![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Aan :lucien,dus ik maak een spellingsfout, OCHARME OCH HEERE!
Jup nu vergaat de wereld . ![]() Inderdaad ik ben vlaams blokker en trouw aan mijn volk en vaderland (de vlamingen en vlaanderen uiteraard) en dat ik dan al eens een fout maak tja dat overkomt de beste . ![]() Als daar iemand een opmerking overmaakt denk ik och gotekes nog zo een die zich koning van het vlaamse woord voelt. ![]() Hij die zonder zonde(in dit geval nooit fouten maakt)werpe de eerste steen. Ten eerste ik voel me niet superieur hoor dan zou ik geen fouten maken nietwaar. ![]() Ten tweede clichématig en slogantaal? ![]() Wel wel ,ik denk niet in clichés hoor, wel hou ik van de slogans van mijn partij het is dan ook bal erop. telkens weer !!! En ik hou van mijn onderteksten en zal ze nooit verwijderen zolang het MIJ niet uitkomt! ![]() Ik weet zeker dat jij in clichés denkt want anders zou je alle vlaamsgezinden niet op een hoopje gooien als :herrieschoppende bierdrinkers op vlaamse feestdagen. 8) En ivm :die zogenaamde schrijvers en dichters enz...ze moeten het nog waard zijn om te lezen ,horen enz...want wat jij vlaams noemt zou ik dan weer kunnen omschrijven als onvlaams . ![]() Als dat alles is dat jij kunt aanbrengen wat dt fouten mja zielig dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Aan superstaaf,ahum hoe noem je dat wat: hij die niet waard is dat hij genoemd word schrijft?
Pijlijk waar,goed onderbouwd,zijn uitspraken uit het échte blokrepertoire,,grappig,lezenswaard!!!! ![]() Ik noem dat:achterlijk onjuist ,niet weten waar hij het over heeft,leugenachtig,grappig wel omdat het zo belachelijk is wat hij typt dat je een schaterlach niet kunt onderdrukken ,en lezenswaard zeg je waar haal je het . ![]() Dan zal jij de enige zijn die dat vind hoor, want in zo een mooie termen wordt over hem nu niet bepaald gepraat waar dan ook op dit forum . En dat pleit nu ook niet direct voor zijn zogezegde:grappige lezenswaardige echt niets minder dan waar en goed onderbouwde onzin. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens is het niet 'Vlaamse' maar 'Nederlandse' taal, vlaamse taal bestaat niet maar er zijn wel honderden vlaamse (of zuid-nederlandse) dialecten. Ook weten ze klaarblijkelijk niet (of zijn ze te laks of te lui) dat je hier RECHTSBOVENAAN JE BERICHT een knop hebt staan ('WIJZIG'), waarvan zij zullen denken dat die dient om je opinie over iets te wijzigen (wat ook kan) maar vooral dient om je foute zinsconstructies, typfouten e.d.m. er weer uit te halen. Mijn advies dus: gebruik eens wat meer die WIJZIG functie, en wees fier op je taal! want: je taal is op dit ogenblik zowat het enige wat je nog onderscheid van de rest van Europa.... ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Goe gelachen Piano, doe zo voort! btw laat je Politicsinfo links liggen?
Groetjes, en een prettig eindejaar van Vlierbolleke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Tenandere, er zijn nog een aantal forums waar ik aktief ben, maar ik maak hier niet graag reclame want iedereen leest mee ![]() Citaat:
Wij zijn uitgenodigd met onze Georgische zanggroep en enkele Georgische pianisten op een boot in de oude haven van Antwerpen om 'oud naar nieuw' te doen spetteren ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Omdat ze altijd in de blakke zon moeten liggen, en omdat het een warm klimaat is, zonder enige schaduw ginder in hun woestijn, is hun temperament navenant: lui, slijmerig en fanatiek. Ze hebben dikke lijven, een bruin vel en een baard. Ze hebben niets scherpzinnigs en geen zin voor humor, de meesten zijn dom en dwaas!" tja! MAGDA? HIER? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ach, nu kan ik wel eens reageren op vals acoordje piano ,want wat lees ik: hij rot em op?!
![]() EINDELIJK,ik ben ook blij ertoe bij gedragen te hebben . ![]() En hopelijk zinkt de boot dat beloofd ook te spetteren ! ![]() ![]() ![]() Aan alle anderen een gelukkig nieuwjaar en nog veel forum genot. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En onder tafel kwam ik hem nog niet echt vaak tegen. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ook nog een prettig uiteinde aan allen die discussiëren om hun ideeën bij te schaven. ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Maar superstaaf toch te lang in de kou gestaan en is het beetje brein van je beginnen bevriezen?
![]() Die piano was toch echt niet waard om op te reageren . 8) En hij zegt toch dankzij vlaanderen 72 ,wel waarom hij dan ook vertrekt mijn naam is gevallen en blij toe! Het is algemeen geweten dat jij en piano twee handen op één vlezige buik waren (zijn) ,maar dat hij je nu echt nodig heeft om aan tafel te blijven wel wel . ![]() Wees maar zeker die vlaamse liefde gaat ZEER zeker niet naar pianokopke en de zijnen. ![]() Wie niet voor vlaanderen en het vlaamse volk is ,is er tegen en dan ben je er de vijand van . ![]() En laat dat nu net het geen zijn waar ik me tegen verzet! ![]() De vliegende tering ? Maar neen waar haal je het, er zijn toch wel betere ziektes zeker om toe te wensen ?! De pest bvb . ![]() En o ja :een spetterend nieuwjaar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Mja remi ,maar hoe?!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd: ik ben DAAR weg, en HIER blijf ik (allez, zolang het leuk blijft toch) Heb ik je nu gelukkig gemaakt? ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Aan piano:hoe kan jij nu in hemelsnaam iemand blij maken?
Mja ik weet hoe maar tja das wa te gortig,alhoewel. ![]() Ik denk eerder dat jij geen verstand hebt en waar dan ook ergens komt om te rellen en mensen te ergeren met je gezwam. Ik heb je nog nergens iets serieus horen zeggen. ![]() Aleen wat leugens en halve waarheden. ![]() Jij DENKT trouwens dat je de wijsheid in pacht hebt ,maar je bent niet meer dan een dikke nul! ![]() Die hier god weet wat PROBEERT te bewijzen. ![]() En ja met je vrienden zou ik nog kunnen inzitten maar met jou echt niet . Dus toch maar hopen op die ijsberg. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Op de foto het schip de Diamond Princess aan het Bonapartedok in Antwerpen
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() klvhjloempeeruvkn cweernietgelukthjvkl; , llvknvj ;; dju,
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Verdorie, ik begin die koning al een beetje sympatiek te vinden! Als hij maar niet wordt als kardinaal Suenens, en binnenkort ook kardinaal Danneels! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ach ik weet al lang dat je zo een domme naam hebt kerel.
![]() Maar waard ben je nog niets zenne! ![]() Spijtig dat het zinken niet door ging maar tja, t zal me het bandje wel geweest zijn op dat wrak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We gaan een potje schelden...
Goed, 'k zal het hier wat meer in het oog moeten houden blijkbaar... |
![]() |
![]() |