Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 mei 2004, 12:26   #41
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Ik ben geen Blokker en ik snap de "humor" niet, wat is er van aan?
Oud 24 mei 2004, 22:05   #42
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Op de Vlaams-Blok website zag ik dit prentje en ik kon het niet laten om het hier te posten. Het is eigenlijk wel ongelooflijk grappig

De propaganda afdeling van het Blok had precies niet goed door dat je deze slogan op 2 manieren kan interpreteren

Allé, allemaal naar de gaskamer. -)

Ze hadden ook al zoiets met een neerdalende UFO. Heeft nog iemand dat prachtig prentje?
Hans1 is offline  
Oud 24 mei 2004, 22:11   #43
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Citaat:
Op de Vlaams-Blok website zag ik dit prentje en ik kon het niet laten om het hier te posten. Het is eigenlijk wel ongelooflijk grappig

De propaganda afdeling van het Blok had precies niet goed door dat je deze slogan op 2 manieren kan interpreteren

Allé, allemaal naar de gaskamer. -)

Ze hadden ook al zoiets met een neerdalende UFO. Heeft nog iemand dat prachtig prentje?
Hans1, dat van die gaskamer nemen we mee op het proces.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 24 mei 2004, 22:43   #44
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik wist wel dat u geen zin voor humor had.

Maar geef toe, de gelijkenis is treffend. Bovendien blijkt u het te zullen opnemen voor het VB waarmee u het amalgaam tussen uw partij en de voor racisme veroordeelde partij alleen maar groter maakt.
Hans1 is offline  
Oud 25 mei 2004, 03:57   #45
Jouwe
Vreemdeling

Jouwe's schermafbeelding

Standaard

man man man en dit begon allemaal met een grappig plaatje ik zie er de lol niet meer van in...
enige Vb'ers die zich weer op de teentjes getrapt voelen en het hek is weer van de dam schelden langs hier en langs daar. De democratie blijft weg van nooit geweest.

ze zullen hem niet stemmen
die nazistische (zwarte tong) Vlaamse Leeuw
Jouwe is offline  
Oud 25 mei 2004, 21:18   #46
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:

Ik zal het maar eens uitleggen zeker, volgens mij zijn der hier een paar die de slogan niet snappen...

Volgens mij heeft het blok die slogan ook bewust gekozen... Gewoon om hun achterban goed te stemmen...

Dus betekenis 1: Wij zeggen wat u denkt... Gewoonweg, hetgeen de simpele man achter zo'n boodschap zou zien... Wij vertolken uw gedacht (zoals ze beter hadden geschreven als het hun bedoeling niet was...)
Overigens is dat bulsjit... Wie is in dit geval uw... vind ik nogal een vrij populistische slogan, overigens gaan ze ervan uit dat de hele bevolking een fascistische mening heeft dan!!!

Maar nu komt het... Betekenis 2... "WIJ" zeggen wat u denkt... ofwel, wij zeggen wat uw mening moet zijn, indien ge het nu nog altijd niet doorhad...

Die slogan vind ik trouwens typisch Vlaams Blok... Toch doen alsof ze een normale populistische "democratische" partij zouden zijn, maar tussen de regeltjes kan je het fascisme ruiken!!!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be