![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En inderdaad, als ik dat zou willen, zou ik financiëel gezien (ik neem aan dat u dat bedoelt) zo kunnen verhuizen. Ik vertik het echter om me door een stelletje onaangepaste Rifapen weg te laten jagen, al hebben ze het wel geprobeerd. Helaas voor hen hadden ze een inschattingsfoutje gemaakt en was deze autochtoon toch net iets weerbaarder dan ze aanvankelijk dachten, en ben ik niet, zoals de politie bijvoorbeeld, gehinderd door allerlei achterlijke regeltjes en wetjes die criminelen en straatterroristen beschermen. Nadat met enkele doorslaande argumenten het pleit in mijn voordeel beslecht was, hebben zij keurig, zonder verdere inmenging van politie en justitie, de door hen aangerichte schade tot op de laatste cent vergoed. Tevens weten zij nu ook dat als deze autochtoon gaat, er minstens eentje van hen meegaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had de 'taalgrens' alvast een kilometer of 20 zuidelijker gelegen, en was er verder geen discussie over Brussel (was dan een Nederlandstalige stad geweest met wat oude witte Franstalige bourgeoisie als curiosa). Maar goed, dit is de regio van de volgevreten angsthazen. De goeden niet te na gesproken. Het is voorlopig niet anders. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 mei 2010 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |