![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Lees nu ook op onze website in de afdeling "Actueel" onze bijdragen omtrent de actualiteit!
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Uitsluitend actueel op de website van Fervent Nationaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel zijn wij tegenstander van de multicul-droom, dewelke ons momenteel opgedrongen wordt. En ja, nu heeft de Belgisch gezinde kiezer in Antwerpen een alternatief tegen het rabiate Vlaams-nationalisme van het Blok, terwijl ze toch tegen het vreemdelingenbeleid van de afgelopen 40 jaar kunnen stemmen. Maar ik begrijp dat U alle tegenstanders van het knuffelbeleid graag onder de noemer 'racist' kwalificeert! |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() U heeft duidelijk een probleem met het aanvaarden van de realiteit, nl. dat wij woonachtig zijn binnen de multiculturele staat België.
De keiharde feiten, de keiharde realiteit. U bent tegenstander van een ''droom'' die reeds gerealiseerd werd? ![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN