Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2009, 11:55   #41
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Indien CD&V-kiezers dat als verraad zouden beschouwen, tot daar aan toe.
Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar ik denk niet dat Xenophone een CD&V-kiezer is.
maar je kan niet zeggen dat de CD&V er elke verkiezingen aan kiezers wint hé? nu een beetje met Leterme, maar dan nog, het is niet meer de brede volkspartij van vroeger. het moet toch zijn dat er een pak kiezers niet zo tevreden zijn geweest met het gevoerde beleid?
Oud 25 november 2009, 12:04   #42
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
maar je kan niet zeggen dat de CD&V er elke verkiezingen aan kiezers wint hé? nu een beetje met Leterme, maar dan nog, het is niet meer de brede volkspartij van vroeger. het moet toch zijn dat er een pak kiezers niet zo tevreden zijn geweest met het gevoerde beleid?
Ik ben nooit CD&V-kiezer geweest, maar ik dacht toch dat ze de meest recente verkiezingen gewonnen hadden. Ondanks de verbrokkeling vh kieslandschap, vond ik hun uitslag ver van slecht.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 12:08   #43
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik ben nooit CD&V-kiezer geweest, maar ik dacht toch dat ze de meest recente verkiezingen gewonnen hadden. Ondanks de verbrokkeling vh kieslandschap, vond ik hun uitslag ver van slecht.
CD&V kon nog iets van een 22% van de kiezers overtuigen. samen met de NVA hadden ze in 2004 nog 26%. moeilijk te vergelijken, maar echt vooruitgaan vind ik dat toch niet. het is hun slechtste resultaat in decenia, dacht ik.
Oud 25 november 2009, 12:11   #44
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
CD&V kon nog iets van een 22% van de kiezers overtuigen. samen met de NVA hadden ze in 2004 nog 26%. moeilijk te vergelijken, maar echt vooruitgaan vind ik dat toch niet. het is hun slechtste resultaat in decenia, dacht ik.
Ik zei het toch al, ondanks de verbrokkeling vh kieslandschap.....
Door de aangroei vh aantal partijen, kan je 20% gerust als een succes beschouwen. In de gloriedagen vd CVP waren er ook nauwelijks meer dan 3 partijen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 13:20   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
oei,oei, in deze optiek zijn alle politici verraders,....want in een coalitie kan je nooit al je beloftes waarmaken,.....alhoewel er een verschil is tussen iets en niets,...

Inderdaad....iets en niets.
En bij Leterme is het niets.

Kijk maar wat hij vandaag weer klaarspeelt.
Toen Verhofstadt voorstelde om tijdelijk met een minderheidsregering aan Vlaamse kant te regeren reageerde hij furieus, hij ging dat bekampen met alle middelen die hij had.
Vandaag doet de hypocriet juist hetzelfde, zelfs meer, bij hem is het niet tijdelijk maar tot de volgende verkiezingen. (hoopt hij toch)
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be