![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij noemt jezelf soevereinist, Le Pen ook. Waar zitten de verschillen? Trouwens, het VB en het FN? Die liefde lijkt gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Je bent zelf petite bourgeoisie, wat verwijt je een ander dan? Een andere taal? Dat bewijst dat FDF en N-VA mekaars debiele evenknieën zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is Staes geen Belgicist hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staes zei expliciet in een debat dat hij België verkiest boven Vlaanderen.
Maar goed, Staes is één enkele persoon in die fractie. De rest van de EVA fractie is niet bepaald Belgicistisch. Dat gezegd, EVA is ook niet 'links', hoogstens centrum met een aantal meer centrum-linkse partijen zoals ERC en Plaid Cymru. Nu eerlijk gezegd had ik toch liever de EVA met verenigd-links in één fractie zien zitten dan met de groentjes. Maar dat is voor wanneer V-SB zijn intrede doet in die fractie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Men moet als Groene masochist zijn om "Vlaanderen" te verkiezen boven "België."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ze zijn alleen xenofoob tegen de verkeerden, zoals alle politiek-correcten. Het is tijd om de Vlaams-Waalse broederstrijd te staken, zeker in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie niet wat er mis is met de EVA.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 26 juni 2009 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Positieve evolutie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Geen probleem voor mij dat nva uit de EVP stapt , overigens samen met de Britse conservatieven...
Je zou het zelfs kunnen zien als een volgende stap van distanciëring uit de tsjeefse kliek, voorgezeten door Wilfried Martens. Nu is ze itt tot de vorige een volwaardige partner in de Vlaamse Regering, en kan men ze best afrekenen op hun realisering van de Maddens - doctrine.
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat het VB zwaar verloren heeft bij de laatste verkiezingen (ik juich daar niet om) en de N-VA een verkiezingsoverwinning behaald heeft speelt ongetwijfeld mee, maar de haat zit veel dieper. Ik heb er geen verklaring voor. Echter wil dit niet zeggen dat de N-VA carte blanche krijgt. De Vlaamse regering is een zandbak. D�*�*r zal het niet gebeuren. De N-VA moet afgerekend worden op haar houding t.o.v. de federale regering waar de staatshervorming centraal moet staan. Zoniet moet de N-VA haar gevolgen trekken. Iedere toegeving zal de N-VA zwaar aangerekend worden en terecht. Inmiddels wens ik, in naam van de verenigde belgicisten, ilfalco veel geluk met zijn haatpostings. Betere propaganda voor het behoud van deze rotstaat bestaat niet. Waarom trachten verdeeldheid te zaaien in het Vlaams-nationalistische kamp als Ilfalco dit op een weergaloze manier dit voor hen doet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdeeldheid zaaien? Waarom denkt u dat Woestijnvis en co Dewever hele dagen opvoeren? Voor zijn schone ogen? Voor zijn standpunten? Voor zijn look?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Van partijen als BNP, Front National, enz. hoef ik geen programma's te lezen om te weten dat ze een duidelijk standpunt hebben. Als een partij niet weet wat "Europa" is en waar het naartoe gaat, vind ik het een dure grap dat ze wel vertegenwoordigers naar dat strontparlement stuurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent te optimistisch. Om een bekend guerillero te parafraseren: een revolutionair wacht niet tot het lijk van den belgiek komt voorbij wandelen. Inertie is hét wapen bij uitstek van elk regime. België is nog geen geschiedenis. De funderingen zijn rot maar inzakken doet het niet vanzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat dat eerste betreft: WHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAH gelooft gij dat nog? De man die dat zei, was wel dé voorvechter van een kartel met Dedecker hé... Lees hun programma er nog maar eens op na! En dan vooral het verslag van hun 'grote' Economisch Congres anno 2005! Ge zult versteld staan van de neoliberale invloeden! Zelfs de neonazi's hier zeggen het. Maja, het kiesvee is dom, hé... Wat uw tweede alinea betreft: daar moet ik me bij u aansluiten, links en rechts zijn eerder strikt persoonlijke, en dus divers gemotiveerde, omschrijvingen van een 'gevoel', dan rationeel geconstrueerde ideologieën.
![]() |