scheid overgaan worden op wat ons verbind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
die twee stromingen hebben verschillende meningen over de politiek, of ze nu goede moslims zijn, zegt geen moslim, of ze allebei de islam van Mohammed (reformistisch en reformistisch) volgen, is de grootste vraag,en wat we in media te zien krijgen is altijd 9/11 stijl. zie deze documentair en verglijk de islam van vandaag en islam van Mohammed http://www.youtube.com/results?searc...a+Prophet&aq=f volgens mij zou christendom gewoon opnieuw beginnen, terug naar de originele leer: geen drieeenheid en geen jezus goddelijk enz. Laatst gewijzigd door Jürgen Todenhöfer : 11 april 2009 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, zelfs de problemen in de verre woestijn zijn oorzaak van de Westerlingen. Mijn God, wat een masochisten zijn jullie poco's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Afghani..._and_civil_war Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 april 2009 om 12:26. |
|||||
![]() |
![]() |