![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nou ja, van de andere kant: verwacht jij dat een cultuur die zo op gastronomie gefixeerd is dat ze helemaal hierheen komen voor een hapje überhaubt in de eerste plaats genoeg techniek zou ontwikkelen om de reis te maken? [/fylosofische vragenuurtje]
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn zoveel mensen wiens hersenkronkels ik absoluut niet kan begrijpen, dus wat zou ik de beweegredenen van aliens kunnen begrijpen ? Persoonlijk acht ik de kans microscopisch klein dat vriendelijke, buitenaardse wezens het halve heelal doorkruisen en hier iemand komen oppikken, om deze daarna in te wijden in de meest wonderbaarlijke geheimen van het universum, zomaar, omdat ze nu éénmaal graag hun kennis delen. Laatst gewijzigd door kiko : 1 oktober 2009 om 05:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onder de kerktoren blijven plakken is inderdaad de veiligste optie.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 oktober 2009 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Hangt er van af of ik dat ding mag besturen of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wie weet komen ze je halen om ginder in een soort 'running man' tv show mee te spelen...
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Moogt ge nooit meer terugkomen van hen of is het een onvermijdelijke zekerheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Je kan een UFO kapen, maar ik denk dat het niet zo simpel zal zijn. Het lijkt me logsich dat het met een soort van DNA check ofzo werkt, zodat zij alleen het ding kunnen besturen. Je mag van hen inderdaad nooit meer terugkomen, er mag geen inmenging zijn van buitenaf. Dat zou onze beschaving ws niet aankunnen.
![]()
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() I'll be back. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Is er denk je meer de mogelijkheid dat ze vijandig zijn en het niet zo goed met je menen? Zou je niet verwachten van ruimtereizigers dat ze vredevol zijn? Ze staan jaren verder en hebben niets te vrezen van onze beperkte technologie en wetenschap. Als ze komen, komen ze alvast niet in een primitief tuig als een Saturn, Apollo of Soyuz! Wie zich niet bedreigd voelt is meestal niet zo agressief en vijandig opgesteld.
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei "Fear is the path of the dark side" Yoda Laatst gewijzigd door farak : 1 oktober 2009 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Rijkere, machtigere naties hebben niet de gewoonte om zich begripvol en vaderlijk op te stellen t.o.v. zwakkere, minder ontwikkelde volkeren of staten. Integendeel, ze roven alles wat niet te groot en te zwaar is, en laten het land halfverwoest achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burgemeester
|
![]() Als je ervan uitgaat dat bezit en hebberigheid de norm is. Ik denk niet dat er hier dan ook maar iets te stelen is dat zij nodig hebben. Misschien wat goud en diamant.
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burgemeester
|
![]() Alle grondstoffen op Aarde heb je in het heelal, mits alles uit wat gas is ontstaan.
Ik zou denken dat ze niet daarvoor naar hier komen, maar dat is ook een persoonlijke assumptie. Ik denk persoonlijk dat ze nog nooit hier zijn geweest en het niet snel zullen doen omdat ze hier simpelweg niets verloren hebben, laat staan geïnteresseerd zouden zijn in onze primitieve beschaving, hoogst wat onderzoek dat snel gedaan zal zijn. Misschien als wij klaar zijn om verre galactische reizen te maken, dat ze eerst eventjes de spelregels van het heelal komen uitleggen. ![]()
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei "Fear is the path of the dark side" Yoda Laatst gewijzigd door farak : 1 oktober 2009 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() ik zou niet meegaan.
ik zou zeggen: vlieg jij maar lekker door met je rammelbak, ufotje. en de zonnewind vanachter. |
![]() |
![]() |