Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2004, 13:57   #41
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Allochtonen kunnen hier onbestraft intimideren, ambeteren en molesteren maar als enkele autochtonen eens hun mond opdoen of zich verweren, ho maar, dat kunnen we toch niet hebben dat zijn waarschijnlijk racisten en Vlaams Blokkers. Mensen kunnen veel verdragen maar je moet niet verwachten dat ze dat blijven doen, er zijn grenzen. De laatste keer dat ik in het verweer ging hield ik er een gebroken oogkas aan over en twee gapende wonden onder mijn oog verzaakt door een slag met een boksbeugel. Met drie zijn ze sterk hé, maar het koste ééntje wel enkele tanden op zich al positief en die andere twee krijg ik ook nog wel te pakken wees gerust. Ik steek mijn broek niet af nog voor geen honderd allochtonen!!!
Eigenlijk zie ik niet veel verschil tussen U en degenen waar U mee slaags geraakte. Ik ben geen racist dus of het nu allochtonen of autochtonen zijn, krapuul is krapuul!

Ik ken genoeg Autochtonen en Allochtonen en Whatever-tonen die niet constant op meekaars bakkes zitten meppen.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 13:59   #42
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Uw tweede berichtje trouwens: daar hebt ge eventjes gelijk: ik haat inderdaad het Marokkaans crapuul.
Maar alleen het crapuul. Maar daarop is mijn 'ideologie' niet gebaseerd.
Allee, gaan we weer terug in hypokriete-defentie modus....
Oud 21 april 2004, 14:03   #43
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
En uw laatste opmerking begrijp ik niet: ik heb nog nooit gevochten, noch op straat, noch thuis. Dus wat bedoel je nu eigenlijk?
Neen OK, maar U verdedigd wel de geweldplegingen die ik eerder aanhaalde... 't Is niet omdat deze mensen uw politieke gedachte deels delen, dat U hen blindelings moet verdedigen...
Oud 21 april 2004, 14:06   #44
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda
Ik ben mooi, maar ik loop niet te solliciteren op straat. Misschien heeft jouw vrouw aan jou niet genoeg en stuurt ze signalen en reageren die gasten daarop.
Zonder hoofddoek rondlopen en een rok aandoen zijn voor Ahmed en Abdul al een reden om aan te nemen dat een vrouw signalen stuurt en avances maakt. Mss moet ik haar maar eens een burka laten dragen.
Oud 21 april 2004, 14:29   #45
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Aan Wolf,

En waarom voelen ze zich dan door mij niet gepest als het donker is. Ze zien me niet eens lopen. Jij bent ziek. Headinajar heeft gelijk.
Je bedoelt dus eigenlijk dat de Marokkaanse straatcriminaliteit gewoon uitgelokt wordt door 'autochtone racisten'? Of wat?
Wie is er hier ziek?
Precies, racisme is een ziekte en een misdaad.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 14:30   #46
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw berichtjes trekken op niks, slaan nergens op en zijn doortrokken van haat tegenover andersdenkenden.
Een voorwaarde om andersdenkend te zijn, is dat je effectief ook denkt!

Het enige wat jij bent is een propaganda-papegaai voor het VB.
Oud 21 april 2004, 14:30   #47
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar

Toch wel toevallig dat dat enkel mensen zoals jij bent wiens hele familie dag in, dag uit lastiggevallen worden door "vreemdelingen"...

Of zoek je gewoon een excuus om geweld te kunnen plegen?
Jaja, je hebt absoluut gelijk, hoofdineenkruik!
Daarom dat er ook zoveel oudere dames overvallen en beroofd worden door Marokkanen. Iedereen weet dat oude vrouwtjes constant de Marokki's uitdagen...

JOIN THE MAROKKIBUSTERS!
Ik geloof er niets van. Die ouwe dames zeggen dat om zich interessant te maken.
Oud 21 april 2004, 14:37   #48
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
8)
toch normaal dat allochtone crimineelbendes af en toe koekje van eigen deeg krijgen?
Dus U keurt dat soort gedrag van skinheads, hooligans en motorbendes goed? Zij komen op voor de goede zaak volgens U?
arme skinheadjes zijn slachtoffers van multikul, antivlaams racisme, positive discriminatie, islamisering en sociale achterstelling.
zij hun ongenoegen uiten, en daarin soms beetje naïef
intellectuele progressieven dat natuurlijk niet begrijpen...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 14:55   #49
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Uw berichtjes trekken op niks, slaan nergens op en zijn doortrokken van haat tegenover andersdenkenden.

Go, headinajar, go!
Oud 21 april 2004, 15:27   #50
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Uw tweede berichtje trouwens: daar hebt ge eventjes gelijk: ik haat inderdaad het Marokkaans crapuul.
Maar alleen het crapuul. Maar daarop is mijn 'ideologie' niet gebaseerd.
Allee, gaan we weer terug in hypokriete-defentie modus....
Mensentaal aub...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 15:28   #51
Attiladehun
Banneling

Standaard

[quote="headinajar"]
Citaat:
En uw laatste opmerking begrijp ik niet: ik heb nog nooit gevochten, noch op straat, noch thuis. Dus wat bedoel je nu eigenlijk?
Neen OK, maar U verdedigd wel de geweldplegingen die ik eerder aanhaalde... 't Is niet omdat deze mensen uw politieke gedachte
Attila schrijft:
Waarom niet, 't zijn toch mijn 'broeders'. Net zoals de Marokki's in de straten dansten toen hun 'moslimbroeders' het WTC platgooiden...
Oud 21 april 2004, 15:34   #52
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Allochtonen kunnen hier onbestraft intimideren, ambeteren en molesteren maar als enkele autochtonen eens hun mond opdoen of zich verweren, ho maar, dat kunnen we toch niet hebben dat zijn waarschijnlijk racisten en Vlaams Blokkers. Mensen kunnen veel verdragen maar je moet niet verwachten dat ze dat blijven doen, er zijn grenzen. De laatste keer dat ik in het verweer ging hield ik er een gebroken oogkas aan over en twee gapende wonden onder mijn oog verzaakt door een slag met een boksbeugel. Met drie zijn ze sterk hé, maar het koste ééntje wel enkele tanden op zich al positief en die andere twee krijg ik ook nog wel te pakken wees gerust. Ik steek mijn broek niet af nog voor geen honderd allochtonen!!!
Eigenlijk zie ik niet veel verschil tussen U en degenen waar U mee slaags geraakte. Ik ben geen racist dus of het nu allochtonen of autochtonen zijn, krapuul is krapuul!

Ik ken genoeg Autochtonen en Allochtonen en Whatever-tonen die niet constant op meekaars bakkes zitten meppen.
Het verschil is, dat ik niet intimideer, ambeteer of molesteer maar reageer. Wie zich als een tweederangsburger gedraagd moet niet verwonderd zijn dat hij als een tweederangsburger wordt behandeld.
Oud 21 april 2004, 16:02   #53
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ben mooi, maar ik loop niet te solliciteren op straat. Misschien heeft jouw vrouw aan jou niet genoeg en stuurt ze signalen en reageren die gasten daarop.

En nee, ik loop niet met een foulard op mijn hoofd. Ik ben geen voorstander van de hoofddoek, maar heb er ook geen bezwaar tegen dat zij ermee wensen rond te lopen.

Ik ben tevreden over mezelf en heb er geen behoefte aan andere mensen in een negatief daglicht te stellen om er zelf een beetje beter tegen af te steken. Niet dat ik zOOO geweldig ben. Ik heb een schitterende prestatie geleverd als moeder en ik kan mijn tekortkomingen aanvaarden. Het gevolg daarvan is dat ik het goede in anderen ook kan zien als er dat is natuurlijk. Jij hebt me nog niets goeds laten zien.
Dat is een goei! Vindt zichzelf mooi, is tevreden over zichzelf,... staat dus blijkbaar zeer goed met zichzelf!
Blijkbaar vindt u het 'goed' om andermans vrouw te beledigen...
Ik vind u eigenlijk een crapulleke... Sorry hoor.
Dat onze Linda zowat alles zegt om haar geliefde kroeskopjes vrij te spreken van alle blaam heeft ze in een ander topic al duidelijk laten merken. Go Linda!!!
Oud 21 april 2004, 16:13   #54
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Je bedoelt dus eigenlijk dat de Marokkaanse straatcriminaliteit gewoon uitgelokt wordt door 'autochtone racisten'? Of wat?
Wie is er hier ziek?
Precies, racisme is een ziekte en een misdaad.
Ik herhaal mijn vraag: wordt Marokkaanse straatcriminaliteit uitgelokt door 'autochtone racisten'?

En: neen, ge zijt niet precies: racisme is geen ziekte, maar wel een misdrijf, dwz. correctioneel vervolgbaar. Maar dan natuurlijk 'racisme' in de zin van de wet; ge moogt racisme niet verwarren met 'gedachtengoed waar ik niet mee akkoord ben'...
Oud 21 april 2004, 16:16   #55
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Natuurlijk, natuurlijk, manneke. Maarre, hoeveel krijgt gij om op dit forum te zagen? Welnu, ik krijg daarvoor 10.000 euro per maand, als 'propaganda-papegaai'. Dus wie is er de pieneut?
Oud 21 april 2004, 18:39   #56
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het verschil is, dat ik niet intimideer, ambeteer of molesteer maar reageer. Wie zich als een tweederangsburger gedraagd moet niet verwonderd zijn dat hij als een tweederangsburger wordt behandeld.

Hey! Ìk gedraag me niet als een tweederangsburger, maar word wel zo behandeld!

Raar he?

voor al die mensen hier, die met hun ogen in hun zakken lopen, het islamisme opvrijen en uiteindelijk eerder voor de buitenlanders, dan voor hun eigen mensen kiezen; zò gaan moslims met hun vijanden om;

http://www.thenausea.com/elements/Ch...a/C_throat.gif
(caution; shocking content!)
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 22:42   #57
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Citaat:

Hey! Ìk gedraag me niet als een tweederangsburger, maar word wel zo behandeld!

Raar he?

voor al die mensen hier, die met hun ogen in hun zakken lopen, het islamisme opvrijen en uiteindelijk eerder voor de buitenlanders, dan voor hun eigen mensen kiezen; zò gaan moslims met hun vijanden om;

http://www.thenausea.com/elements/Ch...a/C_throat.gif
(caution; shocking content!)
Inderdaad, het mes erin en kop eraf. Moslimcultuur op zijn best
Oud 22 april 2004, 08:50   #58
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, natuurlijk, manneke. Maarre, hoeveel krijgt gij om op dit forum te zagen? Welnu, ik krijg daarvoor 10.000 euro per maand, als 'propaganda-papegaai'. Dus wie is er de pieneut?

Het enige wat ik hier doe, is de gigantische gaten en lekken in uw ideologie aanwijzen en het enige verweer dat je hebt is nog meer bullshit verkopen.
Goe bezig!
Oud 22 april 2004, 08:55   #59
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herhaal mijn vraag: wordt Marokkaanse straatcriminaliteit uitgelokt door 'autochtone racisten'?
Neen, maar het heeft er wel een zeker invloed op, maar de hoofdzakelijke reden wordt bepaald door andere factoren.

Citaat:
En: neen, ge zijt niet precies: racisme is geen ziekte, maar wel een misdrijf, dwz. correctioneel vervolgbaar. Maar dan natuurlijk 'racisme' in de zin van de wet; ge moogt racisme niet verwarren met 'gedachtengoed waar ik niet mee akkoord ben'...
Op welke manier zou racisme een gezond gedachtengoed zijn? Leg mij dat eens uit.
Oud 23 april 2004, 08:18   #60
Attiladehun
Banneling

Standaard

Hoeveel keer zoudt gij het woordje 'bullshit' al gebruikt hebben...?
Uw vocabularium is niet bijster groot...
En racisme is GEEN gezond gedachtengoed, wie heeft dat gezegd? Ik?
Waar dan?
Dat is ook zo typisch voor u: eerst legt ge mij woorden in de mond, en dan vraagt gij mij daarover uitleg...
Komaan, eh vriendje, kunt ge misschien een beetje normaal doen.
Een beetje maar...
En wat zijn die 'andere factoren' ivm. Marokkaanse straatcriminaliteit?
Wedden dat uwen uitleg zal gaan in de richting van:'die daders zijn eigenlijk slachtoffers', of iets in dien aard...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be