![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen 0 promillegrens | |||
Voor |
![]() ![]() ![]() |
25 | 62,50% |
Tegen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 37,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.sfa-ispa.ch/ImagesUpload/carte_europe.gif
![]() uiteraard hebben promillegrenzen geen oorzakelijk verband met de verkeersveiligheid... de landen waar 0.0 promille geldt zijn toevallig doorgaans de onveiligste.
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel grappig , Polen 0,2 promille , er woont hier een 10-tal Poolse bouwvakkers in mijn gemeente , en maar wisky-cola en vodka zuipen tot ze waggelend naar hun camionette gaan , daar kan Dronkoers niet aan tippen
![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 10 december 2009 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Soms ben je wel bij de pinken zenne |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() In mijn jonge jaren twee maal dronken een accident gedaan met enkel blikschade aan mijn eigen wagen tot gevolg. En veel vrienden ook. Wij hadden een deur in het clubhuis vol stickers van auto's die we naar de knoppen hadden gereden. Gelukkig in de onmiddellijke kennissenkring nooit gewonden of doden te betreuren gehad. Wel enkele collega's gehad die jaren hebben kunnen betalen voor ongevallen met dodelijke afloop. Ook twee mensen gekend die zichzelf hebben dood gereden maar dat was telkens overdreven snelheid.
Of een nultolerantie veel gaat uithalen betwijfel ik. Of je nu 0 of 0.8 in je bloed mag hebben doet er niet toe als je in de wagen stapt met 2 promille. Laatst gewijzigd door skaldis : 10 december 2009 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou hier even kompleet of topik gaan.
Om eens ferm te lachen met al die mensen die hier zitten van hun gat te maken "dat ze dan zelfs geen likeurpraline meer zouden kunnen nuttigen". Bweuk, likeurpralines. Tweemaal bweuk een mon chérietje. Kom hé zeg, geef dat toch gewoon toe: een frisse pint als 't heel warm is; anders een gevecht me' nen Duvel, of een afvaart van de Leffe. Janetten !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pluk liever een verboden vrucht of versla de gulden draak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |