Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2009, 21:00   #41
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Precies!

Redeneren, aan uw uitleg zal het niet liggen.

Kijk, de gerechterlijke macht geeft de orders aan de politie.

De politie die ook wat rechtertje gaat spelen - die persoon mag vrij, die andere mag nog wat blijven zitten omdat wij, de politie, dat zo willen...

Neen bedankt!

De gerechterlijke macht zegt hoe en wat tegen de politie en niet omgekeerd.
*zucht*
De politie valt onder het gezag van de uitvoerende macht maar dient ook bepaalde orders van de rechterlijke macht uit te voeren.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 21:18   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik heb er ook nog gewerkt, op een dag moest ik de baan op, man, man, waar ik toen allemaal gezeten heb, en wat ik gezien heb, toen al dus een goei 10 jaar geleden... metaaldetectoren en security in de scholen, op een gegeven moment draai ik daar ergens aan Naamse poort ne wijk in, jawadde ik dacht efkes echt dak in Casablanca of een ander exotisch oord was, ... kom daar dan toch geraakt. volgende address, daar ergens in de buurt van Meiser toen heb ik toch efkes gedacht, als nu al mijn computer onderdelen er nog insteken en de ruiten niet kapot geslagen zijn heb ik toch echt wel prostitueegeluk gehad. pfff sjans gehad (was ook maar 30 minuten weg... ) volgende klant, een of ander politiekantoor, ik zou begot niet meer weten hoe ik er ooit geraakt ben of terug zou geraken, ergens echt in het meest diprimerende, desolate stuk brussel dat ik ooit gezien heb, kom dat viel nog mee, tenminste geen gangsta`s in de buurt. dan den Heizel en nog iets in de buurt van t justitie paleis , en den volgenden dag mocht ik naar de vloanders...

was ik efkes content dat ik daar nie de rest van mijn dagen moest slijten, nadien nog dikwijls bij klanten geweest in Brussel, maar die lagen allemaal betrekkelijk safe, in de buurt van Zaventem of het noordstation, nu ja dat is ook geen buurt waar ge bij nacht en ontij moet zijn.
Bange blanke man(klik)

Citaat:
ergens aan Naamse poort ne wijk in, jawadde ik dacht efkes echt dak in Casablanca of een ander exotisch oord was,
Matonge.
Lijkt niet op Casablanca, (langs geen kanten!), eerder een Lubumbashi stukje straat of zo: 100 of 200m.

Citaat:
ergens in de buurt van Meiser
Kom ik regelmatig. Rustige plaats, indien je de tram ziet (hoort aankomen, want die geluidloze, grijze trams zijn verraderlijk)
Citaat:
in de buurt van t justitie paleis
Kom ik regelmatig. Geen problemen daar.
Citaat:
het noordstation bij nacht en ontij
k�*n problematisch zijn 's nachts, aan de Aarschot- en Brabantstraat, maar wie gaat er 'snachts? Hoerenlopers....
Hoerenstraten zijn overal een klein risico.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 oktober 2009 om 21:22.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 21:35   #43
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
*zucht*
De politie valt onder het gezag van de uitvoerende macht maar dient ook bepaalde orders van de rechterlijke macht uit te voeren.
Stop met zuchten jonge, eet je pizza.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 07:28   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bange blanke man(klik)

Matonge.
Lijkt niet op Casablanca, (langs geen kanten!), eerder een Lubumbashi stukje straat of zo: 100 of 200m.

Kom ik regelmatig. Rustige plaats, indien je de tram ziet (hoort aankomen, want die geluidloze, grijze trams zijn verraderlijk)
k�*n problematisch zijn 's nachts, aan de Aarschot- en Brabantstraat, maar wie gaat er 'snachts? Hoerenlopers....

Jij bent een local, je zult wel weten waar je mag gaan en waar niet,

als je met een auto rondrijd waar voor een paar duizend euro materiaal in steekt en ge komt daar voor den eerste keer hebt ge daar wel andere ideen over. Noem het bange blanke man, kan mij geen barst schelen, eerder een oplettende en voorbereide blanke man, want bang ben ik niet zo rap van die mannekes.

In Antwerpen maar dat is dan iets anders overigens 1 x een poging tot steaming meegemaakt, en 1 x van zeer kortbij een zakenroller bezig gezien,

trollybussen en trams op ellentriek zijn inderdaad gevaarlijk,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 07:47   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bange blanke man(klik)

Matonge.

Doe maar rustig verder met te zeggen dat er geen probleem is.

Zeg het luid, roep het uit: there are no Americans in Bagdad !

Blijf op je plaats in het orkestje, onze boot is onzinkbaar.

Dat is allemaal heel filozofisch van jou.

Denk jij nu echt dat al die andere mensen beweren dat als je in één van de no-go-zones komt, je sistematisch en binnen de minuut onthoofd wordt ??

Maak eens een filozofische vergelijking met het verkeer:
1000 doden per jaar is onaanvaardbaar teveel, maar toch jong, er rijden toch nog genoeg auto's rond van meer dan 10 jaar oud, dus die hebben nog nooit een total loss aksident gehad, dus er is geen probleem met het verkeer.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be