![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan doet ge echt niets. Voor de rest, alles op de laatste moment. (Blijkbaar vinden vrouwen dit ontzettend ergerlijk. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 21 april 2009 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisteren gemerkt dat ik eigenlijk al een tactiek heb.
Ik had voorgenomen om het gras af te gaan doen en de bladeren van de beukenhaag op te kuisen. Wat ik gedaan heb (en wat ik eigenlijk altijd al zo doe, het was me nooit echt opgevallen) is beginnen met alles klaar te zetten. Stukje bij beetje. Telkens in blokken van ongeveer 5 minuten. -Wandeling naar het tuinhuis, grasmachien naar de gazon rijden. -Kop koffie -Wandeling naar het tuinhuis, verlengkabel pakken en insteken -Sigaret + enkele pagina's lektuur -Wandeling naar het tuinhuis, kruiwagen en rijf mee brengen. -Effe p.be -Gazon vrijmaken (speelgoed ed) en in het voorbijwandelen de grasmachine pakken en al eens 1 keer een strook maaien. -Sigaret en/of koffie en/of lektuur -Toch even snel checken of alles in orde is (kruiwagen leeg, opvangzak leeg) en tussen het gras even naspeuren op achtergebleven wasspelden enzo -WC of sigaret -Nog eens een strook maaien En vanaf hier ging het plots wel. Misschien dat ik de volgende keer na die tweede strook maaien nog wel effe moet pauseren maar gisteren was ik al aan mijn derde strook bezig vooraleer ik het doorhad. Waarna ik natuurlijk onmiddellijk een welverdiende kop koffie ben gaan zetten. Ik zou graag mijn tactiek nog een dubbelchecken maar dat zal voor een andere keer zijn want vandaag heb ik nu werkelijk eens niks te doen waar ik voor in gang gestampt moet worden.