![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ![]() het duurt wel effe voor ge overweg kunt met een Fins klavier. in de tijd van voor de laptop was ik altijd een kwartier kwijt aan het versturen van één mailtje. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commodore 64, 128 en de opvolger de Amiga. Het waren in die tijd wel wondermachientjes. Jammer dat ik er in die tijd geen had. Ik had pas een computer in 1990 maar dat was een XT PC met monochroom scherm. Maar dankzij dat ding doe ik nu mijn job
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog de frustratie op school. Terwijl we daar moesten tijpen voor wa resultaat te krijgen op een oranje monochroom scherm zat ik thuis te tekenen en te animeren(!!) in 4096 kleuren (HAM, hold and modify, artifects waren erger als een slechte jpeg, maar bom voor die tijd). Later na mijn Amiga 500 een Amiga 4000 kunnen kopen (weekendwerk en sponsering van de ouders toen ![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 oktober 2009 om 02:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het Duitse klavieren zijn, wel ja, maar als het USA clavieren zijn (internationaal instituut), dan is 't QWERTY.
Enfin, 't punt is dat je wel degelijk "gebonden" kan zijn aan een zeker klavier.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2009 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg losers, leer gewoon typen op een qwerty én op een azerty e
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() azerty is een frans toetsenbord.
Ons opgelegd door de Franse overheersende machten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Dankzij azerty kunnen de Joséphines en Jérémies dezer wereld tenminste hun eigen naam typen
Denkt daar maar eens over na allé, als ge goesting hebt hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens een paar keren proberen ergens in te loggen met een veilig paswoord als je van azerty naar qwerty of qwertz moet overstappen. Om dan nog niet te spreken van je vermindering in snelheid als je qwerty moet gebruiken voor Frans of een andere taal met accenten. D�*n ben je beter af met een Zwitserse qwertz (géén Duitse!), een Franse of Belgische azerty dan met gelijk welke qwerty. Qua gewoon gebruik is qwerty enkel goed voor ééntalige teksten in NL of EN. Maar ik begrijp je wel: om te programmeren is qwerty idd gemakkelijker voor je < > {} [ ] etc. Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2009 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() bij qwerty kun je niet kijken: toetscombinaties voor accenten uit het hoofd leren.
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2009 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
! - _ en @ staan dan elders, 't gaat maar als ik in Frankrijk kom breng ik wel soms een nieuwe azerty.FR mee naar huis. (hier zijn ze te duur) Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2009 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2009 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Daar kicken de nerds op...
(en sommige Vlamingen ook, als ze daarmee mensen kunnen afleren méér dan één taal dagelijks te gebruiken) Laatst gewijzigd door filosoof : 31 oktober 2009 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie de rol van een laptop in het verhaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Buiten het trema (ja dan moet je even " gebruiken) staan alle accentjes van je geliefde Franse taal er op hoor. Wélkè wil je dat ïk ûit mijn toetsenbord haal zonder ALT+ASCII-code te gebruiken? |
|
![]() |
![]() |