Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2010, 21:41   #41
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bl°c Bekijk bericht
Had je nog een punt ook of blijft het bij een puberaal inside joke-je waar geen haan om kraait?
Als je zo te koop loopt met je belachelijke politieke stellingen moet je er maar tegenkunnen dat je uitgelachen word. Dat daar hanen naar kraaien of niet is mij gelijk, de enige voor wie de joke bedoeld was ben jij. En als ik dat plezant vind, is dat al genoeg voor mij.
Het punt nu : die huizen dat gaan afgebroken worden werden daar zonder bouwvergunning gebouwd, en mogen dus ook zonder andere vorm van proces terug afgebroken worden, als het algemeen belang daarom vraagt. Of die nu aan arabieren of aan joden behoren is bijzaak...Behalve voor jou mischien ? Wellicht had je niet gemopperd indien men joden hun huizen had afgebroken ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 21:47   #42
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
East Jerusalem fracas leads to heavy clashes between Israeli forces and Palestinians

Ik denk dat we de 2 staten oplossing nu wel voorgoed mogen opbergen. Het zal 1 apartheidsstaat blijven. Alleen gaan we dat niet toleren natuurlijk.
Wie zijn " we " ? Wat gaan " we " dan wel doen ? Behalve een grote mond opzetten ?
Oud 27 juni 2010, 21:47   #43
Black Bl°c
Banneling

Standaard

Op politiek vlak kan dat wel kloppen. Je hebt er die als hondjes achter anderen achterna hollen. Of uit corruptie. De VS is als een joods bordeel waar de een nog goedkoper als de ander pro israel slogans brult voor wat rubys of diamanten.

Moet dat enige indruk maken ofzo? Het volk zegt wat anders.
Black Bl°c is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 21:48   #44
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Heel de wereld zal actie ondernemen, daar moeten niet veel druppels meer in die emmer komen.
Jij denkt dat " heel de wereld " geen andere zorgen heeft dan een toeristisch park in Jeruzalem ?
Oud 27 juni 2010, 21:50   #45
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou niet weten wat jij van mij of black bloccers afweet, maar fantaseer er gerust op los. Mooi afleidingsmanouvre. Maar we blijven bij de zaak. Wat je ook probeert.
Iemand die zijn avatar " black blok " noemt heeft op z'n minst sympatie voor die jongens. Je neemt positie, dus klaag niet als daar reacties op komen.
Oud 27 juni 2010, 21:51   #46
Black Bl°c
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Als je zo te koop loopt met je belachelijke politieke stellingen moet je er maar tegenkunnen dat je uitgelachen word. Dat daar hanen naar kraaien of niet is mij gelijk, de enige voor wie de joke bedoeld was ben jij. En als ik dat plezant vind, is dat al genoeg voor mij.
Het punt nu : die huizen dat gaan afgebroken worden werden daar zonder bouwvergunning gebouwd, en mogen dus ook zonder andere vorm van proces terug afgebroken worden, als het algemeen belang daarom vraagt. Of die nu aan arabieren of aan joden behoren is bijzaak...Behalve voor jou mischien ? Wellicht had je niet gemopperd indien men joden hun huizen had afgebroken ?
Je fantaseert er maar op los. Ik denk niet dat je weet wat mijn politieke stelling is. Tis niet dat ik een avater van black bloc heb, dat ik er een ben. Zo zie je maar hoe eenvoudig je in de luren te leggen bent. Stop alvast met zagen tegen mij.
Oud 27 juni 2010, 21:54   #47
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Niet gezorgd,.
niet gezorgd ? ????

t'is u spreek den beetje vloams he ...

Citaat:
Israel telt nog een groot aantal vrienden in de wereld
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 21:56   #48
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Je fantaseert er maar op los. Ik denk niet dat je weet wat mijn politieke stelling is. Tis niet dat ik een avater van black bloc heb, dat ik er een ben. Zo zie je maar hoe eenvoudig je in de luren te leggen bent. Stop alvast met zagen tegen mij.
Ah, je vaart onder valse vlag. Onbetrouwbaar dus.
Allee, men kan je alvast bij het Anti Joden Legioen tellen precies, gezien je reacties. Daar zit van alles tussen : ultralinks en ultrarechts, moslims, en wat weet ik nog allemaal...Je zal wel kameraden uit eigen strekking vinden daar tussen dat allegaartje.
Oud 27 juni 2010, 21:59   #49
Black Bl°c
Banneling

Standaard

Citaat:
Allee, men kan je alvast bij het Anti Joden Legioen tellen precies, gezien je reacties. Daar zit van alles tussen : ultralinks en ultrarechts, moslims, en wat weet ik nog allemaal...Je zal wel kameraden uit eigen strekking vinden daar tussen dat allegaartje.
Haal die spiegel eens weg, moslimhater.
Oud 27 juni 2010, 22:01   #50
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
iedereen die het niet eens is met joodse fundi zoals jij , wordt al snel door jullie hysterisch hasbaragekrijs beschuldigd van haat.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 22:09   #51
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Haal die spiegel eens weg, moslimhater.
Waar haal je dat nu weer vandaan ? Ik heb geen woord gerept over moslims ? Je wereldje is blijkbaar zwart-wit. Als je niet tégen joden bent, ben je een moslimhater. Zoiets ? Belachelijke zever dus.
Oud 27 juni 2010, 22:13   #52
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
iedereen die het niet eens is met joodse fundi zoals jij , wordt al snel door jullie hysterisch hasbaragekrijs beschuldigd van haat.
Nog ééntje van hetzelfde slag. Zo je niet tegen joden bent, ben je zélf een jood, en dan nog een fundi ook nog. Hilarisch ! Allee, moest het niet zo triestig zijn dat er veel van die ventjes rondlopen die zo redeneren.
Oud 27 juni 2010, 22:14   #53
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

zeikstraal is in the building...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 22:16   #54
Black Bl°c
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar haal je dat nu weer vandaan ? Ik heb geen woord gerept over moslims ? Je wereldje is blijkbaar zwart-wit. Als je niet tégen joden bent, ben je een moslimhater. Zoiets ? Belachelijke zever dus.
Ik ook niet over joden. Blabla spiegel spiegel
Oud 27 juni 2010, 22:20   #55
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Op politiek vlak kan dat wel kloppen. Je hebt er die als hondjes achter anderen achterna hollen. Of uit corruptie. De VS is als een joods bordeel waar de een nog goedkoper als de ander pro israel slogans brult voor wat rubys of diamanten.

Moet dat enige indruk maken ofzo? Het volk zegt wat anders.
De joden delen diamanten uit aan mensen die pro joodse slogans brullen tijdens manifestaties ? Moest d�*t waar zijn, je zou nogal manifestaties zien denk ik ! Alle dagen betogingen, in elke stad, in elk land, en iedereen zou meebrullen, moslims inbegrepen. " Leve Israël "

Laatst gewijzigd door den dinges : 27 juni 2010 om 22:21.
Oud 27 juni 2010, 22:23   #56
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Niet gezorgd, Israel telt nog een groot aantal vrienden in de wereld.
Inderdaad. Zoals de Forza Italia met haar antisemieten in haar rangen. Of de neo-fascistische Partido Popular.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=146

De combinatie van zionisme en antisemitisme is ook niets nieuws in de geschiedenis. Adolf Eichmann, de man die instond voor de transporten naar de nazi-uitroeiingskampen, beschouwde zichzelf als zionist, en pleitte ervoor alle joden naar Palestina te verjagen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 22:25   #57
Black Bl°c
Banneling

Standaard

Citaat:
De joden delen diamanten uit aan mensen die pro joodse slogans brullen tijdens manifestaties ? Moest d�*t waar zijn, je zou nogal manifestaties zien denk ik ! Alle dagen betogingen, in elke stad, in elk land, en iedereen zou meebrullen, moslims inbegrepen. " Leve Israël "
Niet iedereen laat zich omkopen. En ze zouden gigantische tekorten hebben om iedereen af te kopen.
Oud 27 juni 2010, 22:35   #58
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet iedereen laat zich omkopen. En ze zouden gigantische tekorten hebben om iedereen af te kopen.
Allé, dat weten we dan ook weer al.
Oud 27 juni 2010, 23:32   #59
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Inderdaad. Zoals de Forza Italia met haar antisemieten in haar rangen. Of de neo-fascistische Partido Popular.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=146

De combinatie van zionisme en antisemitisme is ook niets nieuws in de geschiedenis. Adolf Eichmann, de man die instond voor de transporten naar de nazi-uitroeiingskampen, beschouwde zichzelf als zionist, en pleitte ervoor alle joden naar Palestina te verjagen.
De meeste liberalen zijn ook pro-Israël; dat zijn nu zeker ook fascisten. De steun voor de Palestijnen, en hun religieus fanatisme in het bijzonder, komt uitsluitend vanuit het links-Islamitische kartel.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2010, 23:37   #60
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De meeste liberalen zijn ook pro-Israël; dat zijn nu zeker ook fascisten.
U hoeft mij geen woorden in de mond te leggen. De partijen waaruit de politici van "Friends of Israel" komen, zijn ofwel zelf neo-fascistisch (Partido Popular), ofwel komen ze uit een kartel met fascistische partijen (Forza Italia). Mocht Israël een klein beetje belang hechten aan haar geloofwaardigheid, dan zou ze onmiddellijk publiekelijk afstand nemen van dit ranzig clubje. Maar blijkbaar zijn zij best tevreden met de steun van politici die notoire antisemieten in hun rangen tellen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be