![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Belasting betalende burgers die zich strict aan de regels houden maar prive een homolevensstijl volgen zijn een probleem! Wel dan zijn jij en je soort toch griezelige fascisten? Waar vindt jij overigens de tijd om naar homo's te zitten loeren? Heb je niets beters te doen met je leven? Heb je geen wijf te neuken? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 14:42. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
outen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lokaal Raadslid
|
Uhm ? Waar haal je het in godsnaam vandaan dat ik op homo's zit te loeren ? Weet jij wel wat de definitie van fascisme is ?
Dit is een beetje bevreemdend.
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Liefje, je krijgt eindelijk een keer echte en eerlijke feed-back op je homohaat, want ik ken je verder niet en ik moet ook niets van je hebben. En neen, je klinkt helemaal niet gezond: verzuurd, boosaardig, intolerant, lid van een bende. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.weblo.com/asset_images/la...fc47b650f6.jpg Vergeet niet je pillen te slikken! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 15:19. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
![]() Francois Sagat |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 16:13. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
![]() Jewish girls ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 september 2009 om 14:55. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Vrouwen zijn allerminst achtergesteld in de Rooms-katholieke Kerk. Nergens anders krijgt de vrouw zo'n prominente rol als in het christendom. Wat is nu eigenlijk uw punt. Het ging over de gay pride parade dacht ik... |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De islam en homo's in één topic, dit ga ik volgen, het moet nog veel humoristischer worden...
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() [Gesluierde Muslima's] ![]() [Gesluierde katholieke vrouwen die in seclusie worden gehouden en kuisheid wordt afgedwongen op straffe van verlies van inkomen, verblijf en status] Liefje, is dat niet wat de muslims ook beweren van hun geloof met betrekking tot vrouwen? Maar deze vragen van mij waren om een idee te krijgen van wat of wie ik hier voor mij heb. Die priesters gaan wel erg ver in hun naastenliefde jegens jongetjes en omdat het zo massal toegaat denk ik dat de kerk het zo in de hand werkt. Elders filosofeer ik over godsdienst als de eerste leugen door onze onderdrukkers aan ons opgedrongen om ons ontvankelijk te maken voor verdere leugens en manipulatie. Het valt op dat despotische leiders altijd religie promoten. Dus ligt de achterstelling van vrouwen en de verkrachtingen van jongetjes in het verlengde van de leer van de katholieke kerk. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 10:58. |
|
|
|
|