![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() mijne pa is al jaren dood, en die was veel slimmer, om zijn zoon niets te laten beloven in een altijd veranderende toekomst. En hem vrij zijn eigen gedacht over de dingen laten vormen, zonder indoctrinatie.
Laatst gewijzigd door spherelike : 27 januari 2010 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Toch drie opmerkingen:
1) In het artikel staat duidelijk dat er overeenstemming was over het niet komen tussen het vorstenhuis en Peumans. Het was niet de koning die klaagde maar wel een ambtenaar, voor de koning moest Peumans helemaal niet komen. 2) Ik zou een nieuwjaarsreceptie geen officiële gelegenheid noemen, Peumans heeft ook altijd gezegd dat hij wel naar de koning zou gaan als het werkgerelateerd was. In dit geval stond zijn naam gewoon op de lijst omdat hij een bepaalde functie heeft. 3) De overige meerderheidspartijen hadden er eerst geen problemen mee, Peumans had altijd gezegd dat hij niet naar recepties van het paleis zou gaan en toch hebben ze hem aanvaard als parlementsvoorzitter. Als je dan klaagt is dit nog begrijpelijk maar nu klagen omdat iemand effectief doet wat hij gezegd had altijd te zullen doen vind ik toch niet correct. Laatst gewijzigd door Arouet : 27 januari 2010 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De nieuwbakken voorzitter van het Vlaams Parlement, Jan Peumans (N-VA), is niet van plan om naar recepties van de koning te gaan. 'Ik heb dat nooit gedaan en ben ook nu niet van plan om dat te doen. Mijn vader heeft me altijd als republikein opgevoed', zei Peumans gisteravond. Of: Niet dat dit alles vreselijk belangrijk is, maar waarom wil Peumans dan zo'n ostentatief antiroyalist zijn? Dat hij dat is, kunnen we wel al gissen; dat is hij aan zijn geloof verplicht. Hij zei zelfs dat hij het zijn vader had moeten beloven. Het is voorbeeldig om de consignes van vader te volgen, maar allicht kon die nooit bevroeden dat zoonlief ooit een gesteld lichaam zou worden. Alsof het iemand iets kan schelen wat Peumans aan zijn vader beloofd heeft. Ik ga dat ook meer beginnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die show van die zeveraar, het blijft een knecht van Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat een doorsneevader dat van zijn zoon gaat eisen/vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 januari 2010 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zwarte....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar zit azert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peumans is duidelijk gewit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() als ik me niet vergis hebben zijn neven hun verhaal mogen doen bij Maurice Dewilde destijds: hun vader (Peumans oom dus) werd door een verzetsman in koelen bloede doodgeschoten, en hun moeder bij de bevrijding het slachtoffer van de volksrepressie (ze werd zelfs verkracht)
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 januari 2010 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 januari 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peumans heeft dat goed gedaan en zoals u zegt behoort het niet tot zijn taken daar champagne te gaan zuipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn honderdduizenden Vlamingen die iedere dag dingen tegen hun goesting moeten doen voor een pré die een fractie is dan die van Peumans.
|
![]() |
![]() |