![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() I wonder, does the cod need a bicycle when he's fried ?
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.seafoodtraining.org/fried_cod.jpg
Het zijn geen vieze spionerende varkens maar vis: http://www.cfb.ie/Images/cod.jpg fried cod.... Codfried... ook toeval... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vindt jij ervan dat de staat ons steeds meer in de gaten houdt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. een opgewonden indruk maakt. Beetje discreet gedrag zou maar verdacht zijn. 2. opzichtig aantekeningen maakt. Gewoon observeren en later een verslag schrijven zou maar verdacht zijn. 3. streng kijkt... vooral als je informatie wil inwinnen. Arm landje heb je daar trouwens. Ik heb nog nooit een geheime bibliotheek politieman gezien. Waarschijnlijk omdat ie geheim was, maar de drie voorgaande punten zou ik denken dat ie niet lang geheim zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo geheim dan nog dat er meer borden met "Opgepast! Camerabewaking" zijn dan dat er camera's zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat er wel gaande is is dat men volop informatie verzameld over jou. Neem dit niet te strikt op want het gaat niet alleen over jou maar over iedereen. Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 30 september 2009 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je lang ergens komt en een onderzoekend mens bent, herken je op den duur de stillen die er rondlopen. Het zijn vaak niet erg slimme mensen. Maar hun taak is ook vaak om te intimideren, dus willen zij dat je hen ziet. In mijn geval heb ik rechtstreekse aanvallen gehad op mijn geschriften, men plaatste een virus op mijn dvd die de informatie vernietigde toen ik dit vreemde document wilde verwijderen. Je doet vreedzaam onderzoek en mede burgers in de bibliotheek willen dit onderzoek vernietigen. Ik geloof dat de mensen over wie dit onderzoek gaat weten waarover ik praat.als ik jou was zou ik het serieus nemen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed poeder, zei Urbanus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uitstekend! Gevaarlijke individuen zoals jij kunnen niet genoeg gevolgd worden. Als het aan mij lag werd je gewoon uit de bibliotheken geweerd!!!
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Durf jij hier spreken van fatsoen? Als er iemand géén fatsoen heeft is het wel jij!Hoe durf je zo beledigend te keer gaan tegen mensen die enkel maar hun job doen. En het is geen overbodige luxe wat zij doen. Het feit dat jij er je zo aan ergert maakt duidelijk dat je kwade bedoelingen hebt, zoals zaken te ontvreemden. Dit is duidelijk! Je bent een echte onbetrouwbare man, Egmond Codfried!!!
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Trouwens: GOED DAT DIT TOPIC WERD VERPLAATST NAAR K&K!! eigenlijk zouden alle topics van Codfried nr k&k moeten.
![]()
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je minder zou kijken en meer zou luisteren had je doorgehad dat de meeste info wordt doorgegeven op de simpelste manieren ... Was de juffrouw iets verderop niet "zenuwachtig" aan't tikken met haar balpen ??? MORSECODE ...Let er volgende keer maar eens op ... ![]() Ze zijn overal die zwijnen ... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door manta : 30 september 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u is het meneer Jazeker. En neen... anders zou ik topics beginnen over het feit dat de Europese adel ooit groen met rode stipjes was.
|
![]() |
![]() |