Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 april 2004, 11:32   #41
Jean Suys
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys

daar wringt het schoentje

een "echte" moslim is an sich niet democratisch

wij leven zogezegd in een democratisch land

dus

...
Ik heb eerlijk gezegd ook mijn vragen bij het democratisch gehalte van enkele passages uit de Koran, Pauselijke decreten, etc ...
idem dito
Jean Suys is offline  
Oud 22 april 2004, 11:13   #42
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DidiusTheGreat
Overzichtje met de extreem rechte groepen in europa

Kan nog eens van pas komen

Vooral Denemarken heeft te kampen met Extreem rechts
De Danske Folkparti zeteld nu zelfs in de regering. Het aantal vreemdelingen is met meer dan 50% verminderd!
Is Forza Italia extreem-rechts? Ik denk dat de auteur eerder in linkse hoek te vinden is hoor...
Oud 22 april 2004, 11:13   #43
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

En LPF???
Oud 22 april 2004, 16:28   #44
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DidiusTheGreat
Overzichtje met de extreem rechte groepen in europa

Kan nog eens van pas komen

Vooral Denemarken heeft te kampen met Extreem rechts
De Danske Folkparti zeteld nu zelfs in de regering. Het aantal vreemdelingen is met meer dan 50% verminderd!
Is Forza Italia extreem-rechts? Ik denk dat de auteur eerder in linkse hoek te vinden is hoor...

deze banner zat in dezelfde map als dat kaartje.
DaBlacky is offline  
Oud 22 april 2004, 16:49   #45
Jean Suys
Provinciaal Statenlid

Standaard

Jean Suys is offline  
Oud 22 april 2004, 17:40   #46
DidiusTheGreat
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
De verkiezingen van mei 2001 zijn een overwinning geworden voor Silvio Berlusconi en zijn extreem rechts front van zijn eigen partij Forza Italia, de fascisten van de Nationale Alliantie en de racisten van Lega Nord. Het Huis van de Vrijheid, zoals Berlusconi zijn front demagogisch noemt, heeft de naam klassiek rechts te zijn. Dat is een understatement. De politieke loopbaan van Berlusconi is onlosmakelijk verbonden met de loge P2. Kopstukken daarvan lokten in de jaren tachtig terreur uit en bereidden een staatsgreep voor. Ze wilden een dictatoriale staat van het fascistische type.

[size=2]Bron www.politicsinfo.net[/size]
Citaat:
Onze Noorderburen houden we voor het laatst. Het vaak zelfvoldane, wat betweterige Nederland verkeert in opperste verwarring na woensdag 6 maart. Het 'fenomeen' Pim Fortuyn groeide tijdens de gemeenteraadsverkiezingen zowat in zijn eentje uit tot de grootste fractie van 's lands tweede stad Rotterdam. Naar alle verwachtingen breidt hij daar met zijn partij-zonder-programma op 15 mei bij de landelijke verkiezingen een vervolg aan. Alle retoriek van de voorbije jaren ten spijt, blijkt Nederland dan toch niet zo tolerant als ze zelf graag geloofden, en deden geloven. Alhoewel andere rechtse partijen zoals de Nieuwe Nationale Partij, de Nederlandse Volksunie en het Nederlands Blok op sterven na dood zijn. Toch is Fortuyn een wat a-typisch voorbeeld voor extreem-rechts. Waar de meeste extreem-rechtse politici vaak conservatief zijn in ethische dossiers is Pim Fortuyn net heel links. Hij is een notoire dandy die openlijk koketteert met zijn homogeaardheid.

Het ontlokte De Standaard-cartoonist ZAZA een schitterende prent en boutade: “Dewinter feliciteert een kale nicht.”

[size=2]Bron www.politicsinfo.net[/size]

En ja DaBlacky, dat zit in dezelfde map, omdat ik dat kaartje gemaakt het. Het is wel nog altijd een voorlopige versie, op het einde zou er elke (noemenswaardige) extreem rechtse partij op dit kaartje moeten staan.
Snappie?
DidiusTheGreat is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be